Casper Ankergren til FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Casper Ankergren til FCM?

Indlæg af Kent »

BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Men under alle omstændigheder kan vi da blive
> enige om at BIF ikke havde samme
> vurderingsmuligheder med de andre spillere du
> nævnte, som de har haft med Ankergren?

Det kan vi sagtens - og jeg mener bestemt også BIF har lavet en god handel ved at bytte ham med Stephan A. Og som nævnt andet sted i tråden, så tror jeg ikke at det er realistisk med Ankergren i FCM, da han sandsynligvis ikke er interesseret i at skifte til en mindre klub, og vil søge udenlandsk i stedet. Men derfor ville det stadig være en god signing af FCM.

Kent

Shadrak

Re: Casper Ankergren til FCM?

Indlæg af Shadrak »

Nu ligger landet jo bare sådan, at Ankergren ikke er blevet vraget i BIF, sådan som jeg ahr forstået sagen har meulensten nu to første-keepere, men i og med Stephan Andersen lige er blevet købt til klubben, skal han selvfølgelig have førsteret. Ankergren har så selv valgt og søge andre steder hen.

Til det om vi kan bruge ham, så kan der jo ikke herskes nogen tvivl om, at en målmand i hans kaliber, der ville få et noget mere stabilt forsvar forsvar foran sig end det han har haft i Brøndby i år, vil kunne være en utrolig sikker sidste skanse. I øvrigt mener jeg ikke Anders Rasmussen har noget som helst at komme tilbage til. Hvis ikke vi henter en klassemålmand i vinterpausen må det vel værre Heinze, der skal stå. Alene det faktum, at vores forsvar tør sparke bolden tilbage til Heinze, vidner jo om at de stoler noget mere på ham

Jonathan, som bare godt kunne tænke sig en stabil økonomi

Kent

FCM interesseret i Køges målmand

Indlæg af Kent »

I hvert fald i følge EB:

http://www.viasatsport.com/index.php?op ... &Itemid=72

Oplysninger om ham fra Køges hjemmeside:
Født 14. juli 1982
Højde/vægt 192 cm/87 kg
Trøje nummer 22

Problemet er vel mest af alt, at han som serber vil sætte sig på en af vores ikke-eu pladser, som bør være reserveret til vores afrikanere.

Kent

Dahl Nielsen

Re: FCM interesseret i Køges målmand

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kent Skrev:
> I hvert fald i følge EB:
>
> http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_co
> ntent&task=view&id=50715&Itemid=72
>
> Oplysninger om ham fra Køges hjemmeside:
> Født 14. juli 1982
> Højde/vægt 192 cm/87 kg
> Trøje nummer 22
>
> Problemet er vel mest af alt, at han som serber
> vil sætte sig på en af vores ikke-eu pladser, som
> bør være reserveret til vores afrikanere.
>
> Kent

Lyder da meget interessant, men lidt skidt med den ikke-EU-plads. Nogen der eventuelt ved hvor mange år han har opholdt sig i Danmark?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg synes stadig ikke jeg kan se tegn i sol og måne på, at FCM er på udkig efter en målmand?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hekler Skrev:
> Jeg synes stadig ikke jeg kan se tegn i sol og
> måne på, at FCM er på udkig efter en målmand?

Hekler sidder du med ved bordet når ørgaard og andre i FCM holder strategimøde, og hvad der rør sig på agentmarkedet, hvor tavshed er en gylden regel ?

For en 5-6 uger tilbage udtalte ER, vedr. at Skov Jensen gerne vil tilbage til dansk fodbold, som interessant, at det var interessant og at Skov jensen er en klassemålmand, en udtalelse man vel ikke kommer med hvis man mener at AR er en klassemålmand ?

Skal FCM stykes er det vel målmandsposten de fleste peger på, en Morten Bruun pegede selv på den post ved sæson starten som det svage punkt ved FCM.

Fredefyn

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

IH hvor er jeg træt af dine astrologiske overvejelser Hekler.... men fint nok, så se her... Selvom det sikkert heller ikke er godt nok til at tilfredsstille dig, det er jo ikke noget du selv har hørt først eller selv fundet på nettet. Men man kunne da regne ud at fcm ville forstærke sig på målmandsposten efter Ørgaards egne udsagn tidligere på efteråret:

http://sportenkort.com/nyheder.asp?nyheder_id=54715

Kent

Indlæg af Kent »

Prøv at sammenhold:

1. Det er en ret udbredt opfattelse, at FCM er dårligt besat målmandsmæssigt, når vi sammenligner os med vores direkte konkurrenter

2. Der har været massive presserygter om interesse i målmænd (fx PSJ, Køge-manden og da Ørgaard var i Brazil)

3. FCM har selv udtalt sig ikke-afvisende overfor en ny målmand (fx kommentarerne om PSJ og Ørgaards udtalelse om, at man godt var klar over at man ikke havde SAS-ligaens bedste målmand).

4. Man lod Tidmands kontrakt løbe ud

I en verden, hvor man jo ikke ligefrem reklamerer med hvad man vil hente, så er det sgu vist det tætteste du kommer på et klart signal om at man ønsker at forstærke sig på målmandsposten. Om det så lykkes er en anden sag.

Kent

Kent

Indlæg af Kent »

Desuden kan man vel også påpege, at det, at man valgte kun at forlænge ARs kontrakt med 2 år, vel ikke ligefrem indikerer, at det er ham man satser på, på langt sigt.

Kent

E!

Indlæg af E! »

Kent Skrev:
> Desuden kan man vel også påpege, at det, at man
> valgte kun at forlænge ARs kontrakt med 2 år, vel
> ikke ligefrem indikerer, at det er ham man satser
> på, på langt sigt.
>
> Kent

Eller også indikerer det at AR ikke ønskede at være bundet mere end 2 år på de tilbudte vilkår.
- Man ser det man gerne vil...

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kender intet til ham Køge-målmanden, men som du selv nævner, så vil et køb af en ikke-EU borger ikke være verdens bedste idé pt.

Hvis vi skal købe en ny målmand, så så jeg hellere en som Jan Kjell Larsen i klubben. 23-årig nordmand, som er lige i periferien af det norske landshold, og med 17 ungdomslandskampe bag sig, dog har han først kontraktudløb i 2009, så der skal penge på bordet.
Jan Kjell Larsen har det dog også med, nogle gange at miste hovedet en anelse, dog er det ikke så hyppigt, men når det sker, så sker det med stil :)

http://www.mfk.no/spillere.asp?level=4263

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Dig og dine nordmænd Peter ;-)

Altså har du set ham spille, og tror du han ville være interesseret i at spille i Danmark, når man nu efterhånden har fået en lille opfattelse af at pengene er noget højere i Norge end i danmark ?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Først og fremmest, så er hans klub Molde rykket ud af Tippeligaen, så med mindre han vil fortsætte i 1. division, så er jeg sikker på han ville være interesseret i et skifte. Han kan selvfølgelig få tilbud fra Tippeligaen, som vil være bedre økonomisk, og så kan han vælge dem.

Jeg har set Jan Kjell Larsen et par gange, men det er et godt stykke tid siden. Som jeg husker ham, så udmærkede han sig ved sin størrelse og styrke i luftrummet, noget som man jo ikke ligefrem kan sige om hverken Heinze eller Rasmussen :)

Peter Ross

Altoriso

Re: Bosman / associeringsaftaler mv

Indlæg af Altoriso »

Sad og kiggede lidt efter hvilke lande som EU havde associeringsaftale med for at finde ud af om feks serbien havde det... Det er dog vist ikke tilfældet, men jeg stødte på en masse spændende artikler om blandt andet Bosman-dommen osv

Det er dog meget langt og måske også noget trægt :-) Men skulle I have lyst til kloge lidt i det, så kan I kigge mere her :

http://209.85.129.104/search?q=cache:gi ... =clnk&cd=9

Startende på PAGE 72 der hedder :

EU og internationale klubskifter - set i fodboldens lys

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Har du en speciel stjerne kikkert vi andre ikke kender til?? Siden din eneste "argumentation" lader til at fortabe i himmeltågerne. Nej seriøst Jeg undrer mig over, at du nok engang forsvarer AR. Det er ingen Hemlighed, at AR ikke hører til Suppens bedste på pladsen. Mit argument for, at hente en Stærk og fremfor alt STABIL er at vi med AR som 1 keeper står svagt ifl til de andre topklubber. Bevares Anders har forbedret sig, men han er ikke go nok. Og som det nævnes andre steder i denne tråd er klubben, skal vi sige bevidst om problemet. Faldt lige denne her om ham serberen. Bemærk at EB ligefrem fremhæver at AR er USTABABIL.

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 249602.ece

Besvar