Viborgs nye talentchef Hr Højer udtaler i dagens udgave af 24 timer bla at Viborg råder over meget stor talentmasse. Han mener at deres ¨junior hold i kommende sæson er at regne blandt danmarks bedste.
Så det tyder på at der er lagt op til nogle spændende lokal opgører.
Jeg ved ikke med jer andre men jeg glæder mig meget
spændende lokal opgører i vente
-
fadlaa
spændende lokal opgører i vente
Senest rettet af fadlaa 10. feb 2007, 10:29, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: spændende lokal opgører i vente
Indtil de præsterer noget, så er det ikke andet end store ord fra Steffen Højer.
Kun 1 enkelt spiller fra deres juniorhold er udtaget til U-landsholdene, så noget tyder på talenterne ikke er så store som de ellers gerne vil have det til at lyde som.
Peter Ross
Kun 1 enkelt spiller fra deres juniorhold er udtaget til U-landsholdene, så noget tyder på talenterne ikke er så store som de ellers gerne vil have det til at lyde som.
Peter Ross
-
fadlaa
er det ham den 15årige som var med i Brøndbyhallen du tænker på.? kevin Mensah tror jeg han hedder.
-
Pacman
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kun 1 enkelt spiller fra deres juniorhold er
> udtaget til U-landsholdene, så noget tyder på
> talenterne ikke er så store som de ellers gerne
> vil have det til at lyde som.
>
> Peter Ross
Morten Nordstrand er vel et godt eksempel på, at det ikke altid er u-landsholdene fanger alle talenter. Men når det er sagt, så er deres talenter vel rimelige ordinære botset fra ham i nævner.
-------------------------------------------------------
> Kun 1 enkelt spiller fra deres juniorhold er
> udtaget til U-landsholdene, så noget tyder på
> talenterne ikke er så store som de ellers gerne
> vil have det til at lyde som.
>
> Peter Ross
Morten Nordstrand er vel et godt eksempel på, at det ikke altid er u-landsholdene fanger alle talenter. Men når det er sagt, så er deres talenter vel rimelige ordinære botset fra ham i nævner.