bustur tur til parken

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fadlaa

bustur tur til parken

Indlæg af fadlaa »

Da vi har fået nogle afbud til vores bustur til parken, vil jeg derfor høre om der er nogle, som vil overtage de overskydende pladser/billetter.

Vi har 12 pladser. tilbage.
vi kører fra "DFDS Transport overfor Messecenter herning" kl 12
Prisen for turen er kr 300. incl billet til kampen "D tribune"
øl og vand kr 5

hvis du/i vil med så send en PM eller ring/sms på 28119393
Først til mølle

sæt igang
Senest rettet af fadlaa 17. nov 2006, 19:27, rettet i alt 1 gang.

Tatiana

Re: bustur tur til parken

Indlæg af Tatiana »

Tag med BW-busserne i stedet.
Det koster kun 275kr incl. billet til stadion, om du er medlem eller ej....

Ring på 22379932 eller tilmeld dig på hjemmesiden.

schou

Indlæg af schou »

Kan slet ikke forstå hvordan du kan tillade dig at skrive om en bustur, som slet ikke har noget med BW at gøre tværtimod. Du pisser foreningen op og ned af ryggen med at bruge dens forum til det. Send en SMS til vennernes venner istedet for det her.

/schou - slet dog denne tråd

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

sålænge der er nogen, der kommer for at støtte holdet er det da helt iorden.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Hvad er grunden til i ikke kører med BWs busser?

YahooSeeker [Bot]

Altså, personlig er jeg selv BWer og køre med på BWs arrangementer, og jeg syntes også, at det er en fejltagelse, hvis forumet bliver et sted, hvor andre sideløbende rekrutterer deltagerere til fx busture – eller hvad det ellers kan ende med.

Dog syntes jeg også, at der er jo også et perspektiv i det her. Det kan jo også ende med en styrke, hvis vi kan komme i den dialog, at der er en bestemt person, som disse arrangører kan henvende sig til med opmærksomhed på, at de har nogle ledige pladser fx hvis en BW får tilmeldt sig for sent mv. Det kan jo skabe en fleksibilitet.

Jeg skal ikke kloge i, om der er andre problemer i ovenstående forslag til sådan en dialog, men nok er vi fans ( helst BWer), men samlet set har vi fælles interesse på det punkt, som handler om at støtte FCM.

Om der er interessekonflikter, det ved jeg så ikke???

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

For det første handler det ikke om at pisse nogen op ad ryggen. Det handler ganske enkelt om, at vi desværre har fået nogle pladser i overskud. Og jeg synes da detvil være optimalt med en fuld bus og derigennem maksimal støtte til drengene på lørdag. Og med hensyn til dit foreslag om at slette tråden, kan jeg fortælle at jeg var så fremsynet at få grønt lys fra Lund inden jeg lagde den på, da jeg var bevidst om at nogle ville have dit synspunkt

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Lige præcis min tanke

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Grunden til at vi vælger at køre i privat regi er, at vi før har lejet en bus og fyldt den op med venner og bekendte famile og kolegaer

Kranker

Indlæg af Kranker »

Klap dig selv på skulderen – kanon med medlemmer der selv kan tage ansvar og initiativ.

Jeg havde taget med, men børn kan ikke passe sig selv…

Claus – der snart er på vej for at se dagens træning.

YahooSeeker [Bot]

Hvorfor skal folk brokke sig over at nogen støtter holdet. Det kunne jo også være en fordel at tage i privat bus hvis man har familie der vil med som ikke er medlem af BW. Og jeg kører selv derover og tager et par stykker med, håber det er ok.

FCM ÅRHUS

Glen

Indlæg af Glen »

schou Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan slet ikke forstå hvordan du kan tillade dig at
> skrive om en bustur, som slet ikke har noget med
> BW at gøre tværtimod. Du pisser foreningen op og
> ned af ryggen med at bruge dens forum til det.
> Send en SMS til vennernes venner istedet for det
> her.
>
> /schou - slet dog denne tråd

Så længe FCM fans har lyst til at tage til Parken og støtte FCM kan jeg ikke se problemet i at folk tager afsted uden om BW regi. Jeg er sikker på at spilleren på banen er ligeglad med om dem der støtter holdet kører i BW bus :o)

YahooSeeker [Bot]

BW 2479 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor skal folk brokke sig over at nogen støtter
> holdet. Det kunne jo også være en fordel at tage i
> privat bus hvis man har familie der vil med som
> ikke er medlem af BW. Og jeg kører selv derover og
> tager et par stykker med, håber det er ok.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> FCM ÅRHUS

Jeg forstår det som om, at utilfredsheden går på, at der er lagt et indlæg med tilmeldelse til en bus, som BW ikke har arrangeret. Ok, så kan du så modargumenter med, at der jo ikke er tale om konkurrence, da sidste tilmelding for busturen for BW er overskredet, og det derfor er positivt, at de forsøger ” at støvsuge” yderligere 12 mere op.

Derimod tror jeg, at jo flere der kommer er fantastisk, men det lyder til at der er måden, som der ses en interessekonflikt i. Jeg tror, at det er helt i orden, at du køre selv, men det lyder til, at det ville være et problem, hvis du sagde herinde, at jeg gøre selv i kan komme med for 300 kr. pr. stk. – jeg har 2 pladser mv.

Men lad os se, hvad de selv svare.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det er jo næppe et problem før nogen bevidst boykotter BW´s ture, og begynder at lave direkte konkurrerende ture
Det kunne jo feks være nogen der havde fået karantæne fra turene

OG derefter begynder at "rekruttere" fra BW feks igennem Ulvegraven eller loungen

Her lyder det jo til at alle forhold har været iorden, og det er da helt klart fedt at der er nogen der laver en "familie/venner/kollegaer" tur
Forhold som jo ikke lige fremgik af indlægget i starten, og som sikkert kunne have fået Schou til at fare mindre i flint :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

nej det har du ret . Jeg burde nok have forklaret fra start, at der er tale om en tur primært for vores venner, fam og bekendte. Der er på ingen måde tale om, at vi konsekvent vil til at gå BW i bedene mht busture. Vi vil blot lave en tur som vi osse gjorde i forbindelse med pokal finalen mod FCK.

Besvar