HVIS forstærkning (klassemålmand og venstreback)
-
Kent
Re: Brøndby-interesse i Stephan A
Selvom vi i øjeblikket klarer os bedre end BIF, må vi erkende, at BIF er langt mere attraktiv både økonomisk og sportslig end FCM. Normalt vil FCM og BIF slet ikke være interesseret i den samme spillerkategori, fordi BIF kan tiltrække spillere fra en hylde, der er 1-2 niveauer bedre end dem FCM kan hente.
Så den momentane succes gør ikke FCM konkurrencedygtig med BIF. Spørg bare i Viborg, hvordan det går, når man pludselig tror et enkelt års succes gør en attraktiv for spillere.
Hvis FCM og BIF begge lagde billet ind på Stephan A, tror jeg ikke han ville tænke sig om mange sekunder før han valgte BIF.
Ligesom en Martin Bervold nok ikke ville overveje ret længe, hvem han skulle vælge, hvis FCM og Vejle kom med et tilbud til ham.
Kent
Så den momentane succes gør ikke FCM konkurrencedygtig med BIF. Spørg bare i Viborg, hvordan det går, når man pludselig tror et enkelt års succes gør en attraktiv for spillere.
Hvis FCM og BIF begge lagde billet ind på Stephan A, tror jeg ikke han ville tænke sig om mange sekunder før han valgte BIF.
Ligesom en Martin Bervold nok ikke ville overveje ret længe, hvem han skulle vælge, hvis FCM og Vejle kom med et tilbud til ham.
Kent
-
Glen
Nu synes jeg ikke det er helt fair at sammenlige forskellen mellem FCM & Vejle, til at være ligeså stor som forskellem mellem FCM & BIF
)
Sorry - kunne ikke lade vær
) Jeg kan sagte følge havd du skriver.
Sorry - kunne ikke lade vær
-
Dahl Nielsen
Glen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men som det har flasket sig er jeg overbevist over at FCM & OB
> sætter sig på de 2 UEFA cup pladser.
Førstepladsen kommer i CL-kval, og andenpladsen kommer i UEFA Cup-kval. Mener du så pokalen med "den tredje" UEFA Cup-plads, eller hva'? For i så fald, så ser jeg mange der kan sætte sig på den plads.
> Men som det har flasket sig er jeg overbevist over at FCM & OB
> sætter sig på de 2 UEFA cup pladser.
Førstepladsen kommer i CL-kval, og andenpladsen kommer i UEFA Cup-kval. Mener du så pokalen med "den tredje" UEFA Cup-plads, eller hva'? For i så fald, så ser jeg mange der kan sætte sig på den plads.
-
Altoriso
Jeg tror at det var i TV2 Sporten her kl. 12 at de nævnte at der var en interesse fra Brøndbys side
Samtidigt blev det nævnt, at han i tilfælde af tiltrædelse i BIF, nok ville blive den mest løntunge i klubben
Så i mine øjne er han jo allerede alt for dyr til os
Lad os nu beholde dem vi har; synes at vi har haft ret stabile målmandspræstationer i dette efterår
Samtidigt blev det nævnt, at han i tilfælde af tiltrædelse i BIF, nok ville blive den mest løntunge i klubben
Så i mine øjne er han jo allerede alt for dyr til os
Lad os nu beholde dem vi har; synes at vi har haft ret stabile målmandspræstationer i dette efterår
-
bw2443
Re: Brøndby-interesse i Stephan A OT
Dahl Nielsen Skrev:
> Glen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Men som det har flasket sig er jeg overbevist
> over at FCM & OB
> > sætter sig på de 2 UEFA cup pladser.
>
> Førstepladsen kommer i CL-kval, og andenpladsen
> kommer i UEFA Cup-kval. Mener du så pokalen med
> "den tredje" UEFA Cup-plads, eller hva'? For i så
> fald, så ser jeg mange der kan sætte sig på den
> plads.
Så vidt jeg ved er der en ekstra uefa cup plads til DK næste år, grundet de point vi har skrabet sammen, så det vel den plads han mener.
> Glen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Men som det har flasket sig er jeg overbevist
> over at FCM & OB
> > sætter sig på de 2 UEFA cup pladser.
>
> Førstepladsen kommer i CL-kval, og andenpladsen
> kommer i UEFA Cup-kval. Mener du så pokalen med
> "den tredje" UEFA Cup-plads, eller hva'? For i så
> fald, så ser jeg mange der kan sætte sig på den
> plads.
Så vidt jeg ved er der en ekstra uefa cup plads til DK næste år, grundet de point vi har skrabet sammen, så det vel den plads han mener.
-
Glen
Jeg forventer at FCK, FCM & OB slutter i top3 og da der kun er FCK,FCM,OB & Randers tilbage i pokalen er det næsten 99% sikkert at de 3 tophold kommer ud i Europa. En ting er at Randers slog EFB i pokalen, men jeg tror ikke på at Randers kan slå nogle af top3 holdene.
-
Altoriso
bw2443 Skrev:
> Så vidt jeg ved er der en ekstra uefa cup plads
> til DK næste år, grundet de point vi har skrabet
> sammen, så det vel den plads han mener.
Den kommer jf. tidligere tråde om emnet først næste år igen, desværre
> Så vidt jeg ved er der en ekstra uefa cup plads
> til DK næste år, grundet de point vi har skrabet
> sammen, så det vel den plads han mener.
Den kommer jf. tidligere tråde om emnet først næste år igen, desværre
-
Kent
Og vi er faktisk ved at tabe den igen, da de to tilbageværende israelske hold vandt i sidste uge (mens det jo ikke gik så godt for de danske), og står med gode muligheder for videre avancement, mens FCK kun har 1 kamp tilbage og OB måske det samme.
Så måske får vi slet ikke en ekstra plads
Kent
Så måske får vi slet ikke en ekstra plads
Kent
-
Kent
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 103905.htm
Hvis Ankergreen koster 4-6 mio, så er det helt sikkert ikke ham vi skal have.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 123003.htm
Og Hoffmann mener jeg ikke er en mulighed. Han har spillet for lidt de sidste par år.
Kent
Hvis Ankergreen koster 4-6 mio, så er det helt sikkert ikke ham vi skal have.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 123003.htm
Og Hoffmann mener jeg ikke er en mulighed. Han har spillet for lidt de sidste par år.
Kent
-
Kent
Stephan A til BIF
Ifølge EB præsenteres han om et par timer:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... tm?sporten
Hvis de har fået ham på en fri transfer, er det godt nok en god handel (selvom man naturligvis ikke ved, hvor meget han har fået i sign-on).
Det bliver spændende at se, hvad der sker med Ankergreen. Jeg ville gerne se ham i FCM, men ikke til den pris, der blev nævnt i går på omkring 4-6 mio. Men han lyder opsat på at komme til udlandet, og udtagelsen til ligalandsholdet giver ham nok muligheden for skiftet. Kan godt forstå, hvis han oplever at et skifte til FCM er et tilbageskridt i karrieren, men hvis han bliver i DK, så er vi vel den eneste mulighed, da både OB, FCN, FCK og Aab nok ikke er interesseret i ham.
Kent
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... tm?sporten
Hvis de har fået ham på en fri transfer, er det godt nok en god handel (selvom man naturligvis ikke ved, hvor meget han har fået i sign-on).
Det bliver spændende at se, hvad der sker med Ankergreen. Jeg ville gerne se ham i FCM, men ikke til den pris, der blev nævnt i går på omkring 4-6 mio. Men han lyder opsat på at komme til udlandet, og udtagelsen til ligalandsholdet giver ham nok muligheden for skiftet. Kan godt forstå, hvis han oplever at et skifte til FCM er et tilbageskridt i karrieren, men hvis han bliver i DK, så er vi vel den eneste mulighed, da både OB, FCN, FCK og Aab nok ikke er interesseret i ham.
Kent
-
schou
Re: Stephan A til BIF
Jeg synes det er endnu et mærkeligt indkøb BIF er igang med at foretage. De har da en ganske udemærket målmand i Casper Ankergren. Hvorfor ikke bruge pengene på nogen pladser hvor der virkelig er behov for forstærkninger.? Backpladserne f.eks.?
/schou
/schou
-
JesperK
Jeg synes så til gengæld, det er et klassekøb af BIF - selvom de selvf. også kommer til at betale kassen for ham (løn + evt. sign on osv).
Har ikke en ski fidus til Ankergren og jeg ser ham hellere til Hr. Følge end til FCM. Desuden forstår jeg absolut ikke, han er kommet med på Liga landsholdet, overhovedet.
Bif har noget at juble over for første gang i lang tid (- royal league) og det ved jeg, de fleste af dem gør nu.
Har ikke en ski fidus til Ankergren og jeg ser ham hellere til Hr. Følge end til FCM. Desuden forstår jeg absolut ikke, han er kommet med på Liga landsholdet, overhovedet.
Bif har noget at juble over for første gang i lang tid (- royal league) og det ved jeg, de fleste af dem gør nu.
-
YahooSeeker [Bot]
Stephan A til BIF
ja det er nok forskellen på FCK/Brøndby og så FCM, på målmandsposten er de to hold markant bedre og deres handle muligheder ikke mindst.
Ankergren har nok den fejl, at hans nervøse attitude på banen, koster pladsen.
Personligt mener jeg ikke Ankergren kan forstærke FCM ret meget, og ja på mig virker den 20 årig Heinze virke mere rolig end Ankergren, hvorimod Ankergren nok er bedre i luften.
Havde gerne set Andersen hos FCM men det bliver ikke denne omgang.
Ankergren har nok den fejl, at hans nervøse attitude på banen, koster pladsen.
Personligt mener jeg ikke Ankergren kan forstærke FCM ret meget, og ja på mig virker den 20 årig Heinze virke mere rolig end Ankergren, hvorimod Ankergren nok er bedre i luften.
Havde gerne set Andersen hos FCM men det bliver ikke denne omgang.
-
Kent
En transferpris på 4.4 mio, der stiger måske helt op til over 7 mio, viser jo så også, at Stephan A aldrig har været aktuel for FCM. Det er laaaaaaaaaaangt mere end vi kan betale for en spiller.
Det er noget lort at Ankergreen lige har forlænget, for det gør ham meget dyr, medmindre BIF indser at de ikke får noget godt ud af at have en utilfreds spiller rendende rundt. Spg er, om Ankergreen var så smart at forudsige dette, og få en klausul i sin kontrakt.... Personligt så jeg gerne Ankergreen i klubben. Han er stadig ung, har vist at han har et fint niveau, og har muligheden for stadig at udvikle sig.
Kent
Det er noget lort at Ankergreen lige har forlænget, for det gør ham meget dyr, medmindre BIF indser at de ikke får noget godt ud af at have en utilfreds spiller rendende rundt. Spg er, om Ankergreen var så smart at forudsige dette, og få en klausul i sin kontrakt.... Personligt så jeg gerne Ankergreen i klubben. Han er stadig ung, har vist at han har et fint niveau, og har muligheden for stadig at udvikle sig.
Kent