Truppen imod FCK - Simon Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FrejPrahl

Truppen imod FCK - Simon Poulsen

Indlæg af FrejPrahl »

Målmand
25. Lasse Heinze
37. Jesper Weinkouff

Forsvar
2. Magnus Troest
3. Kolja Afriyie
12. Jesper Mikkelsen
19. Leon Jessen
29. Winston Reid
31. Ulrik Lindkvist
32. Kristian Bak Nielsen

Midtbane
5. Christian Traoré
7. Claus Madsen
21. Mikkel Thygesen
24. Dennis Sørensen
26. Ajilore Oluwafemi
27. Adigun Taofeek Salami

Angreb
20. Christian Olsen
23. Frank Kristensen

- Umiddelbart lader det til, at vi kan stille i stærkeste opstilling, lige med undtagelse af Simon Poulsen. Synes ikke jeg har hørt, at han blev skadet, men på hjemmesiden står der, at han er blevet ramt af en lyskenskade!!? Det er da forfærdeligt, havde ellers lige håbet på at se ham i startopstillingen.
Hvad med FCK, stiller de i stærkeste opstilling, eller er de også ramt af skader/karantæner..?
Senest rettet af FrejPrahl 18. nov 2006, 13:40, rettet i alt 1 gang.

jacobfrederiksen100

Re: Truppen imod FCK - Simon Poulsen

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Ja, det var også en kæmpe skuffelse for mig. Men vi hiver en smal 1-0 sejr hjem i Parken, som giver os 7. sejr i træk og 9 kampe i streg uden nederlag. Sikke en stime. Vi har masser af selvtillid og spilleglæde og kommer med vores eget spil. Jeg tror og forventer helt sikkert at FCM vil give den et ekstra slag mod københavnerne. Vi har heller ikke bedre et tidspunkt at møde FCK på end nu. Det er alletiders. Så tror at bliver en meget tæt kamp. Enten 0-1 til FCM, 1-1 eller 2-1 til FCK. Men tror allermest på en sejr til os på 1-0, der bliver scoret af Mikkel Thygesen.

Aaes

Indlæg af Aaes »

Sådan som Claus Madsen spillede mod Viborg i søndags så er Simon Poulsen ikke den værste skade vi kunne få !

7-9-13 og bank under bordet over at Mikkel Thygesen ikke er skadet !!!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Aaes Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sådan som Claus Madsen spillede mod Viborg i
> søndags så er Simon Poulsen ikke den værste skade
> vi kunne få !
>
> 7-9-13 og bank under bordet over at Mikkel
> Thygesen ikke er skadet !!!

Jeg må indrømme, at nok er Simon Poulsen et fantastsik talent, men Klaus Madsen han er en fantastsik erfaren " rotte" - personlig er jeg ligeglad med hvem af dem der spiller, men Simon Poulsen er selvfølgelig fremtiden.

BW - 665

Re: Truppen imod FCK - Simon Poulsen - bold.dk

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=62962

Tjaa... ikke specielt grunddig journalistik må man sige

"Alle mand er klar undtagen Anders Rasmussen", javel ja... Simon Poulsen er åbenbart klar og med, men ikke med i truppen... hmm...

Birdie

Indlæg af Birdie »

Har fået dem til at rette det nu...

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Det er sku synd for Simon han ikke er med. Havde håber på en starter fra hans side. Men omvendt kan man ikke sige noget til de præstationer Madsen har præsteret på det seneste. Det skal nok gå fint.

Man kan også sige at det måske gør det lidt lettere for FCM at beholde Simon nu hvor han er skadet opimod Transfer vinduet.

God kamp idag.

Claus J

Indlæg af Claus J »

>
> Jeg må indrømme, at nok er Simon Poulsen et
> fantastsik talent, men Klaus Madsen han er en
> fantastsik erfaren " rotte" - personlig er jeg
> ligeglad med hvem af dem der spiller, men Simon
> Poulsen er selvfølgelig fremtiden.

Det vil jeg ikke give dig ret i, godt nok er Claus Madsen kanon dygtig, men den speed Simon kan fyre af op langs kanten har vi savnet meget i de kampe han ikke er med i. Nu har vi nogle knap så hurtige folk på begge kanter, hvilket er en skam.

Besvar