Spillerne i anden række

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dahl Nielsen

Re: Hansen færdig i fcm

Indlæg af Dahl Nielsen »

Ja, selvfølgelig kan Rasmus Hansen da ikke spille fejlfrit på SAS Liga-holdet, men nu er han jo heller ikke med særlig tit. Hvis han får lidt mere spilletid, altså bare nogle små indhop her og der, så vil han jo også langsomt få den nødvendige rutine.

Jeg har før set ham præstere på førsteholdet. Bl.a. synes jeg han spillede rigtig godt, dengang vi var med i Royal League.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu er det jo heller fodi at forsvaret ligefrem er hans ynglingsplads. Det er vel ikke nogen der kan forvente af ham at han spiller en fejlfri kamp på en plads han ikke er 100% indspillet på. Han fik et solidt 8 af eb og bt efter den vejlekamp. Og så vidt jeg husker har han været på U16 U17 U18 U19 Landsholdet. Jeg syntes klart Rasmus Hansen er en af de mest oversete spillere i anden række

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg føler, at mit kendskab til Röll er godt nok til at sige, at han har været langt fra en plads i dette efterår. I en af de 2.div. kampe jeg så, var han banens ubetinget ringeste spiller. (hjemmekampen mod SIF)

Men det kan da være vinteren er god ved ham, men jeg tvivler på, at han opnår mange SASkampe for FCM. Dertil er truppen simpelthen blevet for god, også selv om vi skulle være så dumme at sælge Thygesen.

Kent

Indlæg af Kent »

Nu skal du jo huske, at han har været skadet stort set hele efteråret. Så det er meget naturligt, at han ikke har været i omdrejninger.

I modsætning til fx Rasmus Hansen, så ved vi at hvis Røll kommer tilbage på sit gamle niveau, så er han en forstærkning til samtlige SAS-liga hold.

Giv ham en god gang grundform og vintertræning i benene, så vil foråret vise, om han er en god signing eller ej.

Kent

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Du kan ikke sammenligne 2 div holdet med førsteholdet.
Ronaldinho spillede mod FC Fyn og var pivringe... Men det holder ham jo ikke fra førsteholdsbold lige nu...

Besvar