Hvem køber Thyge?, Hvad skal han koste?, og Hvornår ser vi ham på landsholdet?
-
B
Re: Hvem køber Thyge?, Hvad skal han koste?, og Hvornår ser vi ham på landsholdet?
"Han dækker en del pladser( hele midtbanen, minus defensiv samt hængene angriber."
Hvaaaa spiller han ikke hængende i øjeblikket med rimelig stor succes....., hans allerbedste squashbuddyven følger da vist ikke helt med.
Men ok, hvis rygtet om Chelsea er sandt, så ligner det et godt FCM regnskab for 2007!
Hvaaaa spiller han ikke hængende i øjeblikket med rimelig stor succes....., hans allerbedste squashbuddyven følger da vist ikke helt med.
Men ok, hvis rygtet om Chelsea er sandt, så ligner det et godt FCM regnskab for 2007!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hvem køber Thyge?, Hvad skal han koste?, og Hvornår ser vi ham på landsholdet?
Jeg vil græde snot, hvis Thygesen ryger til FCK – det vil simpelthen ikke være noget mindre end en katastrofe….
Jeg vil heller, hvis vi Thygesen er en nøgle til, at vi kan få rodet godt rundt i Chelseas sparegris – og så bliver han heller ikke efterfølgende et våben vendt mod os selv, hvis vi kan få ham sendt til udlandet.
Altså han er dejligt at have på holdet, men skal han sælges, så er der bare med at få sendt ham over på den anden side af Vesterhavet, og Chelsea det er sgu også en klub, so Thygesen god kan være bekendt.
Jeg vil heller, hvis vi Thygesen er en nøgle til, at vi kan få rodet godt rundt i Chelseas sparegris – og så bliver han heller ikke efterfølgende et våben vendt mod os selv, hvis vi kan få ham sendt til udlandet.
Altså han er dejligt at have på holdet, men skal han sælges, så er der bare med at få sendt ham over på den anden side af Vesterhavet, og Chelsea det er sgu også en klub, so Thygesen god kan være bekendt.
-
Morratz
Mikkel Thygesen Vil ikke til en anden dansk klub
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=12582
Anna-Maria
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=12582
Anna-Maria
-
Peter Ross
Rolig nu folkens. Da Mikkel Thygesen spillede i Frem, var han på en uges prøvetræning i Chelsea, helt på linje med hvad Juelsgaard og Simon Kjær var i Lille.
Så selvfølgelig følger Chelsea hvad Mikkel Thygesen udretter, når de tidligere har været interesseret i at besigtige ham, men I skal nok ikke regne med at Abramovich kommer med sin store fede klamme højre hånd og griber omkring Mikkel Thygesen, mens der fra den venstre hånd falder en stor check.
Peter Ross
Så selvfølgelig følger Chelsea hvad Mikkel Thygesen udretter, når de tidligere har været interesseret i at besigtige ham, men I skal nok ikke regne med at Abramovich kommer med sin store fede klamme højre hånd og griber omkring Mikkel Thygesen, mens der fra den venstre hånd falder en stor check.
Peter Ross
-
BW # 163
...det er der vist heller ingen der seriøst mener. Han skal squ træne lææænge hvis han skal på hold der..
Men det er da interessant at Chelsea FC har besigtiget på tæt hold ham allerede i BK Frem. Han har allerede et stort navn i DK, og er nu ved at få det nu i Europa. En kommende landsholdsudtagele, og hvis FCM fortsætter de gode takter i den kommende tid, så tror jeg prisen fortsætter op. Personligt drømmer jeg da om Zidan-priser, selvom mindre kan gøre det...
BW # 163
Men det er da interessant at Chelsea FC har besigtiget på tæt hold ham allerede i BK Frem. Han har allerede et stort navn i DK, og er nu ved at få det nu i Europa. En kommende landsholdsudtagele, og hvis FCM fortsætter de gode takter i den kommende tid, så tror jeg prisen fortsætter op. Personligt drømmer jeg da om Zidan-priser, selvom mindre kan gøre det...
BW # 163
-
FCM_ole
Man skal så også lige bide mærke i at da Thyge spillede i Frem, var chelsea ikke en så stor klub som den er i dag. Der havde de ingen russer, som spyttede penge i dem og kiggede måske derfor på lidt billigere spiller og talenter. Bare se på deres seneste 3 indkøb spillere som Schevchenko, Ballack og John Obi Mikel.. Klasse spillere.. Derfor ville jeg undre mig meget hvis de lige pludselig begyndte at købe profiler i Sas-ligaen... De kan jo nærmest købe hvem de vil have!
Men hvis Thyge nu fik sin landsholddebut her i efteråret, ville prisen jo måske også stige og vi vil have nemmere ved at sælge ham til en høj pris. Men måske han kunne komme til en tysk topklub for en god sjat penge.. Bremen eller Schalke måske..
Men hvis Thyge nu fik sin landsholddebut her i efteråret, ville prisen jo måske også stige og vi vil have nemmere ved at sælge ham til en høj pris. Men måske han kunne komme til en tysk topklub for en god sjat penge.. Bremen eller Schalke måske..
-
Lars EC
10 mio. er et latterligt beløb for den bedste spiller i en FCM trøje nogensinde! Han har så stort et potentiale, at han kan blive lige så stor som han selv vil.
Nej, vi skal have mindst 25 mio. kr. Thyge er vigtigere end Zidan var for os!
Nej, vi skal have mindst 25 mio. kr. Thyge er vigtigere end Zidan var for os!
-
Lars EC
Helt enig. Tror egentlig også han kommer til tysk fodbold engang
-
BW # 163
Chelsea har nu altid været en stor klub i engelsk fodbold. De har haft nogle ups and downs, men historien taler for sig selv...
Fra Wikipedia:
Chelsea have spent most of their history in the top tier of English football, and have had two broad periods of success: first during the 1960s and early 1970s, and then again from the late 1990s to the present day. In total, they have won three league titles, three FA Cups, three League Cups and two UEFA Cup Winners' Cups. During the 2005-06 season, they became Premier League champions for the second consecutive year.
Chelsea hold numerous records in English and European football. They hold the record for the highest points total for a league season (95), the fewest goals conceded during a league season (15), the most consecutive clean sheets during a league season (10), the highest number of Premier League victories in a season (29), the highest number of clean sheets overall in a Premier League season (25) (all set during the 2004-05 season) and the most consecutive clean sheets from the start of a league season (6) (2005-06). Their 21–0 aggregate victory over Jeunesse Hautcharage in the UEFA Cup Winners' Cup in 1971 remains a record in European competition.[19] Chelsea may also hold the British transfer record, but the fee for Andriy Shevchenko, estimated at around £30m, remains unconfirmed.[20]
...
Jeg ser ham gerne i en god tysk klub. Perfekt for Thyges videre udvikling, og FCMs pengekasse....
BW # 163
Fra Wikipedia:
Chelsea have spent most of their history in the top tier of English football, and have had two broad periods of success: first during the 1960s and early 1970s, and then again from the late 1990s to the present day. In total, they have won three league titles, three FA Cups, three League Cups and two UEFA Cup Winners' Cups. During the 2005-06 season, they became Premier League champions for the second consecutive year.
Chelsea hold numerous records in English and European football. They hold the record for the highest points total for a league season (95), the fewest goals conceded during a league season (15), the most consecutive clean sheets during a league season (10), the highest number of Premier League victories in a season (29), the highest number of clean sheets overall in a Premier League season (25) (all set during the 2004-05 season) and the most consecutive clean sheets from the start of a league season (6) (2005-06). Their 21–0 aggregate victory over Jeunesse Hautcharage in the UEFA Cup Winners' Cup in 1971 remains a record in European competition.[19] Chelsea may also hold the British transfer record, but the fee for Andriy Shevchenko, estimated at around £30m, remains unconfirmed.[20]
...
Jeg ser ham gerne i en god tysk klub. Perfekt for Thyges videre udvikling, og FCMs pengekasse....
BW # 163
-
FCM_ole
Jeg siger bare at det ikke var så stor en klub som der i dag... Her er de jo nærmest uslåelige hvert fald økonomisk.. Ja tysk eller hollandsk top eller mellem klub vil passe perfekt til ham.. evt fransk.. Men han vil jo passe perfekt i en 10'er rolle i holland.
-
Altoriso
Bud på Thyge fra Tyskland - 10 mill
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 5&Itemid=1
Men Ørgaard vil have mindst 15
Sådan... så må priserne da blive skruet i vejret !
Men Ørgaard vil have mindst 15
Sådan... så må priserne da blive skruet i vejret !
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Bud på Thyge fra Tyskland - 10 mill
Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_co
> ntent&task=view&id=45655&Itemid=1
>
> Men Ørgaard vil have mindst 15
>
> Sådan... så må priserne da blive skruet i vejret !
10 - 15 mio. er det virkelig alt, hva vi kan sælge Thygesen til - hvis Frem skal have en del af kagen, og vi har kontrakt frem til 2009.
Det lyder i mine øre som om, at det ville være klogt at se, om der er ikke er flere købere, som melder sig på banen, så vi kan få både nogle flere klubber for Thygesen at vælge mellem, og mere priskonkurrence. I øvrigt virker de også ganske interesseret, når de har set på ham flere gange.
Modsat EB forventer jeg, at FCM kræver mere end 15 mio. - for det haster vel ikke at få Thygesen solgt.
-------------------------------------------------------
> http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_co
> ntent&task=view&id=45655&Itemid=1
>
> Men Ørgaard vil have mindst 15
>
> Sådan... så må priserne da blive skruet i vejret !
10 - 15 mio. er det virkelig alt, hva vi kan sælge Thygesen til - hvis Frem skal have en del af kagen, og vi har kontrakt frem til 2009.
Det lyder i mine øre som om, at det ville være klogt at se, om der er ikke er flere købere, som melder sig på banen, så vi kan få både nogle flere klubber for Thygesen at vælge mellem, og mere priskonkurrence. I øvrigt virker de også ganske interesseret, når de har set på ham flere gange.
Modsat EB forventer jeg, at FCM kræver mere end 15 mio. - for det haster vel ikke at få Thygesen solgt.
-
Kasper M
Synes også 15 mill. er for lidt. Han er en spiller i særklasse. Så hellere holde lidt mere på ham så han kan udvikle sig endnu mere og så sælge ham for en stor sum penge 
-
BW # 163
Så er det da godt, at også andre tyske klubber er interesserede. Men for Achen er 10 mio kr. (1,5 mio EURO) en del penge. De fleste spillere på deres hold koster mellem 500.000 og 1,5 mio. EURO. Kilde : transfermarkt.de
Prisen må op hvis vi skal sælge. Særligt fordi BK Frem skal have deres del af kagen..
BW # 163
Prisen må op hvis vi skal sælge. Særligt fordi BK Frem skal have deres del af kagen..
BW # 163
-
David
Plejer det ikke at være en 10-15% i vidresalg der er normalt, som frem skal have. Tvivler på det er mere.
Så mindst 15 mil. lyder fint i mine øre.
Det er så 2.25 mil ved 15 %, hvilket efterlader 12.75 mil til os.
Det ville lune gevaldigt i kassen.
Mvh.
David
Så mindst 15 mil. lyder fint i mine øre.
Det er så 2.25 mil ved 15 %, hvilket efterlader 12.75 mil til os.
Det ville lune gevaldigt i kassen.
Mvh.
David