FCM - OB
-
jakob88
Re: FCM - OB
Jeg er egentlig også utryg ved at have Jesper Mikkelsen til at spille i forsvaret generelt!
Men samtidig må man erkende, at han sparker nogle fremragende frispark, hvilket er et enormt godt våben. Men jeg synes ikke han er god nok til at besætte en midtbaneplads. De nuværende midtbanespillere er generelt flere niveauer over Jesper Mikkelsen.
Så dermed er problemet, at det er svært at finde en position til ham. Han kan afgøre fodboldkampe på dødbolde, men er det nok?
Men samtidig må man erkende, at han sparker nogle fremragende frispark, hvilket er et enormt godt våben. Men jeg synes ikke han er god nok til at besætte en midtbaneplads. De nuværende midtbanespillere er generelt flere niveauer over Jesper Mikkelsen.
Så dermed er problemet, at det er svært at finde en position til ham. Han kan afgøre fodboldkampe på dødbolde, men er det nok?
-
fcm-fan-4ever
Mit bud på en opstilling til super søndagen på SAS arena er:
AR
Lindkvist - Troest - Traore - Mikkelsen
Sørensen - Femi - Thyge - Simonaldo
Olsen - Farlig Frank
Jeg tror den ender 3-2 eller 2-1
Forza FC
AR
Lindkvist - Troest - Traore - Mikkelsen
Sørensen - Femi - Thyge - Simonaldo
Olsen - Farlig Frank
Jeg tror den ender 3-2 eller 2-1
Forza FC
-
YahooSeeker [Bot]
Bare rolig han kommer til at spille på midten, jeg har postet startopstillingen lidt højere oppe.
-
jacobfrederiksen100
-
NME
Aab-Randers 0-2
Super for FCM hvis Aab taber idag !
Kunne godt gå hen og blive en rigtig rigtig god dag !!
Kunne godt gå hen og blive en rigtig rigtig god dag !!
-
Jean / BW# 1238
Re: Aab-Randers 0-2
Ja, vi mangler bare at Vejle spiller uafgjort med FCN, så er 3. pladsen hjemme... og vi vil kun være et point efter OB, og 2, 3 eller 5 efter FCK. 5 points forskel er nok mest sandsynlig, nu hvor FCK møder Viborg... + FCK har en kamp mod Randers i baghånden.