Transport til og navnlig fra SAS Arena

Om FC Midtjylland og Black Wolves
GamleHoffmann64

Transport til og navnlig fra SAS Arena

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Jeg ved godt at jeg før har forsøgt mig med denne klage, men hvorfor? ;

-kører bybussen ikke til stadion?

-kan man efter kampen ikke få en taxa til loungen?

-bliver en taxa igen og igen snuppet for næsen af dig, på trods af at den er bestilt med navn?

-når man så for gud ved hvilken gang ringer 97120777 får man igen at vide at "alle vogne kører til holdepladsen", dvs foran Sonofon, men det er jo nyttesløst at stå der, med mindre man hedder Ørgård..

Det skal nævnes at vi talte med èn der havde haft fat i Herning Taxa tre gange, men der sker det samme hver gang, hvis man står ved loungen kører den til hovedindgangen, og hvis man så stiller sig derhen bliver den snuppet på hjørnet ved loungen.. På trods af at den er bestilt med navn.

Det kan godt være det bliver opfattet som et surt opstød, men jeg er rimeligt "pissed off" over Herning Taxa, og ikke mindst at bybussen ikke kan komme nærmere Nordea end 1600 meter
Senest rettet af GamleHoffmann64 13. nov 2006, 00:15, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Transport til og navnlig fra SAS Arena

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg oplevede det modsatte groteske. Vi stod 4 hold der ventede på taxa. der kom en og holdt der bare, fordi den var bestilt med navn, og der ikke var nogen til at tage den. Da jeg fik en lift 10 min. senere, holdt den samme taxa der stadig, og på det tidspunkt havde 7-8 forskellige været henne og prøve at få den, men ikke dem der havde bestilt.

bw2443

Indlæg af bw2443 »

Jeg har godt nok heller aldrig hørt nogen ta skade af at gå hen til bybussen. Det er da rent luksus at den går så tæt på.

Og så er det også lidt billigere end en taxa;)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ønsker man at benytte sig af en taxa, så er det jo ens eget valg

Kan godt forstå hvis GamleHoffmann64 er træt af, at det ikke fungerer

Mit råd er at sende en klage til taxa-firmaet, og er det noget som ofte sker kan man evt. sende den CC til den "afdeling" på kommunen der står for bevillingerne

Derudover kunne man jo prøve at påvirke politikere og busselskaber til at skabe bedre forbindelser

Besvar