Fcm interesse i Ankergren...
-
Clemme
Re: Fcm interesse i Ankergren...
Ifølge Ankergren selv, så forhandler klubberne om prisen, og hvis det falder på plads, så skulle et skifte været nært forstående.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 20727.html
Clemme
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 20727.html
Clemme
-
fadlaa
Re: Udenlandsk backup for ankergren
I følge tipsbladet skulle vi allerede have en "aftale" med en udenlandsk keeper, hvis Bif ikke vil slippe Ankergren for max 2 mill
http://www.tipsbladet.dk/?articleID=291 ... =FODBOLD05
http://www.tipsbladet.dk/?articleID=291 ... =FODBOLD05
-
Birdie
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 092134.htm
"Jeg flytter gerne til Herning. Det ville være spændende."
Mon ikke der snart sker noget...
"Jeg flytter gerne til Herning. Det ville være spændende."
Mon ikke der snart sker noget...
-
schou
ja det lugter langt væk af en Ankergren-signing. En ganske udemærket julegave til det midtjyske folk.
/schou
/schou
-
Chriss
schou Skrev:
-------------------------------------------------------
> ja det lugter langt væk af en Ankergren-signing.
> En ganske udemærket julegave til det midtjyske
> folk.
>
> /schou
Ja, Det ville være en god julegaver at få
> ja det lugter langt væk af en Ankergren-signing.
> En ganske udemærket julegave til det midtjyske
> folk.
>
> /schou
Ja, Det ville være en god julegaver at få
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tør ikke tro på den før han står med trøjen i hånden. En julegave jeg ville blive mere end normalt glad for
-
smørtyven
Chriss Skrev:
> Ja, Det ville være en god julegaver at få
- Kan den byttes ??
> Ja, Det ville være en god julegaver at få
- Kan den byttes ??
-
Kim Sorensen
Ualmindelig god ide. Vi bliver forstærket på vores klart svageste punkt. Hvis vi samtidig får en vestreback af høj kaliber skal Don Ø og Co være på vagt.
kim
kim
-
Chriss
smørtyven Skrev:
> Chriss Skrev:
>
> > Ja, Det ville være en god julegaver at få
>
> - Kan den byttes ??
Til hvad
> Chriss Skrev:
>
> > Ja, Det ville være en god julegaver at få
>
> - Kan den byttes ??
Til hvad
-
Claus (BW#1145)
Forstærkning? Jeg ved godt at vi ikke har ubegrænsede midler, men at smide 2 millioner efter Ankergren er i mine øjne klart spild af penge. Kunne vi få ham gratis ville det være en helt anden sag.
Hvis vi skal have en ny keeper til klubben, burde han i det mindste være markant bedre end dem vi har i forvejen, og det mener jeg ikke at Ankergren er. Jeg tror at mange folk bliver lidt forblændede af at det er en Brøndbyspiller der kunne være på vej, i stedet for at se på det hele med nøgterne øjne.
Hvis vi smider 2 mio til Brøndby, bliver vi da først økonomisk sårbare. Det vil helt klart kræve at der også kommer penge i kassen, men måske der allerede er aftaler om det?
Claus
Lettere bekymret.
Hvis vi skal have en ny keeper til klubben, burde han i det mindste være markant bedre end dem vi har i forvejen, og det mener jeg ikke at Ankergren er. Jeg tror at mange folk bliver lidt forblændede af at det er en Brøndbyspiller der kunne være på vej, i stedet for at se på det hele med nøgterne øjne.
Hvis vi smider 2 mio til Brøndby, bliver vi da først økonomisk sårbare. Det vil helt klart kræve at der også kommer penge i kassen, men måske der allerede er aftaler om det?
Claus
Lettere bekymret.
-
Gaston
Kan fandme ikke se at her skulle være tale om en væsentlig forstærkning... Har vist sagt hvad jeg mener om Ankergren i den anden tråd, men hvis han trækker i trøjen skal jeg nok byde ham velkommen og give ham lidt kredit, ikke mindst for hans valg af ny klub... 
-
Kent
BW 2479 Skrev:
> Det bliver aldrig i verden thyge. Skulle ikke
> undre mig hvis dennis er på bej til BIF
Der er ABSOLUT ingen FCM spillere på vej til BIF. Det er FCMs strategi IKKE at sælge spillere til andre danske klubber.
Kent
> Det bliver aldrig i verden thyge. Skulle ikke
> undre mig hvis dennis er på bej til BIF
Der er ABSOLUT ingen FCM spillere på vej til BIF. Det er FCMs strategi IKKE at sælge spillere til andre danske klubber.
Kent
-
Kent
Re: 2 Mill for Ankergren
2 mio er da også en slags penge..... men ok, det er det, som vi fik for PSJ i sin tid, og set i det lys er det vel en udemærket byttehandel. Ankergreen har sine bedste år foran sig, og personligt mener jeg han er en klart bedre målmand end vores nuværende.
Det vil naturligvis betyde farvel til AR, men det overlever jeg nok
Men det indikerer klart, at der skal penge i kassen. Sælg evt Dennis for 8-10 mio. Så er der 6 til "det sorte hul" og 2 til Ankergreen.
Kent
Det vil naturligvis betyde farvel til AR, men det overlever jeg nok
Men det indikerer klart, at der skal penge i kassen. Sælg evt Dennis for 8-10 mio. Så er der 6 til "det sorte hul" og 2 til Ankergreen.
Kent
-
Altoriso
BW 2479 Skrev:
> Jeg tør ikke tro på den før han står med trøjen i
> hånden. En julegave jeg ville blive mere end
> normalt glad for
Julegaven kan vel i bedste fald først blive effektueret til januar, når transfervinduet åbner, så vi må håbe at vi kan få den til januarudsalget..
> Jeg tør ikke tro på den før han står med trøjen i
> hånden. En julegave jeg ville blive mere end
> normalt glad for
Julegaven kan vel i bedste fald først blive effektueret til januar, når transfervinduet åbner, så vi må håbe at vi kan få den til januarudsalget..
-
YahooSeeker [Bot]