Unfair VFF fans

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars

Unfair VFF fans

Indlæg af Lars »

Lige hjemvendt fra Fr.Havn kampen. Undre det mig at en flok VFF fans havde lejet en bus for at tage derop, med hvad der ikke virkede som andet end at pröve at chikanere FCMs fans og lave ballade som maal.
Senest rettet af Lars 26. nov 2006, 16:04, rettet i alt 1 gang.

Dahl Nielsen

Re: Unfair VFF fans

Indlæg af Dahl Nielsen »

Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lige hjemvendt fra Fr.Havn kampen. Undre det mig
> at en flok VFF fans havde lejet en bus for at tage
> derop, med hvad der ikke virkede som andet end at
> pröve at chikanere FCMs fans og lave ballade som
> maal.

Hvad sker der for sådan nogle idioter? Hvorfor ikke være tro mod deres hold, og i stedet tage til Sjælland for at følge Glostrup - VFF?

Sådan nogle tumper...

schou

Indlæg af schou »

ja så kunne de være kommet over til mig...DEJLIGT

/schou - lad hadet nå nye højder

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Det er ikke overraskende at konfirmanderne kan finde på den slags!

Hvis man prøver at læse på de forskellige forums, tilknyttet VFF, erfarer man også hvilken barnagtig 13årig tone der praktiseres.

Sådan er konfi-børnene fra nord! Meget ynkeligt i og med, at de forsøger at opbygge et "Vi er nogle farlige hooligans, som bare er så rå" image.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/

Se et indslag fra kampen under TV2/Nord, og de sene nyheder.

Aldrig har jeg mødt mere latterlige narhoveder, end de tosser fra Frederikshavn (Eller Viborg ?). I 1. halvleg står de bag målet, mens de i starten af 2. halvleg vælger at plante sig klods op ad os. Dette tillader kontrollørerne på forunderligvis, og der sker da heller ikke noget ud over nogle hånlige kommentater de 2 parter i mellem, men efter 20 minutter vælger en klaphat fra "de røde bavianer", som de af uransaglige årsager har kaldt sig, at kaste en fadøl ud over os. Dette går selvfølgelig ikke ubemærket hen, og sindene kommer i kog, men på trods af at 4 kontrollørere så episoden, røg der ikke nogen ud*. Efter 5-8 minutter, hvor helvede er ved at bryde løs, beslutter kontrollen sig endeligt for at få "De røde bavianer" væk, men nogle af dem vælger at stille sig oppe bagved, hvorfra de et par minutter senere igen begynder at kaste øl udover os og true os med diverse gloser. Det får for alvor sindene i kog, og selvom vi kunne udpege synderne, trak FFIs kontrollørere bare på skulderne og sagde: "Jamen, vi er kun vant til 100 tilskuere". Pga. det ophedede temperament blev en enkelt FCM'er smidt ud (for ingenting), og da han står udenfor stadion får han en sludder med en buschauffør, der havde hentet nogle folk i Viborg - da kampen så er slut, ser vi til vores store forundring de selv samme idioter der har spillet smarte stige ind i bussen der kører til Viborg, ydermere kan det nævnes, at der inden kampstart blev annonceret i højtalerne, at der "i dag var besøg fra Viborgs fanklub, og at deres bus var sponsoreret af XXXX"

Utroligt at ovenstående kan ske, uden at hjemmeholdets kontrollørere på noget tidspunkt overvejer at flytte deres gamle krop ned i den ende, hvor det hele foregik.

*det skal til forsvar siges, at alle 4 kontrollørere var fra FCM, og derfor ingen ret havde til at smide nogen ud - men hvor var FFIs kontrollørere ?

Peter Ross - Hadet er stort !

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hold da op det er latterligt. I bus og det hele bare for at genere nogle FCM-fans.
Helt ufatteligt at det ligefrem annonceres i højtalerne, det er da komplet til grin, Frederikshavn er da nogle spader :-D

Lars

Indlæg af Lars »

Du kan se TV2 Nords klip om kampen og fan episoden under dette direkte link, mon ikke der er et par stykker hos TV2 Nord der tränger til at komme tilbage til journalistskolen?

http://www.tv2nord.dk/default.asp?kateg ... 2006-11-08

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Lad dog børnene, så kan de da få lov til at se to FCM sejre på en uge.

schou

Indlæg af schou »

så jeg kan næsten regne ud at du ikke var i frederikshavn? Jeg er ret sikker på at dem der var der følte sig ret provokeret og magtesløse...så nej lad ikke børnene.

/schou

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

hvis man føler sig så truet så ringer man vel bare efter politiet? Nej jeg var der heldigvis ikke, jeg havde gået amok hvis jeg havde set hvem der kastede en øl efter mig.

Kim R

Indlæg af Kim R »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/
>
> Se et indslag fra kampen under TV2/Nord, og de
> sene nyheder.
>
> Aldrig har jeg mødt mere latterlige narhoveder,
> end de tosser fra Frederikshavn (Eller Viborg ?).
> I 1. halvleg står de bag målet, mens de i starten
> af 2. halvleg vælger at plante sig klods op ad os.
> Dette tillader kontrollørerne på forunderligvis,
> og der sker da heller ikke noget ud over nogle
> hånlige kommentater de 2 parter i mellem, men
> efter 20 minutter vælger en klaphat fra "de røde
> bavianer", som de af uransaglige årsager har kaldt
> sig, at kaste en fadøl ud over os. Dette går
> selvfølgelig ikke ubemærket hen, og sindene kommer
> i kog, men på trods af at 4 kontrollørere så
> episoden, røg der ikke nogen ud*. Efter 5-8
> minutter, hvor helvede er ved at bryde løs,
> beslutter kontrollen sig endeligt for at få "De
> røde bavianer" væk, men nogle af dem vælger at
> stille sig oppe bagved, hvorfra de et par minutter
> senere igen begynder at kaste øl udover os og true
> os med diverse gloser. Det får for alvor sindene i
> kog, og selvom vi kunne udpege synderne, trak FFIs
> kontrollørere bare på skulderne og sagde: "Jamen,
> vi er kun vant til 100 tilskuere". Pga. det
> ophedede temperament blev en enkelt FCM'er smidt
> ud (for ingenting), og da han står udenfor stadion
> får han en sludder med en buschauffør, der havde
> hentet nogle folk i Viborg - da kampen så er slut,
> ser vi til vores store forundring de selv samme
> idioter der har spillet smarte stige ind i bussen
> der kører til Viborg, ydermere kan det nævnes, at
> der inden kampstart blev annonceret i højtalerne,
> at der "i dag var besøg fra Viborgs fanklub, og at
> deres bus var sponsoreret af XXXX"
>
> Utroligt at ovenstående kan ske, uden at
> hjemmeholdets kontrollørere på noget tidspunkt
> overvejer at flytte deres gamle krop ned i den
> ende, hvor det hele foregik.
>
> *det skal til forsvar siges, at alle 4
> kontrollørere var fra FCM, og derfor ingen ret
> havde til at smide nogen ud - men hvor var FFIs
> kontrollørere ?
>
> Peter Ross - Hadet er stort !

Det beviser jo bare endu engang at, luften må være særdeles tynd i Viborg!!! Og give os meget mere blod på tanden på søndag... Til og bakke FCM op!!!

Vinding

Luk boden i deres ende på søndag.

Indlæg af Vinding »

Luk boden i deres ende, og forbyd deres fans at have flag med.
Nøjagtig som FCK gjorde det i søndags imod BIF.

Vinding

Lars

TV2Nord-Unfair VFF fans

Indlæg af Lars »

Det er bare ekstra ärgeligt at VFF´erne er lykkeds med at miskreditere Black Wolves og de Röde Bavianer ved at TV2 Nord har laver en reportage der taler om ballade, men ikke om VFF fans. Jeg har lige ringet til TV2 Nord fordi det er min lokale kanal og de havde ikke hört om VFF fansne og blev ved med at tro at de bare var nogle FCM fans fra Viborg. Saa det lyder desväre som om missionen er lykkeds for den bus VFF´ere.

Knald

Re: TV2Nord-Unfair VFF fans

Indlæg af Knald »

Jeg har lige set det klip fra tv2Nord, hvor der kun er vidst at det er os der starter, og jeg forstår godt at vores Fcm fan der bliver vidst, at han er så sur, for de kastet øl på ham og de råbte til ham at de ville Kneppe hans mor og slå hende ihjel bagefter.

HADER VFF

FCM_Aarhus

Gør opmærksom på det...

Indlæg af FCM_Aarhus »

evt. til folkebladet eller onside. Det kan simpelthen ikke passe! Og så at i skal miskrediteres bagefter!

Besvar