Jeg kan se i tipsbladet at Riddershold skal til England for at syne en spiller inden han udtager det næste u-16 landshold (årgang 91). I den stille tid kunne det måske være sjovt at se på mulige emner i vores FCM trup.
Mit bud går på:
Erik Sviatchenco:
Han er central en forsvarsspiller som har udviklet sig helt vildt i løbet af året. Lignede en fejltagelse, men bliver næste år en central del af vores juniorhold.
Jens Madsen:
God stabil midtbanespiller der næsten spillede alle kampene på vores juniorhold, selv om han var førsteårs. God indstilling, teknisk ok og rimelig løbestærk.
Morten Foged:
Jeg har ikke set ham spille, fordi han stort set har været skadet siden han kom til FCM, men han skulle efter sigende være et af vores allerstørste talenter. Offensiv midt eller angriber.
Det nye U-16 landshold
-
fadlaa
-
Mose
Re: Det nye U-16 landshold
Nej disse spillere er for gamle. Andreas Laudrup er fx. årgang 90.
Spilleren han skal se på hedder Thomas Lyskov. Han er en høj (1,86 og 15 år) venstrekantspiller som spiller for Reading og som har spillet et år i Chelsea. Han har både engelsk og dansk statsborgerskab.
Vi har iøvrigt et par andre spillere, som muligvis kunne være emner til landsholdet. Jeg har ikke set dem spille, men vi har her i pausen hentet en Joakim Flint (forsvar) og en Martin B. Kristensen (angriber).
Spilleren han skal se på hedder Thomas Lyskov. Han er en høj (1,86 og 15 år) venstrekantspiller som spiller for Reading og som har spillet et år i Chelsea. Han har både engelsk og dansk statsborgerskab.
Vi har iøvrigt et par andre spillere, som muligvis kunne være emner til landsholdet. Jeg har ikke set dem spille, men vi har her i pausen hentet en Joakim Flint (forsvar) og en Martin B. Kristensen (angriber).