FCM vader også i angribere...
-
YahooSeeker [Bot]
FCM vader også i angribere...
http://forza.dk/index.php/news/show/id=14256
I forlængelse af ideen om at hente en Venstre back, så er der her en lille artikel der kan have interesse.
I forlængelse af ideen om at hente en Venstre back, så er der her en lille artikel der kan have interesse.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 21. dec 2006, 18:10, rettet i alt 1 gang.
-
Ettrup
Elgen forlænger
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Og så man må man ikke glemme vi har endnu en
Martin Ettrup
BW#2210
Sjælland
Og så man må man ikke glemme vi har endnu en
Martin Ettrup
BW#2210
Sjælland
-
Dahl Nielsen
Re: Elgen forlænger
Ettrup Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=933&mode=
> laes_nyhed&topID=
>
>
> Og så man må man ikke glemme vi har endnu en
>
>
> Martin Ettrup
> BW#2210
> Sjælland
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,398 ... #msg-39915
Kom på allerede i går
Men ja, vi har da angribere nok...
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=933&mode=
> laes_nyhed&topID=
>
>
> Og så man må man ikke glemme vi har endnu en
>
>
> Martin Ettrup
> BW#2210
> Sjælland
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,398 ... #msg-39915
Kom på allerede i går
Men ja, vi har da angribere nok...
-
Thomasnoerum
jeg syntes vi skal sælge ham. jeg syntes de kampe jeg har set hvor han var med, spillede han ikke godt. det er bare min mening. God jul til alle
-
YahooSeeker [Bot]
Hvor har du set ham?
-
Thomas N.
Hvad jeg har hørt internt i klubben. Så skulle han være elendig. Samlignet med de andre angribere i klubben, kan man da godt undre sig over forlængelsen. Men okay, 2. division bliver det vel heller ikke mere til.
-
Peter Ross
Thomas N. Skrev:
> Hvad jeg har hørt internt i klubben. Så skulle han
> være elendig. Samlignet med de andre angribere i
> klubben, kan man da godt undre sig over
> forlængelsen. Men okay, 2. division bliver det vel
> heller ikke mere til.
Hvad du har hørt internt i klubben ? Tja, der er da mange af spillerne dernede som har nogle (mindre pæne) holdninger til de andre spillere, men vurder da spilleren ud fra hvad du selv har set, i forhold til hvad du hører på 2. eller 3. hånd.
I forhold til de andre angribere ? Ja, Jungbloot er langt fra Franks niveau, og nok også fra Kærgaards, men man skal ikke mere end 2 år tilbage for at finde Jungbloot som topscorer i DS, titlen som Christian Olsen overtog sidste sæson.
Hvad Poku har vist, som Jungbloot ikke har vist, ved jeg ikke, men du kan måske fortælle mig det ?
Men ja, udfra det seneste halve år har forlængelsen også overrasket mig lidt. Først og fremmest fordi Jungbloot er blevet misbrugt på kanten, hvor han slet ikke hører til, og så fordi han har slidt lidt med skader hist og her.
Peter Ross - Banko ! Og så er det juleferie
> Hvad jeg har hørt internt i klubben. Så skulle han
> være elendig. Samlignet med de andre angribere i
> klubben, kan man da godt undre sig over
> forlængelsen. Men okay, 2. division bliver det vel
> heller ikke mere til.
Hvad du har hørt internt i klubben ? Tja, der er da mange af spillerne dernede som har nogle (mindre pæne) holdninger til de andre spillere, men vurder da spilleren ud fra hvad du selv har set, i forhold til hvad du hører på 2. eller 3. hånd.
I forhold til de andre angribere ? Ja, Jungbloot er langt fra Franks niveau, og nok også fra Kærgaards, men man skal ikke mere end 2 år tilbage for at finde Jungbloot som topscorer i DS, titlen som Christian Olsen overtog sidste sæson.
Hvad Poku har vist, som Jungbloot ikke har vist, ved jeg ikke, men du kan måske fortælle mig det ?
Men ja, udfra det seneste halve år har forlængelsen også overrasket mig lidt. Først og fremmest fordi Jungbloot er blevet misbrugt på kanten, hvor han slet ikke hører til, og så fordi han har slidt lidt med skader hist og her.
Peter Ross - Banko ! Og så er det juleferie
-
mancitydk
Nej jeg har nu også svært ved at se dte helt store i Poku, men tror at folk er lidt benovede over at han engang fik prædikatet årets talent i Afrika. Han har sgu ikke vist det i tiden i _FCM. Har kun set jungbloot spille en eller to gange og ddt er ikke nok for mig at vurdere ham... Men håber da ikke han er alt for langt fra KK's niveau:)
-
Peter Ross
Det var da alligevel imponerende.
Han fik indhop mod SønderjyskE, VFF og BIF i sidste sæson samt en pokalkamp i Aalborg, mens han i denne sæson startede inde mod OB.
Kun kampen mod BIF blev sendt i TV, og du vil vel ikke vurdere en angriber på 20 minutter i en kamp der allerede står 0-5 ?
Peter Ross
Han fik indhop mod SønderjyskE, VFF og BIF i sidste sæson samt en pokalkamp i Aalborg, mens han i denne sæson startede inde mod OB.
Kun kampen mod BIF blev sendt i TV, og du vil vel ikke vurdere en angriber på 20 minutter i en kamp der allerede står 0-5 ?
Peter Ross
-
Peter Ross
Mod SønderjyskE var han med til at vende 0-2 til 2-2 på 10 minutter, så at dumpe ham på det er nok lige groft nok.
Jeg klipper lige en artikel med Erik Rasmussen ind:
Erik Rasmussen: Jungbloot tæt på gennembrud
B.T. 15 juli 2006, 3 . sektion side 14
--------------------------------------------------------------------------------
Han har kun optrådt fire gange på FC Midtjyllands SAS Liga-hold, og for et par år siden spillede han i serie 4 i Ikast fS. Men noget tyder på, at FCMs træner, Erik Rasmussen, har den 22-årige angriber Martin Jungblot med fra start, når holdet onsdag indleder sæsonen ude mod OB.
»Det var kun sort uheld og stærkt spil af AaB's målmand (Jimmy Nielsen, red.), der gjorde, at Martin ikke kom på scoringslisten i træningskampen på Aalborg Stadion. Trods de manglende scoringer er jeg imponeret over Martin. Han udfordrede konstant AaB's forsvar. Jeg bliver ikke overrasket, hvis han får sit gennembrud om kort tid,« siger træneren.
Men Erik Rasmussen er også nødsaget til at satse på Martin Jungbloot eftersom FCMs sædvanlige angrebs-duo, Frank Kristensen og Poku, er ude minimum et par uger mere med skader. t-id
---------------------------------------------------------
Der er tiltro til ham fra Eriks side, hvilket da nok også er årsagen til forlængelsen.
Peter Ross
Jeg klipper lige en artikel med Erik Rasmussen ind:
Erik Rasmussen: Jungbloot tæt på gennembrud
B.T. 15 juli 2006, 3 . sektion side 14
--------------------------------------------------------------------------------
Han har kun optrådt fire gange på FC Midtjyllands SAS Liga-hold, og for et par år siden spillede han i serie 4 i Ikast fS. Men noget tyder på, at FCMs træner, Erik Rasmussen, har den 22-årige angriber Martin Jungblot med fra start, når holdet onsdag indleder sæsonen ude mod OB.
»Det var kun sort uheld og stærkt spil af AaB's målmand (Jimmy Nielsen, red.), der gjorde, at Martin ikke kom på scoringslisten i træningskampen på Aalborg Stadion. Trods de manglende scoringer er jeg imponeret over Martin. Han udfordrede konstant AaB's forsvar. Jeg bliver ikke overrasket, hvis han får sit gennembrud om kort tid,« siger træneren.
Men Erik Rasmussen er også nødsaget til at satse på Martin Jungbloot eftersom FCMs sædvanlige angrebs-duo, Frank Kristensen og Poku, er ude minimum et par uger mere med skader. t-id
---------------------------------------------------------
Der er tiltro til ham fra Eriks side, hvilket da nok også er årsagen til forlængelsen.
Peter Ross
-
Kent
Peter Ross Skrev:
>
> Der er tiltro til ham fra Eriks side, hvilket da
> nok også er årsagen til forlængelsen.
>
Ja, for nu er ER jo kendt for IKKE at vise tiltro til spillerne
ER udtaler sig naturligvis i rosende vendinger om en spiller, han er nød til at bruge grundet skader. Alt andet ville være ret usmart.
Så længe MJ er aflønnet som en 2. div spiller er det fint nok med mig.
Kent
>
> Der er tiltro til ham fra Eriks side, hvilket da
> nok også er årsagen til forlængelsen.
>
Ja, for nu er ER jo kendt for IKKE at vise tiltro til spillerne
ER udtaler sig naturligvis i rosende vendinger om en spiller, han er nød til at bruge grundet skader. Alt andet ville være ret usmart.
Så længe MJ er aflønnet som en 2. div spiller er det fint nok med mig.
Kent
-
Peter Ross
Hvis ikke der var tiltro til Jungbloot, så havde man jo nok heller ikke forlænget hans kontrakt, der betyder at han får flere træningspas med 1. holdet.
Det ville i hvertfald virke meget mærkeligt, at forlænge kontrakten med en spiller man ikke tror på.
Peter Ross
Det ville i hvertfald virke meget mærkeligt, at forlænge kontrakten med en spiller man ikke tror på.
Peter Ross
-
Kent
Det er jeg enig med dig i. Og det er det, der skal bruges som argument for at man har tiltro til ham.
At man forlænger en kontrakt er et langt tydeligere signal om tiltro, end at ER udtaler sig positivt om en spiller i pressen. Det gør (og skal) han konsekvent.
Kent
At man forlænger en kontrakt er et langt tydeligere signal om tiltro, end at ER udtaler sig positivt om en spiller i pressen. Det gør (og skal) han konsekvent.
Kent