Thygesen til Malmø?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bobthebuilder_dk

Thygesen til Malmø?

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63681

Heldigvis vurderer de kun et salg til 5%

Men i så fald? Hvor meget kan vi regne med at få ud af et salg af vores bedste midtbanespiller? Jeg synes jeg på et tidspunkt har set en vurdering der hed 20 mill. Men det synes jeg måske virker lidt overdrevent? Men hvis det er tilfældet... Har Søren Åkeby (Malmø FF) pengene?? hmm......

Håber han bliver.. og vi holder på truppen sæsonen ud......
Senest rettet af bobthebuilder_dk 12. dec 2006, 19:12, rettet i alt 1 gang.

Bobby

Re: Thygesen til Malmø?

Indlæg af Bobby »

Tror bestemt ikke Thygesen skifter til Malmø. Sportligt er det på ingen måde bedre end FCM. Når Thygesen skifter, tror jeg det bliver til en større udenlandsk klub syd for den danske grænse.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg nægter at tro på at Thygesen selv skulle være interesseret i Malmö - jeg tror han stiler noget højere.
Tipsbladet vurderer i dag at Dortmund er den mest oplagte klub lige nu, med en vurderet pris på 15 mil.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Hvis vi "kun" kan få 15 mio mener jeg at ville være bedre at beholde ham sæsonen ud.

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

MFF har rigeligt med penge. De solgte Zlatan for nogle år siden for en kæmpe bunke penge, og i sommers røg Alves til Heerenveen for 40 mio kroner. De fik godt nok ikke alle pengene selv, men de får så tilgengæld også 15% ved et vidersalg, og efter 15 kampe og ditto mål, så forlanger Heerenveen pt. 180 mio kroner for ham (6 måneder efter de købte ham).

Efter oplysninger fra det norske skulle MFF have tilbudt Koren 7 mio i signon fee og 4 mio i årlig løn. Efter andre svenske medier skulle de være klar til at betale 10 mio for Toivonen som vi har kig på.

Pengene har de nok, og måske i overflod som en af de få klubber i Sverige. Men en 7 plads med de penge de brugte på spillere i sommers, er nok så skuffende at Åkeby let kan sidde løst i sæddet.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja ok, så pengene er nok ikke problemet... Men tvivler sq på at Thygesen vil til Sverige.. Det er da et skridt ned i forhold til den danske liga!

Gaston

Indlæg af Gaston »

Læste lige på Forza.dk at han ikke ser den svenske liga som værende mere udfordrende end den danske, og derfor heller ikke aktuel...

Besvar