Bedste FCM kamp i Efteråret.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle

Bedste FCM kamp i Efteråret.

Indlæg af mrjelle »

Som en afslutning på en fantastisk efterårs sæson. VIl jeg gerne høre folks mening ang FCMs bedste kamp rent spillemæssigt i efteråret.
Flg er nomineret:

1: FCN 1 - 4 FCM
2: BIF 1 - 3 FCM
3: FCK 2 - 2 FCM
4: FCM 3 - 0 OB
5: Vejle 2 - 5 FCM
6: FCM 3 - 1 Viborg

SKulle jeg selv vælge må det være kampen i mod BIF på udebane hvor der virkelig begynder at køre for FCM efterfølgenden. Ikke nok med vi vandt vi scorede 3 flotte mål og tog fuldt fortjent 3 point på en på det tidspunkt svær udebane.
Senest rettet af mrjelle 25. nov 2006, 01:35, rettet i alt 1 gang.

Thomas Lund

Re: Bedste FCM kamp i Efteråret.

Indlæg af Thomas Lund »

5: Vejle 2 - 5 FCM ?????????????????????

Ikke forstået. Så vidt jeg husker spillede vi 1. halveg som en sæk nødder og scorede på de to forsøg vi havde. Samtidig blev vores to sidste mål scoret i slutningen af kampen, der generelt var af lav kvalitet.

Skal jeg vælge ud fra kriteriet, at vi spiller en god kamp i begge halvege, må det være FCN 1 - 4 FCM (selvom jeg så meget af den på en mikroskopisk skærm) eller BIF 1 - 3 FCM. Med tanke på hvem af de to hold der pt. har den stærkeste trup er det FCN kampen der er den bedste.

Lund

Kent

Indlæg af Kent »

mrjelle Skrev:
------------------------------------------------------->
> 1: FCN 1 - 4 FCM

Så jeg ikke ret meget af grundet Viashit (Hund nr 5!)

> 2: BIF 1 - 3 FCM

Godt bud. Vi spillede godt længe

> 3: FCK 2 - 2 FCM

Nok den bedste kamp FCM har været med i, men ikke den kamp hvor vi har spillet bedst.

> 4: FCM 3 - 0 OB

Fantastisk spil i 17 min. Så var den kamp ovre. Klart det bedste kvarter vi har spillet.

> 5: Vejle 2 - 5 FCM

Resultatet afspejler ikke kampen. Vi kunne sagtens have tabt point den dag. En af de ringeste kampe vi har spillet.

> 6: FCM 3 - 1 Viborg

Spillede godt 1 time. Så var den kamp ovre.

>
> SKulle jeg selv vælge må det være kampen i mod BIF
> på udebane hvor der virkelig begynder at køre for
> FCM efterfølgenden. Ikke nok med vi vandt vi
> scorede 3 flotte mål og tog fuldt fortjent 3 point
> på en på det tidspunkt svær udebane.

Ud fra ovenstående er jeg enig. Over en hel kamp var BIF-kampen den bedste, selvom der var andre kampe, der var bedre i perioder.

Ringeste kvarter er til gengæld de første 15 min mod Horsens, hvor vi kom bagud 0-2.

Ringeste halvleg helt klart 2. halvleg mod EfB, hvor vi slap nådigt med at de "kun" lavede 4 mål.

Kent

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Den bedste kamp syntes jeg var kampen d. 4/ 10 mod FCN, som endte 2 – 2.

Alene fordi at 1. halvleg i den kampe var på et spilleniveau, som jeg ikke erindrer siden FCM opstod i 1999, at jeg på noget som helst tidspunkt, fra nogle af de hold FCM har haft i deres korte levealder har præsteret.

Selvom 2. halvleg var et anitiklimaks, hvor vi kom ned på jorden efter at have fløjet på stjernefart, så var 2. halvleg heller ikke dårligere, men vi blev i stedet bortdømt i den kamp. Så samlet er 1. halvleg så godt at kampen efter min mening med sådan en super halvleg er det største jeg har oplevet.

Ingen kan slå FCM, hvis de kan komme op på det niveau i 2. halvlege – så bliver vi uden tvivl mester, og jeg vil byde flere europæiske klubber at de bare kan komme an. Men det niveau er nok ikke realistisk vi kan holde i 2. halvlege.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Det bedste spil foregik i første halveg af 2-2 kampen mod Nordsjælland. Men det kollaps vi har i kampen, ødelægger alt.

Vores klart bedste kamp, er 1-3 kampen på Brøndby stadion, hvor vi i den grad maltrakterer brøndby på den mest skræmmende bane i Danmark.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------

> Skal jeg vælge ud fra kriteriet, at vi spiller en
> god kamp i begge halvege, må det være FCN 1 - 4
> FCM (selvom jeg så meget af den på en mikroskopisk
> skærm)

> Lund

Det er helt sikkert også den kamp jeg holder på !

Tingene gik op i en højere enhed, og vi havde styr på kampen både teknisk og fysisk, krydret med nogle fabelagtige sammenspil, og nogle flotte mål

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Klar 1-4 kampen imod FCN, selvom vi så mere til hund nr 5 end til kampen. Men de 100kr på den 1-4 sejer glemmer man ikke lige :-)

NME

Indlæg af NME »

Jo åbenbart, for det var ikke 100 kr du havde spillet på det resultat :)

Ringgaard

Indlæg af Ringgaard »

Har desværre ikke set så mange af de kampe :) men af dem jeg har set så er det helt klart nr. 6 Hvor de har spillet bedst!

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

1-4-kampen mod Nordsjælland kunne jeg desværre ikke se (grundet Viasat), og jeg havde ikke mulighed for at tage til Farum. Da Onside jo stort set kun viser målene (når det ikke er BIF/FCK), kan jeg ikke vurdere denne kamp ordentligt, men vi spillede efter sigende rigtig godt.

Derfor vil jeg pege på 1-3-kampen mod Brøndby. Jeg var selv ovre at se den, og vi spillede jo de blå-gule fuldstændig ud af banen. Sejren kunne sagtens have været større, og da dette var før BIF'ernes krise sådan rigtig begyndte, og eftersom de endda var på hjemmebane, så synes jeg helt klart denne har været efterårets bedste kamp fra FCM's side.

Besvar