2. Division: SIF og FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

2. Division: SIF og FCM

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hold kæft hvor spillede de dårligt i Silkeborg. Spillerne var tude dårlige, og dommerne var elendige. Vi blev snydt for straffe og dømt offside 2 gange, hvor der var 3 SIF spiller bag bolden begge gange….alligevel fuld fortjent sejre på 3 – 1 til SIF de var bedre og meget hurtigere.

Det virkede slet ikke til at FCM2-spillerne gad spille bold. Poku var piv-ringe han virkede fuldstændig umotiveret, løb konstant fejl, gad ikke rejse sig, hvis han faldt. Elgen var dog den ringeste på hele banen, men skarp forfulgt af Poku.

Jeg forstår slet efter kampen i dag, hvad der berettiger til, at Elgen får spilletid, når man tænker på han ikke for forlænget alligevel – og dermed ikke er en fremtiden mand. Jeg syntes, at det er ærgerlig han kan optage en plads for en anden.

Man of the match var Thomas Thomasberg som spillede med kæmpe overblik, og afleverede den helt perfekte afleveringen til Poku, som bare skulle ramme med indersiden for at der var mål.

Nr. 20. Danusan Sritharan var den absolut bedste af spillerne fra truppen, helt uforståeligt blev han skifte ud i 2. halvleg. Han var indtil dag eneste spiller, som voldte SIF2 problemer, og han kunne nærmest bryde igennem hver eneste gang han fik bolden. Det største problem var, at dem han spillede samme med, overhovedet ikke viste overblik til at finde ham.

Ellers var nr. 7 Morten Nielsen særlig god i samarbejdet med nr. 20 Danusan Sritharan venstre kante, hvor de i 1. halvleg kom til baglinjen flere gange ( højre kanten var skod ringe). Thomas Røll fatter jeg ikke, hvis han skulle have været med, for jeg så ham ikke i løbet af hele kampen.

Resten af spillerne spillede som lort.

Heldigvis kan jeg forstå, at vi skulle have vundet med ynglinge og junior. For 2. divisionsholdet er simpelthen dumpet med deres præstation i dag.

Selvom Poku fik foræret et mål af TT, så spillede han mildest talt ringe – dette tror jeg er omkring det ringeste, som jeg har set vores 2. divisionshold spille – håber bestemt ikke, at dette er en forpremiere på kampen i morgen.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 4. nov 2006, 23:42, rettet i alt 1 gang.

Mose

Re: 2. Division: SIF og FCM

Indlæg af Mose »

Det er ikke den store overraskelse, at de tabte. Eneste akademispiller var målmanden, og truppen til denne 2.div. kamp er vel den svageste trup, der længe har været udtaget til FCM 2.

Efter nytår vil der blive flere store talenter rykket op fra vores årgang 88, som er første årgang, der kommer fra akademiet.

Spillere som var med ynlinge idag, og som sikkert spiller 2.div efter jul:

Weinkouff, Quist, Agbetu, Lawal, Sivebæk

og da vi har rigtig mange spillere i årgang 89 og 90 kan det betyde at vi også ser spillere som:

Kjær, Adeola, Juelsgaard, Vorret, Yakubu, Hjort og Jude.(alle fra 89)

Fra nu af bliver vores andethold altså væsentlig forstærket, selv om jeg synes de nuværende spillere på FCM2 har samlet pænt mange point sammen.

YahooSeeker [Bot]

Mose Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er ikke den store overraskelse, at de tabte.
> Eneste akademispiller var målmanden, og truppen
> til denne 2.div. kamp er vel den svageste trup,
> der længe har været udtaget til FCM 2.
>
> Efter nytår vil der blive flere store talenter
> rykket op fra vores årgang 88, som er første
> årgang, der kommer fra akademiet.
>
> Spillere som var med ynlinge idag, og som sikkert
> spiller 2.div efter jul:
>
> Weinkouff, Quist, Agbetu, Lawal, Sivebæk
>
> og da vi har rigtig mange spillere i årgang 89 og
> 90 kan det betyde at vi også ser spillere som:
>
> Kjær, Adeola, Juelsgaard, Vorret, Yakubu, Hjort og
> Jude.(alle fra 89)
>
> Fra nu af bliver vores andethold altså væsentlig
> forstærket, selv om jeg synes de nuværende
> spillere på FCM2 har samlet pænt mange point
> sammen.

Næ, men det mest overraskende er, at 2. divisionstræneren syntes at FCM havde alt spillet og Silkeborg var det ringeste hold de havde mødt. Det billeder der var ude blandt de FCM-tilskuer som jeg snakkede med var, at FCM spillede dårligt, var for langsomme og tabt alt i hovedspillet. Ingen var således i tvivl om, at SIF-holdet var meget bedre end FCM2 idag. Særligt i 2. halvleg blev det topmålet af elendighed. Kun nr. 20 som træneren skiftede ud i starten af 2. halvleg havde et højt niveau, og havde let ved at overspille SIF-spillerne - desværre kom det både på godt ondt til at præve 2. halvleg, at træneren istedet for at tage Elgen ud tog på det tidspunkt den bedst spillende ud og satte Thomasberg ind. Så det blev altså en kampe hvor de to bedst spilleden fik én halvleg hver - lidt ærgeligt de ikke fik log at spille samtidig. Faktisk så jeg nr. 20 som vores største chance for en come back

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hvem er spilleren bag denne mystiske "nummer 20"?
Jeg har nemlig ikke rigtig styr på numrene hos reserverne... ;)

Dahl Nielsen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Danusan.

Peter Ross

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Mange tak, så er jeg med igen. Har også set ham (Danusan) i aktion en enkelt gang, og da var han i hvert fald meget overbevisende. Gode indlæg, så vidt jeg husker.

Dahl Nielsen

YahooSeeker [Bot]

Dahl Nielsen Skrev:
> Mange tak, så er jeg med igen. Har også set ham
> (Danusan) i aktion en enkelt gang, og da var han i
> hvert fald meget overbevisende. Gode indlæg, så
> vidt jeg husker.
>
> Dahl Nielsen

Ja, han er hurtig, god til at skabe plads og nogle rigtig gode indlæg - mangler måske istedet noget fysisk. men det kommer nok.

schou

Indlæg af schou »

Han er fremragende. Desværre nok for klein, men hey Jan Heintze gik det jo meget godt for. Da jeg så ham (Danusan) spillede han højreback med manér, men er hans "rigtige" plads på en af kanterne?

/schou - savner Heinrich Bak

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

schou Skrev:
> Han er fremragende. Desværre nok for klein, men
> hey Jan Heintze gik det jo meget godt for. Da jeg
> så ham (Danusan) spillede han højreback med manér,
> men er hans "rigtige" plads på en af kanterne?
>
> /schou - savner Heinrich Bak

Hmm, tjah :-)

Han kan dække begge backs og begge kanter. Det går oftest bedst i venstreside, da han er venstrebenet, men han gør det også helt habilt i højre side.

Som I også nævner, så er han desværre meget lille, hvilket nok svækker hans muligheder for en fast plads på venstreback, i det mindste på 2. divisionsholdet, da han stort set intet vinder i luften og heller ikke ligefrem er en kæmpe fysisk, men det går måske mod bedre tider, nu hvor Nikolaj Jørgensen er væk fra efter vinterpausen.

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

schou Skrev:
> Han er fremragende. Desværre nok for klein, men
> hey Jan Heintze gik det jo meget godt for. Da jeg
> så ham (Danusan) spillede han højreback med manér,
> men er hans "rigtige" plads på en af kanterne?

Sidste lørdag spillede han nu venstre back, Michael ;-)

Jan / som så fodbold med Schou sidste lørdag...

schou

Indlæg af schou »

det kommer da an på om man kigger fra modstanderens ende....øhh eller noget, men god det er han sgu..

/schou

Besvar