Chelsea ser på Salami
-
Ravnen
Re: Kontrakten med salami..
Nå okay det er kun 45%. Men så skal der virkelig også penge på bordet før vi slipper spillere som Femi og Salami..
-
cør
salami til prøve træning
salami skal til prøve træning her i vinter pausen hos chelsea
Kilde: tv2
Kilde: tv2
-
YahooSeeker [Bot]
Re: salami til prøve træning
cør Skrev:
-------------------------------------------------------
> salami skal til prøve træning her i vinter pausen
> hos chelsea
>
> Kilde: tv2
Har du set det i sporten lige nu?
> salami skal til prøve træning her i vinter pausen
> hos chelsea
>
> Kilde: tv2
Har du set det i sporten lige nu?
-
Aaes
Lad dem da bare få ham til prøvetræning.
Men håber at Ulvefar ved at der skal en ordentlig pose penge til før man bør slippe Salami.
Forresten så blev jeg MEGET overrasket igår da jeg hørte de ellers så Sjællands-liderlige rapportere Carsten Werge og Per Frimann sige at det troede at en spiller som Salami vil kunne komme til at spille i nogle af Europas største klubber.
Den dreng er guld værd !
Men håber at Ulvefar ved at der skal en ordentlig pose penge til før man bør slippe Salami.
Forresten så blev jeg MEGET overrasket igår da jeg hørte de ellers så Sjællands-liderlige rapportere Carsten Werge og Per Frimann sige at det troede at en spiller som Salami vil kunne komme til at spille i nogle af Europas største klubber.
Den dreng er guld værd !
-
felisan
det er dæleme spændende!
hent Salami billigt, udvikl ham, sælg ham til stenrige Chelsea og sidst men ikke mindst;
hent en transferfri/meget billig spiller og afløser som Kielstrup i VB, der alligevel vil væk fra vejlenserne :O)
det lyder som godt købmandskab
hent Salami billigt, udvikl ham, sælg ham til stenrige Chelsea og sidst men ikke mindst;
hent en transferfri/meget billig spiller og afløser som Kielstrup i VB, der alligevel vil væk fra vejlenserne :O)
det lyder som godt købmandskab
-
fadlaa
-
Kent
"Når efterårssæsonen slutter næste weekend mod FC København i Parken, skal han først med FC Midtjylland til Monaco for at spille et par kampe."
Nogen der ved, hvad det er for noget???
Kent
Nogen der ved, hvad det er for noget???
Kent
-
Mose
Afløseren er klar
Salami er et megatalent, men hans talent er ikke enestående.
Yakubu bliver 18 år den 14 marts og kan meget vel være Salamis afløser. Os der følger ungdomsholdene viste at Salami kunne slå igennem tidligt og jeg tror på de samme muligheder for Yakubu.
Jeg forstår hvis folk er skepsiske, men det er altså kæmpetalenter vi henter i afrika.
Yakubu minder meget i spillestil om Femi. Meget stærk defensivt og fantastisk i bolderobringerne. Han er helt sikkert spilleklar inden for et år, men måske kan han allerede gøre sig gældene i foråret, hvis vi mister Salami.
Yakubu bliver 18 år den 14 marts og kan meget vel være Salamis afløser. Os der følger ungdomsholdene viste at Salami kunne slå igennem tidligt og jeg tror på de samme muligheder for Yakubu.
Jeg forstår hvis folk er skepsiske, men det er altså kæmpetalenter vi henter i afrika.
Yakubu minder meget i spillestil om Femi. Meget stærk defensivt og fantastisk i bolderobringerne. Han er helt sikkert spilleklar inden for et år, men måske kan han allerede gøre sig gældene i foråret, hvis vi mister Salami.
-
Altoriso
Kent Skrev:
> "Når efterårssæsonen slutter næste weekend mod FC
> København i Parken, skal han først med FC
> Midtjylland til Monaco for at spille et par
> kampe."
>
> Nogen der ved, hvad det er for noget???
>
> Kent
Lige nu sidder jeg med det præcist samme copy/paste
Og vil derfor spørge om det samme
Er det akademiet / ungdomsholdene, SAS-ligaholdet eller ?
> "Når efterårssæsonen slutter næste weekend mod FC
> København i Parken, skal han først med FC
> Midtjylland til Monaco for at spille et par
> kampe."
>
> Nogen der ved, hvad det er for noget???
>
> Kent
Lige nu sidder jeg med det præcist samme copy/paste
Og vil derfor spørge om det samme
Er det akademiet / ungdomsholdene, SAS-ligaholdet eller ?