http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 84104.html
Hold kæft hvor vi styrer. Med det vi har vist i denne sæson, kan vi allerede være med om guldet i denne sæson. Tror dog desværre at FCK løber med det. Mens sølvmedaljerne er fuldstændig åbent, som jeg tror kommer til at stå mellem os og OB. Brøndby kommer nok tilbage, så de kan også være med. Men håber ellers Brøndby taber eller spiller uafgjort i morgen, mens OB og FCK skal dele, som vil være et godt resultat for os, samtidig med vi stenstikkert slå FC Nordsjælland. Hvorfor ikke være lidt optimistisk og tro på 1-4 til os. Jeg troede før på 2-4, men tror med det seneste spil at vi sagtens kan vise topklasse i Farum med den stime vi er inde i nu, og vi kører sejren hjem i morgen med 1-4, mens OB og FCK spiller 2-2.
Men sølvet er helt åbent i denne sæson. Det er nu vi endelig har chancen for at vinde sølv, som vi missede i 2004/2005, da FCK heldigt snuppede det i forbindelse med en FCM-klage over DBU tidligere i sæsonen. Guld er også inden for rækkevidde i denne sæson hvis vi fortsætter stimen. Jeg har nemlig lagt mærke til programmet for FCM resten af efteråret og foråret, som siger at vi stort set har hjemmekampe mod topholdene til foråret, hvilket er afgørende, mens vi har en periode med en masse bundhold i træk. Så bronze eller sølv får vi i denne sæson. Det er jeg meget overbevisende om, men guldet tror jeg FCK snupper. Men ellers helt klart med det her unge og rutinerede hold, skal vi nok få guldet inden de næste 5 år. Guldet kommer til heden snart. Nu er det vores tur!
FCM vil være mester inden 2011
-
jacobfrederiksen100
FCM vil være mester inden 2011
Senest rettet af jacobfrederiksen100 25. okt 2006, 11:50, rettet i alt 1 gang.
-
Jakobs
Re: FCM vil være mester inden 2011
Det er ikke noget forkert i at være optimist:-)
Som OBs træner sagde efter kampen på SAS arena: medaljerne uddeles ikke i oktober...
Som OBs træner sagde efter kampen på SAS arena: medaljerne uddeles ikke i oktober...
-
YahooSeeker [Bot]
Jakobs Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er ikke noget forkert i at være optimist:-)
>
> Som OBs træner sagde efter kampen på SAS arena:
> medaljerne uddeles ikke i oktober...
Ja, men så kan du hilse ham og sige, at det gør de heller ikke ved at være bagud 3 - 0 efter 30 min.(--:
> Det er ikke noget forkert i at være optimist:-)
>
> Som OBs træner sagde efter kampen på SAS arena:
> medaljerne uddeles ikke i oktober...
Ja, men så kan du hilse ham og sige, at det gør de heller ikke ved at være bagud 3 - 0 efter 30 min.(--:
-
Altoriso
Re: FCM vil være mester i 2011
sådan som jeg ser nyheden på FCM´s egen hjemmeside http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed så er det faktisk i selve året 2011 at de satser på at skulle blive mestre
Det bakkes også op af nyheden fra Ritzau på feks eb.dk http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 236537.ece
hvor der står :
"turen frem mod målet, som de kalder Vision 2011, der handler om at vinde det danske mesterskab netop det år"
Det lyder som en fornuftig målsætning, som ikke er for meget " her kommer jeg" agtig, selv om jeg da godt tror at vi kan tale med tidligere end 2011
Synes helt klart at vi skal hæve en pokal inden det, og det kunne jo passende være Landspokalen allerede i denne sæson
Det bakkes også op af nyheden fra Ritzau på feks eb.dk http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 236537.ece
hvor der står :
"turen frem mod målet, som de kalder Vision 2011, der handler om at vinde det danske mesterskab netop det år"
Det lyder som en fornuftig målsætning, som ikke er for meget " her kommer jeg" agtig, selv om jeg da godt tror at vi kan tale med tidligere end 2011
Synes helt klart at vi skal hæve en pokal inden det, og det kunne jo passende være Landspokalen allerede i denne sæson
-
Hafferlaf
Selv Søren Åkeby ville græmme sig over så konkrete udmeldinger! 
-
Altoriso
Hafferlaf Skrev:
> Selv Søren Åkeby ville græmme sig over så konkrete
> udmeldinger!
SÅ havde jo så i modsætning til os IKKE noget at have de ambitioner i
> Selv Søren Åkeby ville græmme sig over så konkrete
> udmeldinger!
SÅ havde jo så i modsætning til os IKKE noget at have de ambitioner i
-
Altoriso
Der er iøvrigt en mere uddybende artikel på viasatsport.com
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 9&Itemid=1
"erkender Erik Rasmussen, der selv har været en eftertragtet træner, men blankt har afvist henvendelserne.
"Der har da været følere, men jeg har ikke været interesseret i at finde andre klubber," slår Erik Rasmussen fast."
Dejligt med den styrke og glæde der er ved at være en del af FC Midtjylland, noget som jo også kendetegner de seneste kontraktforlængelser med Thyge og Dennis mv
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 9&Itemid=1
"erkender Erik Rasmussen, der selv har været en eftertragtet træner, men blankt har afvist henvendelserne.
"Der har da været følere, men jeg har ikke været interesseret i at finde andre klubber," slår Erik Rasmussen fast."
Dejligt med den styrke og glæde der er ved at være en del af FC Midtjylland, noget som jo også kendetegner de seneste kontraktforlængelser med Thyge og Dennis mv
-
Jakob Jensen
topscore Skrev:
> Ja, men så kan du hilse ham og sige, at det gør de
> heller ikke ved at være bagud 3 - 0 efter 30
> min.(--:
Men som det blev vist i foråret, så er det der det hele afgøres - det hjælper ikke at have en god halvsæson som VFF, man skal være med hele vejen, og som vores fælles tidligere træner har sagt - holde de dårlige perioder på et minimum - både antal og varigheds mæssigt - så er man med i toppen.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
> Ja, men så kan du hilse ham og sige, at det gør de
> heller ikke ved at være bagud 3 - 0 efter 30
> min.(--:
Men som det blev vist i foråret, så er det der det hele afgøres - det hjælper ikke at have en god halvsæson som VFF, man skal være med hele vejen, og som vores fælles tidligere træner har sagt - holde de dårlige perioder på et minimum - både antal og varigheds mæssigt - så er man med i toppen.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
JesperK
Hehe han er en snu ræv ham Rioch.
Vi må jo håbe for de respektive klubber og ikke mindst spændingen i ligaens skyld, at OB og FCM holder kadencen (hvis vi ser bort fra OBs blunder sidst
) resten af sæsonen. Dvs. ikke de vilde spillersalg i vinterpausen.
Hvis der i det mindste, skulle der ryge spillere, ikke bliver afhændet spillere til "de to store" Københavnerklubber som der tidl. har været en tendens til, så skævvridningen fortsætter istedet for denne forfriskende opblomstring i provinsen. (hvis det fortsætter.)
Vi må jo håbe for de respektive klubber og ikke mindst spændingen i ligaens skyld, at OB og FCM holder kadencen (hvis vi ser bort fra OBs blunder sidst
Hvis der i det mindste, skulle der ryge spillere, ikke bliver afhændet spillere til "de to store" Københavnerklubber som der tidl. har været en tendens til, så skævvridningen fortsætter istedet for denne forfriskende opblomstring i provinsen. (hvis det fortsætter.)