Lasse Heinze på U21 landsholdet....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
weinkouff

Lasse Heinze på U21 landsholdet....

Indlæg af weinkouff »

Lasse Heinze er idag blevet udtaget til U21 landsholdets tur til Thailand og Malaysia i januar..
Nyheden kan læses på www.dbu.dk

Stort tillykke til dig Lasse,

fra
Familien Weinkouff
Hjørring
Senest rettet af weinkouff 24. dec 2006, 13:41, rettet i alt 1 gang.

anderson

Re: Lasse Heinze på U21 landsholdet....

Indlæg af anderson »

det er kanon.. tillykke til lasse heinze her er også lidt..

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=14369

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Fedt for Heinze(--:

Sidder og ser ham i FCK kampen, hvor jeg syntes, at han gør det flot.

hviid

Indlæg af hviid »

Der er også en her, hvor kunsport.dk har snakket med ham...

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_f ... mntId=1903

Kent

Indlæg af Kent »

....sammen med Troest og Leon. Lad os ikke glemme også at sige tillykke til dem. Det er kanon, at vi faktisk har et ½ hold udtaget til hhv U21 og liga-landsholdet denne vinter.

Normalt har folk travlt med at kritisere landstrænerne (specielt MO) for ikke at se de jyske spillere, men det kan vi vist ikke ligefrem sige i denne omgang.

Kent

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Og fcm.dk har også lidt. Dog meget kort...

Men tillykke herfra. Heinze har gjort det godt i Anders Rasmussens fravær.
Og selvfølgelig også tillykke med genvalget til Leon og Troest ;)

YahooSeeker [Bot]

U/21 og faste pladser.

Jeg synes det er pudsigt, at folk har travlt med, at skaffe folk til lige netop de pladser hvor vi har folk der er gode nok til at spille U/21 landsholdet.

Fra min side skal der ikke være nogen tvivl om, at jeg mener det vil være en fejl at købe folk ind, i det hele taget og til de pladser hvor vi har landsholdsspillere i særdeleshed.

Kent

Re: U/21 og faste pladser.

Indlæg af Kent »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes det er pudsigt, at folk har travlt med,
> at skaffe folk til lige netop de pladser hvor vi
> har folk der er gode nok til at spille U/21
> landsholdet.
>

Det skyldes jo nok primært at U21-landsholdsspillere ikke automatisk er gode nok til at spille i ligaen. Det er er sådan set noget lettere at komme på U21, end det er at komme på et SAS-liga hold. Så vidt jeg kan se på holdet, så er der kun 2 spillere, der spiller fast i ligaen (Troest og MJ - måske tildels også Spelmann, men det er vist mest grundet skader).

Især når vi taler venstre back pladsen, hvor der er meget få gode danskere, er der meget kort til U21. Tidligere har fx en spiller som Martin Pedersen været fast mand på den plads, og han var hverken god nok til Aab eller SønderjyskE. Forhåbentlig udvikler Leon sig til en fantastisk venstre back, og forhåbentlig udvikler Heinze sig til en fantastisk målmand, men på den korte bane er de ikke ligefrem nogle af de bedste spiller i ligaen på deres positioner, og derfor er der brug for forstærkninger, hvis vi for alvor skal gøre væsen af os i foråret. Dog er behovet ikke så stort på venstre back, da vi har Ulrik, der kan spille den fornuftigt. Målet derimod.... :-)

Kent

Rainier W

Indlæg af Rainier W »

Måske skal det også noteres, at Leon har spillet venstre midtbane på u-21.

Mose

Indlæg af Mose »

Det nuværende u-21 hold er måske ikke båret frem af kendte SASligaspillere men ser du på det hold vi havde til EM i sommers, var det da et hold der kunne slå de fleste SASligahold. De havde Leon Andreasen, Nicklas Bendtler, Morten Duncan, Kahlenberg, Thygesen, Bergvold, Würts, Simon P.

Vores spillere på u-21 landsholdet bliver kun ligeså gode som ovenstående ved at få fast spilletid i ligaen.

YahooSeeker [Bot]

Hekler Skrev:
> landsholdet.
>
> Fra min side skal der ikke være nogen tvivl om, at
> jeg mener det vil være en fejl at købe folk ind, i
> det hele taget og til de pladser hvor vi har
> landsholdsspillere i særdeleshed.

Hekler Skrev:
> landsholdet.
>
> Fra min side skal der ikke være nogen tvivl om, at
> jeg mener det vil være en fejl at købe folk ind, i
> det hele taget og til de pladser hvor vi har
> landsholdsspillere i særdeleshed.

Jeg er helt enig i at det ligner en fejltagelse at købe Ankegreen på niveau med: Bomber Bo, Thomas Røll, Thomas Fradsen, Michael Hansen og Orla Tidman. Det er ligesom om, at der er opstået en ide om, at ældre og mere erfarne spiller vil være en fordel for FCM – og måske endnu vigtigere, hvis de er fra BiF eller FCK.

Jeg ved at jeg er i håbløs mindretal – ligesom med Bomber Bo i sin tid. Derfor vælger jeg bare at resignere, og håbe på at jeg ikke får ret denne gang, samt den fordel at Ankegreen vil være mere end velvillig til at smutte til udlandet, hvis vi bliver trætte af ham – hvis altså vi kan komme af med ham modsat Tidman – for hvis vi køber Ankegreen så må ideen vel være, at han ikke primært er købt til 2. division.

Min mening er, at Ankegreen er ligeså middelmådig en målemand som fx AR – men det er kun min mening, at de er cirka lige gode. Personlig ville jeg satse på det vi har, og fastholde det koncept som har placeret os på en pt. 2. plads.

Besvar