http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Så skete det som har været rygtet at par dage her på Graven.
En kanon løsning i mine øjne, som jeg tror og håber Akeem (og vi) får meget ud af.
Held og lykke til ham i hvert fald og forhåbentlig på gensyn!
Agbetu udlejet til Kolding FC
-
Mathias Flodgaard
Agbetu udlejet til Kolding FC
Senest rettet af Mathias Flodgaard 15. jan 2007, 18:33, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Agbetu udlejet til Kolding FC
Fremragende for alle parter.
Jeg har ikke svært ved at forestille mig, Agbetu gøre en god figur for dem.
Jeg har ikke svært ved at forestille mig, Agbetu gøre en god figur for dem.
-
FCM_ole
Nej Agbetu vil helt sikkert være en gevinst for Kolding FC. Han er kommet til en klub, hvor der er god mulighed for at få fast spilletid som må være det vigtige for ham og lad os da bare håbe at han score en masse mål for dem. Kolding ligger pænt til i tabbellen(8), men mangler lidt en målmager deres topscorer er mikkel lindorf med 5 mål i 15 kampe, som jo ikke ligefrem er pragende. Så mon ikke Akeem kunne gå hen og overhale ham med en god halvsæson.
-
YahooSeeker [Bot]
Her er hvad Kolding selv siger.
http://www.koldingfc.dk/default.asp?show=page&id=3731
http://www.koldingfc.dk/default.asp?show=page&id=3731
-
NME
Hmm..
Ifølge deres hjemmeside har de ham i et helt år..
Er det ikke lang tid for en lejeaftale ?
Kan selvfølgelig både være positivt og negativt.. Men havde nu hellere set at det kun var indtil sæson afslutningen.
Hvis det går dårligt og han ingen spilletid får, er der jo ingen grund til at "ikke får det i Kolding" i stedet for "ikke at få det i FCM".
Og hvis det går super godt, og han knalder 10 kasser ind, ville det jo være meget rart at få tilbage så vi selv kunne bruge ham..
Og skulle begge parter være tilfredse efter det halve år, kunne man jo bare leje ham ud igen..
Kan ikke helt se argumenterne får at leje ham ud et helt år ?
Det fremgår faktisk ikke engang af Koldings hjemmeside at der er tale om en lejetale, men det kan der vel ikke herske tvivl om, jf. midtjyllands hjemmeside.
Ifølge deres hjemmeside har de ham i et helt år..
Er det ikke lang tid for en lejeaftale ?
Kan selvfølgelig både være positivt og negativt.. Men havde nu hellere set at det kun var indtil sæson afslutningen.
Hvis det går dårligt og han ingen spilletid får, er der jo ingen grund til at "ikke får det i Kolding" i stedet for "ikke at få det i FCM".
Og hvis det går super godt, og han knalder 10 kasser ind, ville det jo være meget rart at få tilbage så vi selv kunne bruge ham..
Og skulle begge parter være tilfredse efter det halve år, kunne man jo bare leje ham ud igen..
Kan ikke helt se argumenterne får at leje ham ud et helt år ?
Det fremgår faktisk ikke engang af Koldings hjemmeside at der er tale om en lejetale, men det kan der vel ikke herske tvivl om, jf. midtjyllands hjemmeside.
-
Kent
NME Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmm..
> Ifølge deres hjemmeside har de ham i et helt år..
> Er det ikke lang tid for en lejeaftale ?
Det kommer an på, hvor langt man forventer han er fra førsteholdet. Samtidig kommer der jo hele tiden nye nigerianere op, så jeg synes det er fint nok, at han kan få et helt år med spilletid.
> Hvis det går dårligt og han ingen spilletid får,
> er der jo ingen grund til at "ikke får det i
> Kolding" i stedet for "ikke at få det i FCM".
Jo - så slipper vi får at betale løn til en spiller vi ikke bruger.
> Og hvis det går super godt, og han knalder 10
> kasser ind, ville det jo være meget rart at få
> tilbage så vi selv kunne bruge ham..
> Og skulle begge parter være tilfredse efter det
> halve år, kunne man jo bare leje ham ud igen..
>
> Kan ikke helt se argumenterne får at leje ham ud
> et helt år ?
>
Det kan jo også være, at Kolding har haft noget at sige i den forbindelse, men generelt kan man sige, at med Femi, Salami, Dadu og Collins så er der ikke meget plads i førsteholdsstruppen til andre ikke-eu'er. Så med mindre en af dem bliver solgt til sommer, så er det for mig at se fint nok. Og stadig vil Akeem måske ikke ligefrem stå på spring til truppen, da han dækker samme plads som Frank, Olsen, Dadu, Claus Madsen og Collins. Der er vi sådan set dækket fint ind. Så der er langt til førsteholdsfodbold for ham.
Kent
-------------------------------------------------------
> Hmm..
> Ifølge deres hjemmeside har de ham i et helt år..
> Er det ikke lang tid for en lejeaftale ?
Det kommer an på, hvor langt man forventer han er fra førsteholdet. Samtidig kommer der jo hele tiden nye nigerianere op, så jeg synes det er fint nok, at han kan få et helt år med spilletid.
> Hvis det går dårligt og han ingen spilletid får,
> er der jo ingen grund til at "ikke får det i
> Kolding" i stedet for "ikke at få det i FCM".
Jo - så slipper vi får at betale løn til en spiller vi ikke bruger.
> Og hvis det går super godt, og han knalder 10
> kasser ind, ville det jo være meget rart at få
> tilbage så vi selv kunne bruge ham..
> Og skulle begge parter være tilfredse efter det
> halve år, kunne man jo bare leje ham ud igen..
>
> Kan ikke helt se argumenterne får at leje ham ud
> et helt år ?
>
Det kan jo også være, at Kolding har haft noget at sige i den forbindelse, men generelt kan man sige, at med Femi, Salami, Dadu og Collins så er der ikke meget plads i førsteholdsstruppen til andre ikke-eu'er. Så med mindre en af dem bliver solgt til sommer, så er det for mig at se fint nok. Og stadig vil Akeem måske ikke ligefrem stå på spring til truppen, da han dækker samme plads som Frank, Olsen, Dadu, Claus Madsen og Collins. Der er vi sådan set dækket fint ind. Så der er langt til førsteholdsfodbold for ham.
Kent
-
Dahl Nielsen
Agbetu får konkurrence i Kolding-angrebet
Kolding har hentet angriberen Jesper Christiansen i Randers FC, ligeledes på lejekontrakt gældende for hele 2007.
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 61&lang=dk
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 61&lang=dk
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Agbetu får konkurrence i Kolding-angrebet
Så har han jo bare fået endnu mere at bevise! 
- Hvis han er god nok til at få et par kampe (ved godt der var mange skader) FCM's 1. hold + score et par mål, burde han også kunne slå en mand som ikke kan blive fast mand i Randers!
- Hvis han er god nok til at få et par kampe (ved godt der var mange skader) FCM's 1. hold + score et par mål, burde han også kunne slå en mand som ikke kan blive fast mand i Randers!