Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Schmeichel var verdens bedste målmand, det faktum
> taler vist alene for sig selv
Lars EC Skrev:
> Jeg tror faktisk det vil være meget positivt for
> vore unge målmænd, at der kommer en
> gennemrutineret målmand, der kan lære dem lidt.
> Det kan Anders i hvert fald ikke i samme grad som
> PSJ, der har været med til mere. Samtidig kan man
> vel ikke forestille sig, at PSJ er her i mere end
> 2 eller højest 3 sæson inkl. denne sæson. Hvis vi
> derimod ikke får PSJ til klubben, så kan Anders jo
> spille 3-4 sæsoner inden "de unge" får chancen.
>
> Men lad os nu vente og se. Det går godt for
> holdet. Og selv om Anders har de mangler han har
> eller nogle mener han har, så vinder vi jo
> alligevel. Om man så syntes Anders er en god
> målmand eller ej er jo af mindre betydning.
> Personlig er jeg ikke så glad for Anders, da jeg
> syntes han virker meget usikker ved indlæg
> og/eller høje bolde. Men det er bare min mening.
Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad PSJ kan byde på over for vores to ungdomslandsholdsmålmænd, som Jan Rindum ikke kan tilbyde?
Hvis vi får Peter Skov Jensen, mener jeg også vi bør skille os af med AR... Han har i mine øjne, i forvejen ikke en større fremtid i klubben... Skriv en 2-årig kontrak med PSJ, med mulighed for forlængelse, eller tilbud om senere ansættelse som målmandstræner... Det er der fremtidsperspektiver i...
Så kan Weinkouff eller Heinze ryge ind som 1. målmand når en af dem er "modnet" nok, og vi vil have en fuldgod erstatning.
Cee-Jay Skrev:
> Hvis vi får Peter Skov Jensen, mener jeg også vi
> bør skille os af med AR... Han har i mine øjne, i
> forvejen ikke en større fremtid i klubben... Skriv
> en 2-årig kontrak med PSJ, med mulighed for
> forlængelse, eller tilbud om senere ansættelse som
> målmandstræner... Det er der fremtidsperspektiver
> i...
Nu må jeg godt nok lige bryde igennem ignorancen (Hvis der er noget der hedder det)!
FCM har Danmarks bedste målmandstræner på lønningslisten. Hvad fanden får dig til at tro at en middelmådig målmand med tyske splinter i røven, som på intet tidspunkt har ytret ønsker om at blive træner, har at tilbyde???????????
Kent Skrev:
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > FCM har Danmarks bedste målmandstræner på
> > lønningslisten.
>
> Har du nogen dokumentation for den påstand?
>
> Medmindre du mener at det kvalificerer en til
> titlen, at man har fået en nogenlunde målmand ud
> af AR?
>
> Kent
Jeg syntes nok, at det var mere interessant, at høre med hvilken begrundelsen, at FCM skulle se sig om efter en ny målmandstræner end Jan Rindum, fx ved at ansætte en som er trænet af Jan Rindum uden PSJ har vist sit værd som målmandstræner – hvorfor et sådant eksperiment?
Findes der overhovedet en enkelt målmand, som har været utilfreds med Jan Rindum?
Toft Skrev:
> Jeg synes at et tilbagekøb af Peter Skov, vil være
> værd at skænke en tanke... En rutineret målmand,
> som helt sikkert ville kunne videre give sine
> erfaringer til det forholdsvise unge FCM
> mandskab.
>
> Desuden synes jeg ikke at Anders Rasmussen er
> slået helt igennem hos FCM.
>
> En forstærkning på måmandsposten hos FCM vil være
> godt! Og der vil Peter Skov være et glimrende bud.
Ja, desværre ser det ud til, at han godt kan ende med at komme til FCM ifølge HR i dag. Han får ifølge lokalavisen ikke lovet spilletid, og Bochum er ligefrem positive over for klubber der skulle være interesseret i ham.
Dog er der også positive nyheder; han vil jo som sagt hjem til familie, og de har vist lige købt hus på Sjælland, og der er også interesse fra nogle Sjællandske klubber(-:
PSJ hvis du læser dette, så kan du ikke være bekendt at svigte familien, det er nu du skal være tæt samme med din familie, så i kan hygger jer sammen. Hvad er så mere logisk end, at finde en klub derover på djævleøen – så god vind fremover i en af de sjællandske klubber.
topscore Skrev:
> Jeg syntes nok, at det var mere interessant, at
> høre med hvilken begrundelsen, at FCM skulle se
> sig om efter en ny målmandstræner end Jan Rindum,
> fx ved at ansætte en som er trænet af Jan Rindum
> uden PSJ har vist sit værd som målmandstræner –
> hvorfor et sådant eksperiment?
>
> Findes der overhovedet en enkelt målmand, som har
> været utilfreds med Jan Rindum?
Nu har jeg ikke sagt, at PSJ skal være målmandstræner, men:
Hvis man skal vurdere om man skal skifte en træner ud, skal man vel vurdere hvor god den træner man har er. Hekler påstår at Rindom er DKs bedste målmandstræner. Hvis han vitterlig er det, så er det jo fantastisk, og så er der ingen grund til at skifte ham ud. Men jeg vil gerne se noget dokumentation for det.
Ift Vision 2011 er nogle af punkterne, at FCM skal have bla. DK's bedste fysiske træner, DK's bedste mentaltræner og DK's bedste målmandstræner. Personlig mangler jeg nogle kriterier til at måle på, hvornår vi har DKs bedste træner på de områder.
Derfor synes jeg vi skal se nogle kriterier. Ellers vil jeg bare slynge ud, at jeg mener vi har DK ringeste målmandstræner. Og så kommer vi ligesom ikke videre med den debat.
nu er i da helt på vej ... ud i skoven hen ad vejen & ned i et hul (man fristes næsten til at sige igen igen )
jeg var så heldig at sidde til bords med psj i sensommeren & der var på daværende tidspunkt intet i hele verden der kunne tale for at manden ville tilbage til det midtjydske ...
fakta:
psj har købt sig en dejlig grund med landlige omgivelser (& sø) som der skal bygges på når han vender hjem... på sjælland
psj har et barn fra tidligere ægteskab som bor... på sjælland
psj & bedre ½del + barn har hele deres netværk boende... på sjælland
psj er temmelig vel lønnet i tyskland & har nok ikke udsigt til noget der minder om i det jydske ... men måske på sjælland
alt i alt hviz man + & / i vildskab vil selv det største pattebarn på graven sikkert fåå jævnt svært ved at få denne ligning til at ende med
PSJ === fcm
lidt alá pindsvin & balloner ....fint hver for sig ;op
Fakta:
PSJ har i går udtalt til HF, at han var interesseret i at komme til FCM
Ørgaard har udtalt, at PSJ er en interessant spiller for FCM
ER har udtalt, at PSJ er en interessant spiller for FCM
Det er jeg da overbevist om at han ikke gør. Men din påstand i dit forrige indlæg var, at "selv det største pattebarn på graven sikkert få jævnt svært ved at få denne ligning til at ende med PSJ === fcm"
Det er vist ikke korrekt. Tværtimod vil FCM være den mest sandsynlige arbejdsgiver for PSJ, hvis han vælger at vende hjem. Dermed ikke sagt, at han kommer til FCM, men det er da absolut ikke usandsynligt, når man tager de sidste dages udmeldinger i betragtning, plus det faktum at FCM har mangler på målmandspladsen.
>
> jeg var så heldig at sidde til bords med psj i
> sensommeren & der var på daværende tidspunkt intet
> i hele verden der kunne tale for at manden ville
> tilbage til det midtjydske ...
Næh for i sommers var PSJ nemlig 1. målmand i Bundesligaen, så det kan da ikke undre at han ikke ytrede ønske om at vende hjem på det tispunkt. Nu er han så blevet overhalet af en yngre mand, og der er en ny situation.
>
> fakta:
>
> psj har købt sig en dejlig grund med landlige
> omgivelser (& sø) som der skal bygges på når han
> vender hjem... på sjælland
Jeps... Når han vender hjem.... FRA Jylland!
>
> psj har et barn fra tidligere ægteskab som bor...
> på sjælland
>
> psj & bedre ½del + barn har hele deres netværk
> boende... på sjælland
Mon ikke det kan lade sig gøre at holde kontakten med familie og venner på Sjælland fra et midlertidigt domicil i Jylland? Jeg har før hørt om folk, det er lykkedes for.
>
> psj er temmelig vel lønnet i tyskland & har nok
> ikke udsigt til noget der minder om i det jydske
> ... men måske på sjælland
>
Ja der er ca. 2 klubber på Sjælland, der vil/kan betale mere end FCM. Men står de og mangler en 1. målmand? Tror da ærlig talt at PSJ vil foretrække en lidt mindre hyre som 1. målmand i FCM, i stedet for en høj løn som reserve for J. Christiansen eller C. Ankergreen
Og så er der vist også lige det faktum, at PSJ også før han rejste til Bundesligaen sørme også havde sit netværk...... PÅ SJÆLLAND. Og dengang lykkedes det, hvis min hukommelse ikke svigter mig helt, da godt nok for PSJ at spille førsteholdsfodbold for FCM. Men det kaqn selvfølgelig være jeg tager fejl... det skal jeg i hvert fald ikke udelukke;) Men faktum er at jeg forholder mig til hvad der er blevet sagt af de forskellige implicerede parter. Ørgaard, ER og PSJ selv. Hvad de så betyder disse udtalelser ja det må tiden jo vise. Men PSJ skal for min skyld være velkommen især hvis han holder niveauet fra før. Om han gør det? Ja det må tiden jo vise ikke?