Din udtalelse er jo til grin, Lars Olsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Din udtalelse er jo til grin, Lars Olsen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg er enig. Ville nok have brugt nogle andre ord men enig. Hvis der havde været græs på banen og hvis vored "Hjemmedommer" havde været Vores hjemmedommer, som FCK´erne siger, så havde vi sku flæsket dem.

Jeg synes det er helt iorden med hårdt spil, og synes faktisk vi har set det har givet bedre spil i år i ligaen, men der var altså svinere smidt ud med jævn hånd fra FCK´s side i den kamp.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

topscore Skrev:
-------------------------------------------------------
> 2). Dommeren tillod ekstrem hårdt spil bl.a. fra
> Gravgaard, Linderoth og Aalbæk. Gravgaard lavede 6
> – 7 store svinestreger alene i den kamp, som flere
> ville have vurderet til at skulle takseres til et
> gul kort pr. stk. At Gravgaard gennemfører hele
> kampen er mig uforståeligt.

Det er en skandale. Michael Gravgaard er den mest voldsomme og hensynsløse forsvarsspiller i SAS Ligaen, (beklager, men et større svin skal man lede længe efter).

Han er ydermere en ektremt overvurderet spiller, som efter min mening ikke burde spille på landsholdet.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

jakob88 Skrev:

> Det er en skandale. Michael Gravgaard er den mest
> voldsomme og hensynsløse forsvarsspiller i SAS
> Ligaen, (beklager, men et større svin skal man
> lede længe efter).
>
> Han er ydermere en ektremt overvurderet spiller,
> som efter min mening ikke burde spille på
> landsholdet.

Jeg synes at du er helt forkert på den jakob88

Jeg er sikker på at han har lært nogle, skal vi sige, mere internationale ting, efter at han er kommet til FCK og på landsholdet.. Feks en nok lidt hårdere stil end tidligere..

Han er en rigtig typisk midterforsvarer med et højt niveau, og specielt hans hovedspil er jo topklasse

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Snakkede ikke specifikt til dig, men derimod den generelle holdning hos jydehold. Man piber over at onside mm. tager københavnerklubbernes parti. Og nu hvor eksperterne osv roser FCM, sidder vores egne fans selv og sviner vores spil.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Michael Gravgaard forhindrer mange dødboldsituationer i at blive farlige når hans hold er i angrebet, da han laver mange dumme frispark. Ikke mindst på landsholdet. Han har altså højtflyvende albuer og er meget voldsom i hans spil, hvilket ofte munder ud i et frispark til modstanderen.

casper89

Indlæg af casper89 »

Det er jo et faktum at Michael Gravgaard er en af de bedste forsvarsspillere i SAS ligaen og han har uden tvivl landsholdsklasse. Så jeg må sige at jeg er meget ueing i din betragtning, jakob88. Det kan da godt være at Gravgaard ind i mellem laver et frispark i nogle angrebssituationer, men det er der altså også forfærdelig mange andre der gør. Så jeg kan ikke helt følge din kritik på det område.

Aaes

Indlæg af Aaes »

Altså hvis Gravgaard nu blev træt af at spille i FCK her til vinter, så må han for min skyld MEGET gerne komme til FCM :-)

DK's bedste forsvarsspiller !

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

Aaes Skrev:
> Altså hvis Gravgaard nu blev træt af at spille i
> FCK her til vinter, så må han for min skyld MEGET
> gerne komme til FCM :-)
>
> DK's bedste forsvarsspiller !

Nej, han er muggrøn!!