Dennis S. og Thygesen
-
Jan
Dennis S. og Thygesen
De må være steget Rigtig meget, med det de har vist indtil nu i mod Tjekkiet, de burde begge have scoret.
Senest rettet af Jan 17. nov 2006, 00:26, rettet i alt 1 gang.
-
Persian_Wolf
Re: Dennis S. og Thygesen
De spiller ovenikøbet utrolig godt begge to. Specielt Mikkel Thygesen har spillet utrolig godt, selvom det kun blev til 1-1
-
Sir Lago
Thyge må være kommet meget tæt på truppen efter hvad han viste i aften.
Dennis skal score på min en af hans chancer, for at komme i betragtning.
Ellers fremragende spillet af begge 2.
Dennis skal score på min en af hans chancer, for at komme i betragtning.
Ellers fremragende spillet af begge 2.
-
Glen
Undskyld jeg spørger lidt dumt, men hvordan kan de stige RIGTIG meget fordi de "burde" have scoret
)
-
Altoriso
Hold da kæft nogle gode chancer de misser 
Men hvor var det lækkert at se at det blandt andre specielt var Thyge og også Dennis der virkelig var i vælten i de sidste 20 min !
Og Thyge får jo frataget 2 helt enorme chancer hvor han kunne få frit mål
Tjekkiet havde ikke fortjent at få noget som helst ud af den kamp, udover et nederlag ( havde iøvrigt spillet på 1-3.... )
Men hvor var det lækkert at se at det blandt andre specielt var Thyge og også Dennis der virkelig var i vælten i de sidste 20 min !
Og Thyge får jo frataget 2 helt enorme chancer hvor han kunne få frit mål
Tjekkiet havde ikke fortjent at få noget som helst ud af den kamp, udover et nederlag ( havde iøvrigt spillet på 1-3.... )
-
Ravnen
Pragtpræstation af Thygesen, og fornemt af Sørensen!!
Jeg mindes dårligt at have set en flottere debut på det danske landshold det det Mikkel Thygesen præsterede, hold da op hvor var han fantastisk!! - Der skete virkelig ting og sager efter han kom ind.
Morsomt også da han slæbte en tjekke flere meter fordi han spurtede mens tjekken sad på græsset og holdt fast i ham
Dennis Sørensen var også fremragende, utrolig god til at læse spillet, nogle fantastiske ryk.
Når man så så Jonas Kamper spille elendigt, og Jesper Bech ikke vise alverden, så må Thyge og Dennis være rykket en hel del nærmere den normale trup!!
Smuk smuk ... faname godt gået!!!
Morsomt også da han slæbte en tjekke flere meter fordi han spurtede mens tjekken sad på græsset og holdt fast i ham
Dennis Sørensen var også fremragende, utrolig god til at læse spillet, nogle fantastiske ryk.
Når man så så Jonas Kamper spille elendigt, og Jesper Bech ikke vise alverden, så må Thyge og Dennis være rykket en hel del nærmere den normale trup!!
Smuk smuk ... faname godt gået!!!
-
Kasper_Nielsen
Kunne ikke lade være med at grine, da ham tjekkeren rev thygesen i trøjen i ca. 3-4 sekunder
. 3 gange bliver han nedlagt, ved friløber/mulighed for samme. Det viser altså bare den klasse som han besidder.
Også Dennis Sørensen spillede godt. Måske skulle Morten Olsen overveje, at lade ham sparke straffespark næste gang.
Og sjovt nok gik det hele i vasken pga. en BIF spiller. Per Nielsen :S.
Også Dennis Sørensen spillede godt. Måske skulle Morten Olsen overveje, at lade ham sparke straffespark næste gang.
Og sjovt nok gik det hele i vasken pga. en BIF spiller. Per Nielsen :S.
-
jacobfrederiksen100
Har aldrig set en så god indskiftede spiller på a-landsholdet som Mikkel Thygesen. Virkelig synd han ikke scorede med de rigtig flotte detaljer og sammarbejde med Dennis Sørensen. Og så bliver han revet omkuld to gang, hvor der burde ha' kostet en tjekkisk udvisning, især på den hvor det var sidste mand. Og sikke en flot detalje. Han sparker bolden lige frem og løber udenom en tjekker, hold kæft hvor imponerende. Han bliver bedre og bedre. Til sidst og ikke mindst angående straffesparket, som Thyge også tilkæmpede sig til, skulle Thyge selv ha' lov at tage. Daniel Jensen brænder, hvorefter Dennis skyder på overliggeren. Begge to havde alletiders chance for første mål på a-landsholdet. Ærgerligt. Men Danmark kom også først igang da Thyge og Dennis kom på banen. Det var faktisk også de to bedste spillere i kampen trods mindre spilletid end de startformationen.
Sikke en strålende indsats af Dennis og Thyge. Verdensklasse!
Sikke en strålende indsats af Dennis og Thyge. Verdensklasse!
-
Kent
Farvel Thyge
Det er for mig desværre nok konsekvensen af aftenens kamp.
Han var i forvejen en af vores mest eftertragtede spillere, hvorefter han i aften går en i en landskamp mod Tjekkiet og er kampens mest iøjnefaldende spiller efter han kommer ind,
Hvis agenterne var i tvivl om hans niveau, fik de svar i aften.
Jeg tror at Thyge spiller afskedskamp for os på lørdag.
Kent
Han var i forvejen en af vores mest eftertragtede spillere, hvorefter han i aften går en i en landskamp mod Tjekkiet og er kampens mest iøjnefaldende spiller efter han kommer ind,
Hvis agenterne var i tvivl om hans niveau, fik de svar i aften.
Jeg tror at Thyge spiller afskedskamp for os på lørdag.
Kent
-
Jan
Re: Farvel Thyge
Frygter at du har ret, men synes samtidig, at FCM skal tænke på, hvad han kan udrette både for os og landsholdet den kommende år, som jeg mener kan få prisen meget højere op, end de 15-20mill. jeg frygter de sælger ham for. Men vi har før set spillere falde i niveau eller blive skadet, så der er vel altid fordele og ulemper.
-
Ravnen
Det ærgede mig voldsomt at Thyge ikke selv fik lov at skyde, det kunne have været meget retfærdigt hvis Dennis havde banket den ind, pokkers også den skulle han have sat sikkert ind, men der var fuld fart på og så er det sgu sværere end man tror..
-
bruno
Ja så skal der minst 55 mil på bordet og ikke minst med de udmeldinger der kommet i løbet af ugen.
-
Ravnen
En dansk landsholdsspiller på sølle 21 år koster eddermaneme kasse!! Så find den store pung frem derude! 
-
JesperK
Hehe klasse overskrift der - selvom det er trist selvfølgelig. Jeg tror sgu det samme efterhånden... endda uden at ha set landskampen.