Ny trøje??
-
ulv865
Ny trøje??
Vil bare spørge, om der er nogen, der ved, om der snart kommer en ny FCM-trøje? I så fald må jeg foreslå et nyt design og lidt mere rødt og hvidt. Se f.eks. Monacos trøje... Den synes jeg kunne se helt vild fed ud på ulvene...
http://www.asm-fc.com/equipe.aspx?id=1
sort øverst til venstre, rød på den anden halvdel, hvid over skuldrene, sorte short - alt sammen med hvid skrift og nummer...
Ulv865
http://www.asm-fc.com/equipe.aspx?id=1
sort øverst til venstre, rød på den anden halvdel, hvid over skuldrene, sorte short - alt sammen med hvid skrift og nummer...
Ulv865
Senest rettet af ulv865 13. mar 2007, 22:35, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ny trøje??
Ja jeg vil gerne have en ny en også. Denne gang i et ordenligt materiale, og ikke i en mere eller mindre slim fitt.
Personligt ville jeg gå efter nogle røde skuldre, så man kan se folk på tribunen.
Personligt ville jeg gå efter nogle røde skuldre, så man kan se folk på tribunen.
-
GamleHoffmann64
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja jeg vil gerne have en ny en også. Denne gang i
> et ordenligt materiale, og ikke i en mere eller
> mindre slim fitt.
>
> Personligt ville jeg gå efter nogle røde skuldre,
> så man kan se folk på tribunen.
> Ja jeg vil gerne have en ny en også. Denne gang i
> et ordenligt materiale, og ikke i en mere eller
> mindre slim fitt.
>
> Personligt ville jeg gå efter nogle røde skuldre,
> så man kan se folk på tribunen.
-
Dahl Nielsen
Synes vi skal holde fast i det sorte som dominerende farve, men noget mere rødt kunne være fint, bl.a. så man kunne se fansene bedre (som Hekler også nævner). Med hensyn til den hvide farve synes jeg, at man bare skal lade det være som det er nu, altså så det bare er navn og nummer.
Dog synes jeg vores nuværende trøje er fed, så lad være med at lave for meget om på den
Dog synes jeg vores nuværende trøje er fed, så lad være med at lave for meget om på den
-
Kent
Plejer de ikke at skifte ca. hvert andet år? Dvs ny trøje til næste sæson.
Vores nuværende er blot en standard Puma-trøje, så det kommer nok an på, hvad Puma-designerne finder frem til. Personligt synes jeg helt klart at vi skal bibeholde det sorte som dominerende (hvilket vi jo nok også gør), men er enig med dem, der mener det ikke gjorde noget, med mere rød.
Kent
Vores nuværende er blot en standard Puma-trøje, så det kommer nok an på, hvad Puma-designerne finder frem til. Personligt synes jeg helt klart at vi skal bibeholde det sorte som dominerende (hvilket vi jo nok også gør), men er enig med dem, der mener det ikke gjorde noget, med mere rød.
Kent
-
kopien
man undres over du af alle ikke vil have en slimfit troeje 
kopi, nu som funnyman.. paa andres bekostning..
Ironi KAN vaere anvendt...
kopi, nu som funnyman.. paa andres bekostning..
Ironi KAN vaere anvendt...
-
YahooSeeker [Bot]
kopien Skrev:
> man undres over du af alle ikke vil have en
> slimfit troeje
>
> kopi, nu som funnyman.. paa andres bekostning..
>
> Ironi KAN vaere anvendt...
Det er grov så kæk man bliver når man har et hav imellem!
> man undres over du af alle ikke vil have en
> slimfit troeje
>
> kopi, nu som funnyman.. paa andres bekostning..
>
> Ironi KAN vaere anvendt...
Det er grov så kæk man bliver når man har et hav imellem!
-
cør
Det kommer nok an på om spar forlænger deres sponser aftale, den udløber 31-12-07, så hvis spar forlænger aftalen så kommer den nok til den nye sæson ellers må vi vente til spar´s sponsorat ophøre og derfor kommer den nye trøje først til juletid næste år...
-
Kent
Det tror jeg ikke du skal regne med. Det har ikke noget med Spar at gøre. Det kommer udelukkende an på Puma. De er jo materialesponsor, så hvis deres nye kollektion af trøjer kommer til sommer, så er det der, vi skifter.
Kent
Kent
-
cør
tror du selv at fcm vil lave en trøje hvor der står SPAR på og så skifte den ud efter 6 måneder, hvis nu spar ikke vil forlænge deres trøje sponsorat, men hvis SPAR forlænger kommer der ny til sommer
-
Kent
cør Skrev:
> tror du selv at fcm vil lave en trøje hvor der
> står SPAR på og så skifte den ud efter 6 måneder,
JA!
Hvorfor ikke? Jeg kan overhovedet ikke se, hvad problemet skulle være i at skifte trøje i vinterpausen.
Hvorfor tror du man skifter trøjer hvert andet år? Det er bl.a. for at sælge flere trøjer.
Eftersom Puma er materialesponsor (og derfor leverer trøjerne), så er det altså ikke nogen ekstraudgift for FCM at skifte. Fx er der også forskel på trøjernes tryk i Royal Leauge, Uefa-cuppen og SAS-ligaen.
Tror du selv, at Puma vil acceptere, at vi spiller i en gammel model, når de har travlt med at markedsføre en ny model? Det er Puma, der bestemmer hvornår vi skifter.
Kent
> tror du selv at fcm vil lave en trøje hvor der
> står SPAR på og så skifte den ud efter 6 måneder,
JA!
Hvorfor ikke? Jeg kan overhovedet ikke se, hvad problemet skulle være i at skifte trøje i vinterpausen.
Hvorfor tror du man skifter trøjer hvert andet år? Det er bl.a. for at sælge flere trøjer.
Eftersom Puma er materialesponsor (og derfor leverer trøjerne), så er det altså ikke nogen ekstraudgift for FCM at skifte. Fx er der også forskel på trøjernes tryk i Royal Leauge, Uefa-cuppen og SAS-ligaen.
Tror du selv, at Puma vil acceptere, at vi spiller i en gammel model, når de har travlt med at markedsføre en ny model? Det er Puma, der bestemmer hvornår vi skifter.
Kent
-
Ravnen
Den forrige trøje kom da vi havde Midtbank som sponsor, jeg har faktisk to af den, både en med Midtbank og en med Spar.
Anyway, det har absolut intet med hinanden at gøre, de trykker da bare et nyt sæt trøjer når der skiftes hovedsponsor, no big deal.
Iøvrigt har de skiftet rygsponsor adskellige gange under den nuværende trøje..
Anyway, det har absolut intet med hinanden at gøre, de trykker da bare et nyt sæt trøjer når der skiftes hovedsponsor, no big deal.
Iøvrigt har de skiftet rygsponsor adskellige gange under den nuværende trøje..
-
caspersm
det med rygsponsor, der har de jo bare sat et form for klistermærke bagpå, det ser ihvertifald sådan ud..
-
Dahl Nielsen
Re: Ny trøje?
Nu har emnet været lidt på køl, men faldt ved et tilfælde over det her:
http://www.reimsvdt.com/03vdtbrest2.htm
Fra flere kom ønsket om mere rødt på vores trøje, så rødt på begge skuldre kunne evt. være en mulighed. Selv synes jeg nu godt nok det er fedest, hvis vi bare beholder det på én side. Det er der sgu et eller andet over...
For at se mine yderligere ideer/meninger, så tjek evt. nedenstående link:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,400 ... #msg-40071
http://www.reimsvdt.com/03vdtbrest2.htm
Fra flere kom ønsket om mere rødt på vores trøje, så rødt på begge skuldre kunne evt. være en mulighed. Selv synes jeg nu godt nok det er fedest, hvis vi bare beholder det på én side. Det er der sgu et eller andet over...
For at se mine yderligere ideer/meninger, så tjek evt. nedenstående link:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,400 ... #msg-40071