Tager jeg helt fejl hvis jeg mener at Jim Stjerne er en af dem der har kritiseret FCM's talentpolitik???
Har lige set ham i LPS, stå og sige at han er bekymret over at de danske talenter ikke får chancen i SAS ligaen pga udlændingene.....
Kan han bestemme sig?
Moral er godt - dobbeltmoral bobbelt så godt?
-
BW#2264
Moral er godt - dobbeltmoral bobbelt så godt?
Senest rettet af BW#2264 23. feb 2007, 11:31, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: Moral er godt - dobbeltmoral bobbelt så godt?
BW#2264 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tager jeg helt fejl hvis jeg mener at Jim Stjerne
> er en af dem der har kritiseret FCM's
> talentpolitik???
Nej, det er ganske korrekt. Måske ikke så meget talentpolitiken generelt, men mere hele hystaden om kontrakter til 13-årige...
> Har lige set ham i LPS, stå og sige at han er
> bekymret over at de danske talenter ikke får
> chancen i SAS ligaen pga udlændingene.....
>
> Kan han bestemme sig?
Hmm, jeg forstår ikke helt sammenhængen? Muligvis mig der er dum, men kan du ikke forklare hvordan du mener at moralen i at skrive kontrakter med børn ned til 13-års alderen, kan sættes i kontrast til en holdning om at danske talenter ikke får chancen pga. udlændinge?
-------------------------------------------------------
> Tager jeg helt fejl hvis jeg mener at Jim Stjerne
> er en af dem der har kritiseret FCM's
> talentpolitik???
Nej, det er ganske korrekt. Måske ikke så meget talentpolitiken generelt, men mere hele hystaden om kontrakter til 13-årige...
> Har lige set ham i LPS, stå og sige at han er
> bekymret over at de danske talenter ikke får
> chancen i SAS ligaen pga udlændingene.....
>
> Kan han bestemme sig?
Hmm, jeg forstår ikke helt sammenhængen? Muligvis mig der er dum, men kan du ikke forklare hvordan du mener at moralen i at skrive kontrakter med børn ned til 13-års alderen, kan sættes i kontrast til en holdning om at danske talenter ikke får chancen pga. udlændinge?
-
BW#2264
Re: Moral er godt - dobbeltmoral dobbelt så godt?
Det med de 13-årige er efter hvad jeg kan forstå på det hele mundtlige aftaler, og efter alle omstændigheder starter de først på akademiet som 15-årige. Og da de starter så tidligt som muligt er det måske også muligt at de kan nå et højere niveau og en bedre potentialeudnyttelse et eller andet sted, end hvis de først kom igang senere. (Siger ikke at en par måneder fra eller til vil gøre en kæmpe forskal, men hvis vi tager det i det store hele)
Når de et højere niveau, er det måske os sandsynligt at de vil blive foretrukket frem for en andenrangs-brasilianer eller lignende allerede i en ung alder...
Derfor er det måske skidt at være efter FCM (fordi de i øvrigt gør ligesom alle andre klubber gør) og samtidig klage over at der kommer for mange andenrangsudlændinge ind i SAS ligaen
Når de et højere niveau, er det måske os sandsynligt at de vil blive foretrukket frem for en andenrangs-brasilianer eller lignende allerede i en ung alder...
Derfor er det måske skidt at være efter FCM (fordi de i øvrigt gør ligesom alle andre klubber gør) og samtidig klage over at der kommer for mange andenrangsudlændinge ind i SAS ligaen