Unfair VFF fans

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Eklund

Re: Unfair VFF fans i Fr.Havn

Indlæg af Eklund »

Re: Unfair VFF fans
Fra: schou
Til: Eklund
Indlæg tilføjet: 09-11-06 kl. 22:02

Som svar til [www.ulvegraven.dk]
Eklund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tja, ironi kan være anvendt i mit tidligere
> indlæg, giver jo god mening når jeg samtidigt
> henviser til at i er på en håbløs mission, lidt
> ala at afsløre hvem der skød Kennedy, men ok kan
> jo heller i forvente for meget af jer..
> Så nu vil jeg skære det ud i pap, jeg var ikke
> med, jeg ved ikke om der har været nogen afsted og
> jeg tvivler stærkt på at en flok fra Viborg, der
> ikke har tilknytning til Frederikshavn på nogen
> måde, skulle have taget en bus derop for at
> driller jer..

må jeg ikk trampe på dit hovede?

--------------------------------------------------------------------------------

Modtog ovenstående besked.
Tsk tsk tsk..

schou

Indlæg af schou »

Føler du dig trådt på??

det er jeg sørme ked af.

/schou - Ironi ER anvendt

mads1

Indlæg af mads1 »

@ Schou

Hvorfor skriver du det ikke bare til Eklund her i forumet istedet for at sende ham en PM?

Vedr. busselskabet, så kører TGP så vidt jeg ved altid med Hammershøj Turistfart
TLF.: 86 45 19 09

http://www.friluftsbadet.dk/Sponsor%20taxiogbus.htm

schou

Indlæg af schou »

Fordi han svarer mig i PM. I øvrigt vil jeg heller ikke trætte alle mine medfans med en "samtale" mellem Eklund og jeg.

hvor bliver "alle" jeres fans af?

/schou - Hader skydt

Eklund

Indlæg af Eklund »

Intet drama til pokalfodbold i Frederikshavn

Uofficielle VFF-fans var ikke taget til Frederikshavn for at lave ballade

13. November 2006 12:00

fodbold: - Den er ikke længere end, at det var nogle viborgensere, der var taget til Frederikshavn for at se Michael Andersen, som tidligere har spillet i Viborg, siger Torben Mørk, der er formand for Frederikshavn Forenede Idrætsklubber (FFI).

Baggrunden var, at danmarksserieklubben pludselig var blevet genstand for en del rygtedannelser om, at en gruppe uofficielle Viborg-fans skulle være taget til Frederikshavn for at støtte FFI i pokalkampen mod FCM i onsdags. I den forbindelse skulle det være kommet til et mindre sammenstød mellem de to fangrupperinger, der har et skidt og til tider hadsk forhold til hinanden. Ifølge formanden for FFI er oplysningerne dog ikke korrekte.

- Der var ingen ballade. Det var en lokal sponsor, der havde inviteret omkring 20 fans af Michael Andersen til fodbold i Frederikshavn. Det var ikke dem, der var ved at komme i slagsmål, men derimod lidt skærmydsler mellem nogle ishockey-fans og så nogle fra FCM, siger formanden, der er ked af, at forlydenderne spolerer mindet om en god fodboldaften i det nordjyske.

dakr

http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc ... 080/VIBORG

Jeres løgne er blevet tilbagevidst, håber ikke i i fremtiden vil køre en løgn så langt ud at det igen bliver pinligt for jer..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Så finder jeg det stadigt bare påfaldende, at nogle af de mest provokerende hoppede i en bus der kørte mod Viborg efter kampen...

Men fuck nu det, vi har generobret herredømmet i Midtjylland !

Peter Ross - Hadet er fortsat kolossalt !

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Eklund ->

Nu er det jo ikke kun os, som mente i var i Fredrikshavn for at provokere, men derimod også diverse medier som bold.dk, viasatsport.com samt aviser.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Fuck medierne, de var alligevel ikke til stede, men denne sag vil forblive påstand mod påstand, men sjovt nok var 99 % af alle, der påstår der ingen VFF-fans var i Frederikshavn, ikke selv til stede, hvorfor de må have rimelig svært ved at vurdere det.

Peter Ross

detpasserikke

Indlæg af detpasserikke »

For lige helt at sætte det her på plads, så er det fuldstændig rigtigt at der var en bus fra Viborg. For jeg var selv med bussen og vi var lige nøjagtig i Frederikshavn for at støtte op omkring Michael Andersen, som spiller i Frederikshavn. Han bor i Viborg og har også tidligere spillet for VFF's danmarksserie hold. De folk der var med i bussen var forældre, bedsteforældre, kollegaer og venner til Michael. Så det har intet med Viborg fans at gøre. De fleste af os kommer dog fra Viborg og holder derfor naturligt nok også med VFF i superligaen. Men ingen er medlem af en fanklub - hverken officiel eller uofficiel. Det eneste ballade der var ved kampen var da Frederikshavns stilte sig op ved siden af FCM's.
Så at beskylde Viborgs fans for dette er helt forkert, da de intet har med dette at gøre.

Eklund

Indlæg af Eklund »

Flot, den eneste grund til at de medier tog historien op var jo at i piskede en kæmpe stemning op og fik det til at lyde som om en amsse fra Viborg var deroppe. Bold.dk osv. har jo ikke selv været til stede og deres historier er derfor baseret på jeres løgne og i denne forbindelse ville en officiel undskyldning til fans af Vborg F.F vel egentlig være på sin plads, da det jo har vist sig at i har beskyldt de forkerte..

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hvorfor fanden skulle i få en officiel undskyldning når i ikke er officielt anklaget?

Lund

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Eklund ->

Jeg er seriøst træt af at høre på jeres tuderi i Viborg. Har jeg ret i, når jeg antyder, at alle er efter jer, og at i er ofrer for massepropaganda og diverse konspirationer.

"Alle dommere hader os", "medierne lyver for at skade os", "Carsten Werge siger vi er dårlige" osv.

Hvorfor ikke bare se realiteterne i øjnene i stedet for at klynke hele tiden?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------

> Men fuck nu det, vi har generobret herredømmet i
> Midtjylland !

Hva pokker mener ud med at vi har GENEROBRET det ???

Vi har da stort set haft det lige siden 1999, og lidt til

Mener at VFF er på vej mod det niveau som de hører til

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

ENIG ENIG ENIG

Vi mangler nærmest en enig knap ligesom FCKs forum!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

At vi inden kampen i juli ikke havde slået køterne i 10 kampe, men den stime er heldigvis vendt med 2 sejre.

Peter Ross

Besvar