Ny milliondukkert til FCM
-
jacobfrederiksen100
Ny milliondukkert til FCM
Senest rettet af jacobfrederiksen100 16. nov 2006, 18:29, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ny milliondukkert til FCM
jacobfrederiksen100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-53723
> 82.html
Ok, så længe pengene investeres i talenter, og ikke gamle ( skadet) spiller, så kan jeg stadig se perspektiver i det hele.
-------------------------------------------------------
> http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-53723
> 82.html
Ok, så længe pengene investeres i talenter, og ikke gamle ( skadet) spiller, så kan jeg stadig se perspektiver i det hele.
-
Takito
Havde de ikke forlænget med de 3 navngivne spillere. Så havde der også lydt et rama-skrig udover det sædvanlige. Det koster penge at ville have alle de talenter på kontrakt.
-
Alto
Kvartalsmeddelsen: -2,8 mill.
Citeret fra Dansk AMP:
Kvartalsredegørelse for 1. kvartal 2006/2007
FC Midtjylland
15-11-2006 14:53
Meddelelse nr. 6/2006
FC Midtjylland har i 1. kvartal haft en tilfredsstillende udvikling, såvel sportslig som økonomisk.
Sportslig
Der har været en skadesfri trup som har taget fat på sæsonen 06/07. Dette er sket med stor succes hvor vi med Danmarks yngste trup i SAS ligaen er begyndt ”rejsen” imod dette års målsætning, som hedder en placering i top 6. De unge talenter har indtil nu, mere end levet op til forventningerne og ligger på nuværende tidspunkt på en flot anden plads som også er sikret i vinterpausen.
De helt unge talenter fra akademiet har også opnået målsætningerne for i år – de sluttede sæsonen med sølvmedaljer til juniorerne, samt et dansk mesterskab til ynglingeholdet og krydrede desuden sæsonen med for begge hold at nå målsætningen om at lave 3 mål pr. kamp – med dette resultat kan FC Midtjylland konstatere at vi p.t. har de mest scorende hold i både junior, ynglinge og SAS ligaen.
Vi har i ovenstående periode forstærket truppen med Kolja Afriyie som er købt hos Esbjerg FB, samt talentet Christian Olsen som er hentet i danmarksserie klubben Middelfart.
Økonomi
Periodens resultat udgør kr. -2,8 mio., hvilket afviger negativt med tkr. 950 i forhold til budgettet. Afvigelsen skyldes væsentlige kontraktforlængelser i den sportslige afdeling. Bestyrelse og direktion forventer fortsat at det budgetterede resultat realiseres.
Med venlig hilsen
Anker Stensig Andersen Claus Bertelsen
Formand Adm. Direktør
15-11-2006 14:53
Meddelelse nr. 6/2006
FC Midtjylland har i 1. kvartal haft en tilfredsstillende udvikling, såvel sportslig som økonomisk.
Sportslig
Der har været en skadesfri trup som har taget fat på sæsonen 06/07. Dette er sket med stor succes hvor vi med Danmarks yngste trup i SAS ligaen er begyndt ”rejsen” imod dette års målsætning, som hedder en placering i top 6. De unge talenter har indtil nu, mere end levet op til forventningerne og ligger på nuværende tidspunkt på en flot anden plads som også er sikret i vinterpausen.
De helt unge talenter fra akademiet har også opnået målsætningerne for i år – de sluttede sæsonen med sølvmedaljer til juniorerne, samt et dansk mesterskab til ynglingeholdet og krydrede desuden sæsonen med for begge hold at nå målsætningen om at lave 3 mål pr. kamp – med dette resultat kan FC Midtjylland konstatere at vi p.t. har de mest scorende hold i både junior, ynglinge og SAS ligaen.
Vi har i ovenstående periode forstærket truppen med Kolja Afriyie som er købt hos Esbjerg FB, samt talentet Christian Olsen som er hentet i danmarksserie klubben Middelfart.
Økonomi
Periodens resultat udgør kr. -2,8 mio., hvilket afviger negativt med tkr. 950 i forhold til budgettet. Afvigelsen skyldes væsentlige kontraktforlængelser i den sportslige afdeling. Bestyrelse og direktion forventer fortsat at det budgetterede resultat realiseres.
Med venlig hilsen
Anker Stensig Andersen Claus Bertelsen
Formand Adm. Direktør
Enig - FCM gør det rigtige og et salg af bare en af vores talenter vil da rette op på underskudet. Flere kan efterhånden sælges til omkring 10 mil.
-
jakob88
Re: Kvartalsmeddelsen: -2,8 mill.
Det koster sku penge at drive en fodboldklub!
Men pt. skal der meget til, før FCM kan få sorte tal på bundlinjen uden spillersalg!
Det virker ikke så betryggende!
Men pt. skal der meget til, før FCM kan få sorte tal på bundlinjen uden spillersalg!
Det virker ikke så betryggende!
-
Lars EC
Helt enig. Det koster selvfølgelig at forlænge med så gode spillere. Men lur mig om ikke det hele ser meget bedre ud, når vi senest til sommer har solgt 2-3 spillere til 20 mio kr. eller har set resultatet af det Ulvefar går og pønser på?
Så jeg må nok sige, at dette underskud vel alt andet lige kan betegnes som et "positivt" underskud, hvis man overhovedet kan tale om et sådan
Så jeg må nok sige, at dette underskud vel alt andet lige kan betegnes som et "positivt" underskud, hvis man overhovedet kan tale om et sådan
-
Bobby
Helt uenig. Der er ikke nogen, der skal sælges til 10 mill. Hvis vi tager de mest oplagte salgsemner (og husk Ulvefar har jo lovet at vi max sælger to her i vinterpausen) Thyge, Dennis og Salami. Ingen af dem burde sælges for under 25 mill og gerne meget mere. Jeg ved godt vi er i Danmark, men når ser på hvad spillere bliver solgt til rundt omkring og så kigger på de tre spilleres talent, kan prisen på ingen måde være mindre.
-
Kent
I dagens Herning Folkeblad udtaler Claus Berthelsen, at man gennem øgede indtægter i anden kvartal har hentet den lille mio, som man overskred budgettet med i første kvartal. Så årsunderskud er stadig det tidligere budgetterede 6 mio før spillersalg.
Kent
Kent
-
BWMØ
Ja, det koster sq penge, når der vel skal gives i omegnen af 1 mio. i sign-on fee for en spiller....men det er penge givet godt ud, vil jeg mene.