Tobias Mikkelsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jakob88

Tobias Mikkelsen

Indlæg af jakob88 »

Tobias Mikkelsen, som er midtbanespiller, kunne være særdeles interessant at hente til FCM. Han spiller PT i Lyngby Boldklub og har vist været med på U 21 landsholdet.

Jeg har hørt mange omtale ham enormt positivt, men dog har jeg aldrig selv set ham spille.

Jeg synes, at Tobias Mikkelsen kunne være et spændende emne, og jeg tror han har gode muligheder for at udvikle sig i FCM!

Hvad siger i andre?
Senest rettet af jakob88 27. jan 2007, 19:18, rettet i alt 1 gang.

Knudsen

Mulige forstærkninger

Indlæg af Knudsen »

Kender ikke så meget til ham, men som nævnt herinde tidligere, så kunne en anden Tobias, nemlig Grahn, i hvert fald være spændende, hvis det er midtbanen, der skal forstærkes. Jeg tror, han vil være en god erstatning for Thyge, men han koster nok desværre mange knaster. Steffen Kielstrup fra Vejle er også et bud.

fadlaa

Re: Tobias Mikkelsen

Indlæg af fadlaa »

Jeg har set ham i et par kampe. Og jeg var meget imponeret. Et af de største talenter i sin årgang. Og endnu et eksempel på de ekstremt mange talenter som Talentfabrikken Lyngby boldklub har gåenede. Så jo han er bestemt en spiller vi kan bruge. Men tror bare vi godt kan stille os op i køen af interesserede klubber

Kent

Re: Mulige forstærkninger

Indlæg af Kent »

Og hvad skulle lige få Grahn til at skifte til os? Manden har jo altid udtalt, at han ville videre til noget større, og han har efter sigende afvist at blive i OB, selvom de har forkøbsret på ham. Han vil til udlandet, og det skal han også nok komme. Grahn er fuldstændig urealistisk.

Kent

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

helt enig

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Danny olsen fra FCN ??

Kan han spille den hængede angriber eller kun kant ?:P

Kunne han være en mulighed ?? Synes jeg husker noget med han sagde i DBF Han hvis han skulle skifte klub kunne det gode blive FCM ?

HADER VFF!

casper89

Indlæg af casper89 »

Jeg tror da bestemt også Tobias Mikkelsen vil være en spændende spiller at få til klubben og jeg har ligesom jakob88 hørt meget positiv omtale af hans talent. Desværre tror jeg ikke vi er den eneste klub der er interesset, så som fadlaa skriver vi stiller os nok bare ind i køen et sted.
Jeg mener at have læst Brøndby skulle have været tæt at købe ham, så vi må gå ud fra at Brøndby er interesserede. Derudover kunne jeg også godt forestille mig at FCN er interesseret i ham, da de jo generelt er et attraktivt sted for de sjællandske talenter, se bare Nordstrand.

Danny Olsen bliver også nævnt i tråden og jeg mener da bestemt at Danny ville være fantastisk forstærkning til truppen. Om han kan spille Thyges position er jo dog lidt i tvivl om, men så kan vi jo rykke Dennis derind og så smide Danny ud på fløjen.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Undskyld jeg spørger, men hvor er det i har hørt en masse godt om ham??
Nu er det ikke sådan noget med han er god i Maneger???

Jeg har aldrig hørt navnet og som jeg kan se det på DBU så har han spillet én u/20 landskamp og ifølge lyngby 48 kampe på forskellige offensive pladser.

Hvad er det der gør ham god og hvorfor skal vi har endnu en offensiv spiller?

hviid

Indlæg af hviid »

Han skulle være rigtig god - har ikke set ham spille, men mange toptrænere har udtalt sig meget positivt om ham.

Lavede i øvrigt denne artikel:
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_d ... mntId=2556

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han er med på U21-landsholdets tur til Sydamerika, omend han netop er blevet sendt hjem pga. en skade, så et eller andet må han kunne.

Dog er det heller ikke en spiller jeg har hørt det store til. Men en offensiv kantspiller er ikke umiddelbart det vi står og mangler, hvis man spørger mig.

Peter Ross

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvorfor du ikke kender ham endsige kender hans navn: Men os som følger lidt med i, hva der sker uden for FCM regi kender ham. Som sagt har jeg set ham i 2 kampe. Og hvis du havde set ham spille ville du slet ikke spørge om Hvorfor han er interessant for os. Som jeg nævnte i mit forrige indlæg er han et af de største talenter herhjemme. Håber det er svar nok for dig

Altoriso

Re: Danny Olsen

Indlæg af Altoriso »

Danny Olsen kunne være en spiller der lige som Thygesen og Dennis Sørensen kunne gå hen og blive et rigtigt godt aktiv for FCM i løbet af de næste år

MEN FCM/ Ørgaard har jo for nyligt udtalt at evt. nyindkøb helst skulle kunne gå ind her og nu og forstærke holdet, og det mener jeg ikke at Danny Olsen lige kan gøre - I hvert fald ikke med henblik på de vigtige kampe i foråret

Men på sigt kunne vi godt bruge ham

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg har også en eller anden fornemmelse med Danny Olsen, tror vi ser ham før eller siden herovre :-)

Spændende hvad Ørgaard ryster ud af ærmet, det bliver jo sikkert en vi intet kender til ligesom Dadu :-D

Arff

Indlæg af Arff »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har også en eller anden fornemmelse med Danny
> Olsen, tror vi ser ham før eller siden herovre
> :-)
>
> Spændende hvad Ørgaard ryster ud af ærmet, det
> bliver jo sikkert en vi intet kender til ligesom
> Dadu :-D
Ja, hvis det overhovedet bliver til nogen ;D

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Hvis jeg ikke tager fejl, så har både OB og Brøndby været sat i forbindelse med Tobias tidligere. Han er en af de spillere, som nok er nævnt aller mest i forbindelse med sine præstationer i 1. division.

OB skulle ikke længere være ude efter ham, hvis vi har været det.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Besvar