Michael Krohn-Dehli

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bonusbent

Michael Krohn-Dehli

Indlæg af bonusbent »

Ifølge Forza udelukker Michael Krohn-Dehli, 23 år, ikke at blive udlejet fra Ajax til januar.

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=14055

Personligt er jeg ikke meget for lejeaftaler, men man kan heller ikke altid tillade sig at være kræsen, hvis man vil have talent til klubben.

Han har spillet 48 kampe for Waalwijk i Æresdivisionen, fået debut for Ajax og det danske landshold.

FCM går et forår i møde, hvor hvert et point kan vise sig afgørende for, om 2. pladsen kan holde hele vejen hjem. I den henseende mener jeg, at han med sin teknik og hurtighed vil være et godt supplement til den nuværende trup.

Han vil næppe pt kunne få en startplads, men man kunne jo frygte, at en Thygesen eller Sørensen ryger i vinterpausen.
Senest rettet af bonusbent 14. dec 2006, 17:37, rettet i alt 1 gang.

mancitydk

Re: Michael Krohn-Dehli

Indlæg af mancitydk »

Jamen jeg ville gerne modtage ham....

Aaes

Re: Michael Krohn-Dehli

Indlæg af Aaes »

Kan umuligt se hvordan Krohn-Dehli skulle have interesse i at komme til FCM for dernæst ikke at komme i startopstillingen. Derudover kan jeg heller ikke se hvorfor vi skulle købe/leje spillere som ikke kan gå direkte i startopstillingen, især når vi nu snakker midtbanen. Og hvis så Thyge eller Dennis ryger så har vi stadig en af danmarks bredeste truppe på midtbanen, derfor kan jeg ikke se nogen grund til at vi skulle leje Krohn-Dehli.

Men overbevis mig :-)

Besvar