thygesen til Dortmund???
-
Kent
Re: thygesen til Dortmund???
Glen Skrev:
-------------------------------------------------------
> @ Mancity
>
> Martin Bergvold har spillet 58 U16-U21 landskampe,
> så noget må han han gjort rigtigt
Og Traore har spillet 50 - og en hel del flere for FCK end Bergvold, men han kan ikke komme på vores hold alligevel....
En pris på 1-2 mio for Bergvold er helt hen i vejret. Og det betyder meget, at han ikke er stamspiller. Dvs FCK ikke satser på ham (modsat fx Pimpong hos os, da de ville hente ham). Så han er stort set i overskud hos FCK, hvor han har meldt ud, at han ikke forlænger. Ergo kan FCK vælge at sælge ham nu og få lidt ind, eller lade en reservespiller løbe rundt og hæve løn indtil han kan rejse gratis. Jeg ved godt hvad jeg ville vælge....
Kent
> @ Mancity
>
> Martin Bergvold har spillet 58 U16-U21 landskampe,
> så noget må han han gjort rigtigt
Og Traore har spillet 50 - og en hel del flere for FCK end Bergvold, men han kan ikke komme på vores hold alligevel....
En pris på 1-2 mio for Bergvold er helt hen i vejret. Og det betyder meget, at han ikke er stamspiller. Dvs FCK ikke satser på ham (modsat fx Pimpong hos os, da de ville hente ham). Så han er stort set i overskud hos FCK, hvor han har meldt ud, at han ikke forlænger. Ergo kan FCK vælge at sælge ham nu og få lidt ind, eller lade en reservespiller løbe rundt og hæve løn indtil han kan rejse gratis. Jeg ved godt hvad jeg ville vælge....
Kent
-
Altoriso
Bobby Skrev:
Spørgsmålet er om FCM
> siger nej til 15 mill, som Dortmund tilsyneladende
> vil betale?
Hvor er det lige at du ser at Dortmund er villig til at betale 15 millioner ?
Som jeg læser det, er den pris ca. som FCM kræver
Spørgsmålet er om FCM
> siger nej til 15 mill, som Dortmund tilsyneladende
> vil betale?
Hvor er det lige at du ser at Dortmund er villig til at betale 15 millioner ?
Som jeg læser det, er den pris ca. som FCM kræver
-
hitman202
Vi skal slet ikke sælge Thyge i dette vindue, han bliver meget mere værd længere hen, og skal man realisere gulddrømmene er han en vigtig spiller i den sammenhæng, der kommer ikke lige en ny Thyge spadserende forbi. Synes vi skal beholde ham,og tage Bergvold på en fri transfer til sommer og Peter Skov her til vinter! det underskud der er i FCM´s kasse er ikke noget der fremtvinger spillersalg allerede nu, det er bare en snak medierne har blæst op fordi de har det lidt øv-agtigt med at FCM klarer sig så godt.
Er sikker på Store Don ser med spændt længsel frem til transfer-vinduet så hans værste konkurrent kan blive svækket på vitale områder. Lad os ikke give ham den tilfredsstillelse, behold truppen som den er med vigtige forstærkninger og lad os så ræse igennem foråret med den ene fantom-sejr efter den anden;-)
Er sikker på Store Don ser med spændt længsel frem til transfer-vinduet så hans værste konkurrent kan blive svækket på vitale områder. Lad os ikke give ham den tilfredsstillelse, behold truppen som den er med vigtige forstærkninger og lad os så ræse igennem foråret med den ene fantom-sejr efter den anden;-)
-
jacobfrederiksen100
Ja, behold Thyge. Er stenstikker på at han fortsætter udviklingen i FCM til sommer, og bliver endnu bedre. Og hvorfor i det hele taget sælge spillere i vinterpausen, nu hvor vi endelig har chancen for at spille med om både guld og sølv. Så behold Thyge til min. sommer. Og Bergvold kunne være en spændende udfordring til sommer som erstatning, men synes også der findes andre spændende typer som f.eks. Danny Olsen fra FCN, som jeg tidligere har nævnt. Jeg tror klart det bliver en fordel at beholde Thyge og alle de andre spillere med den udvikling de har gang i nu, og synes holdet har klassen til at spille med om guld og sølv, så vent til sommer med spillersalg, og måske gå på jagt efter et indkøb som f.eks. Peter Skov her til vinter, mens vi henter Bergvold på en fri transfer til sommer, eller måske Danny Olsen. Hvornår udløber Danny Olsens kontrakt egentligt?
-
Glen
> Er sikker på Store Don ser med spændt længsel frem
> til transfer-vinduet så hans værste konkurrent kan
> blive svækket på vitale områder. Lad os ikke give
> ham den tilfredsstillelse, behold truppen som den
> er med vigtige forstærkninger og lad os så ræse
> igennem foråret med den ene fantom-sejr efter den
> anden;-)
Jeg er enig i at det ville være bedst at beholde Thygesen og få Bergvold gratis til sommer, problemet er bare at hvis EFB, tilbyder et skifte i næste transfervindue, så er bergvold ikke længere gratis.
Men jeg må indrømme at jeg er ikke enig i at Don Ø med spændt længsel håber at FCM bliver svækket, jo stærkere superligaen er jo bedre. Personlig håber jeg da også at BIF kan komme op på sit gamle niveau, så vi kan få nogle kampe med noget nerve. Og med tilgang af Ailton & evt. Nicals Jensen, skal FCM vist også forstærke sig betydeligt, før Don Ø begynder af "frygte" FCM
) - Hvis FCK da selv kan holde på deres spillere.
Men vi kan jo kun vente og se hvad næste transfer vindue tilbyder. Personlig håber jeg så mange hold som muligt forstærker sig så vi kan arbejde hen mod en endnu stærkere sasliga.
> til transfer-vinduet så hans værste konkurrent kan
> blive svækket på vitale områder. Lad os ikke give
> ham den tilfredsstillelse, behold truppen som den
> er med vigtige forstærkninger og lad os så ræse
> igennem foråret med den ene fantom-sejr efter den
> anden;-)
Jeg er enig i at det ville være bedst at beholde Thygesen og få Bergvold gratis til sommer, problemet er bare at hvis EFB, tilbyder et skifte i næste transfervindue, så er bergvold ikke længere gratis.
Men jeg må indrømme at jeg er ikke enig i at Don Ø med spændt længsel håber at FCM bliver svækket, jo stærkere superligaen er jo bedre. Personlig håber jeg da også at BIF kan komme op på sit gamle niveau, så vi kan få nogle kampe med noget nerve. Og med tilgang af Ailton & evt. Nicals Jensen, skal FCM vist også forstærke sig betydeligt, før Don Ø begynder af "frygte" FCM
Men vi kan jo kun vente og se hvad næste transfer vindue tilbyder. Personlig håber jeg så mange hold som muligt forstærker sig så vi kan arbejde hen mod en endnu stærkere sasliga.
-
bw2443
Glen Skrev:
> Men jeg må indrømme at jeg er ikke enig i at Don Ø
> med spændt længsel håber at FCM bliver svækket, jo
> stærkere superligaen er jo bedre. Personlig håber
> jeg da også at BIF kan komme op på sit gamle
> niveau, så vi kan få nogle kampe med noget nerve.
> Og med tilgang af Ailton & evt. Nicals Jensen,
> skal FCM vist også forstærke sig betydeligt, før
> Don Ø begynder af "frygte" FCM
) - Hvis FCK da
> selv kan holde på deres spillere.
>
> Men vi kan jo kun vente og se hvad næste transfer
> vindue tilbyder. Personlig håber jeg så mange hold
> som muligt forstærker sig så vi kan arbejde hen
> mod en endnu stærkere sasliga.
FCK forstærker ikke truppen her i pausen udover Ailton. Det blev udmeldt efter at de røg ud af de europæiske turneringer
> Men jeg må indrømme at jeg er ikke enig i at Don Ø
> med spændt længsel håber at FCM bliver svækket, jo
> stærkere superligaen er jo bedre. Personlig håber
> jeg da også at BIF kan komme op på sit gamle
> niveau, så vi kan få nogle kampe med noget nerve.
> Og med tilgang af Ailton & evt. Nicals Jensen,
> skal FCM vist også forstærke sig betydeligt, før
> Don Ø begynder af "frygte" FCM
> selv kan holde på deres spillere.
>
> Men vi kan jo kun vente og se hvad næste transfer
> vindue tilbyder. Personlig håber jeg så mange hold
> som muligt forstærker sig så vi kan arbejde hen
> mod en endnu stærkere sasliga.
FCK forstærker ikke truppen her i pausen udover Ailton. Det blev udmeldt efter at de røg ud af de europæiske turneringer
-
Kent
bw2443 Skrev:
>
> FCK forstærker ikke truppen her i pausen udover
> Ailton. Det blev udmeldt efter at de røg ud af de
> europæiske turneringer
Jeg vil godt tage imod et væddemål på, at Nicklas Jensen er at finde i FCK efter vinterpausen
Og mon ikke det afhænger af hvorvidt de sælger nogle spillere. Hvis der ryger nogen den ene vej, skal der nu nok komme nogen den anden. Om det så bliver forstærkninger er en anden sag.
Kent
>
> europæiske turneringer
Jeg vil godt tage imod et væddemål på, at Nicklas Jensen er at finde i FCK efter vinterpausen
Og mon ikke det afhænger af hvorvidt de sælger nogle spillere. Hvis der ryger nogen den ene vej, skal der nu nok komme nogen den anden. Om det så bliver forstærkninger er en anden sag.
Kent
-
Dahl Nielsen
bw2443 Skrev:
> europæiske turneringer
Meeen... - det er nu også lige blevet meldt ud, at hvis man får muligheden for at hente en spiller der kan forstærke truppen, så vil man slå til. Så det holder nu ikke helt
> europæiske turneringer
Meeen... - det er nu også lige blevet meldt ud, at hvis man får muligheden for at hente en spiller der kan forstærke truppen, så vil man slå til. Så det holder nu ikke helt
-
hitman202
>
> Jeg er enig i at det ville være bedst at beholde
> Thygesen og få Bergvold gratis til sommer,
> problemet er bare at hvis EFB, tilbyder et skifte
> i næste transfervindue, så er bergvold ikke
> længere gratis.
>
Ja kan godt være Efb tilbyder penge for ham allerede i vinterferien, men spørgsmålet er jo så hvor Bergvold selv helst vil hen?? Tror at Store Don helst ser han ryger til en mindre klub som ikke er en direkte trussel for deres gulddrømme, men alle 3 parter skal jo være enige og håber da at Bergvold selv kan se de bedre muligheder i FCM end Efb. Mit bud er at han bliver i København til sommer for de vil kræve en for høj pris for ham til at nogen vil betale det for en spiller som kun har et halvt år tilbage af kontrakten.
> Jeg er enig i at det ville være bedst at beholde
> Thygesen og få Bergvold gratis til sommer,
> problemet er bare at hvis EFB, tilbyder et skifte
> i næste transfervindue, så er bergvold ikke
> længere gratis.
>
Ja kan godt være Efb tilbyder penge for ham allerede i vinterferien, men spørgsmålet er jo så hvor Bergvold selv helst vil hen?? Tror at Store Don helst ser han ryger til en mindre klub som ikke er en direkte trussel for deres gulddrømme, men alle 3 parter skal jo være enige og håber da at Bergvold selv kan se de bedre muligheder i FCM end Efb. Mit bud er at han bliver i København til sommer for de vil kræve en for høj pris for ham til at nogen vil betale det for en spiller som kun har et halvt år tilbage af kontrakten.
-
Gaston
Nu er der jo forskel på om man sælger til Liverpool eller Dortmund. Og samtidig har vi altså også en ung spiller med udlandsophold i tankerne, som skal være med på ideen om at det er bedst han bliver.
-
Bobby
Sakset fra Bold.dk
"Fire Bundesligaklubber skulle ifølge Ekstra Bladets oplysninger være interesseret i Mikkel Thygesen. Favoritten synes at være Dortmund.
Mikkel Thygesen har haft enorm personlig succes i år. Han er slået igennem med et brag i den hjemlige SAS Liga og er blevet belønnet med en plads på landsholdet. Det har de bemærket i Tyskland, hvor fire klubber skulle være ude efter stortalentets signatur.
Det erfarer Ekstra Bladet, som også mener at vide, at favoritterne til at få fat i kometen skulle være Borussia Dortmund. De skulle være parat til at sende et beløb i omegnen af 15 millioner kroner til Midtjylland mod at få fat i spilleren.
Sidst skulle repræsentanter fra den ambitiøse tyske klub have været på plads i Parken, hvor Mikkel Thygesen udmærkede sig ved at bringe FC Midtjylland foran 1-0 i 2-2 kampen mod FC København.
Mikkel Thygesen har tidligere været sat i forbindelse med Bundesligaklubben Alemannia Aachen, som tidligere på efteråret skulle have været parat til at lægge ti millioner kroner"
Mikkel Thygesen har haft enorm personlig succes i år. Han er slået igennem med et brag i den hjemlige SAS Liga og er blevet belønnet med en plads på landsholdet. Det har de bemærket i Tyskland, hvor fire klubber skulle være ude efter stortalentets signatur.
Det erfarer Ekstra Bladet, som også mener at vide, at favoritterne til at få fat i kometen skulle være Borussia Dortmund. De skulle være parat til at sende et beløb i omegnen af 15 millioner kroner til Midtjylland mod at få fat i spilleren.
Sidst skulle repræsentanter fra den ambitiøse tyske klub have været på plads i Parken, hvor Mikkel Thygesen udmærkede sig ved at bringe FC Midtjylland foran 1-0 i 2-2 kampen mod FC København.
Mikkel Thygesen har tidligere været sat i forbindelse med Bundesligaklubben Alemannia Aachen, som tidligere på efteråret skulle have været parat til at lægge ti millioner kroner"