FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jacobfrederiksen100

FCM - OB

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Så er vi atter klar til at sejre kl. 17 i morgen, da vi helt sikkert har vundet kampen mod OB. Masser af opbakning forventes der til en alletiders topkamp mellem FC Midtjylland og OB på SAS Arena. Vi står faktisk fortsat i samme situation som sidste søndag før kampen mod Brøndby. Kun en ting tæller i kampen i morgen, og det er sejr. Vi kan endnu engang hverken bruge et nederlag eller et point i morgen, da FCN har Vejle og AaB har Randers. De to kampe vil højst sandsynlig give 3 point eller i hvert fald et til de 2 tophold, og det betyder at hvis vi kun får et point eller taber, så er der atter langt op til toppen. Så vi kan KUN BRUGE 3 point. Kom så gutter, pres dem i bund fra start.

Min fornemmelse på startopstillingen i morgen ser således ud:

Anders Rasmussen

Ulrik Lindkvist - Christian Traoré - Magnus Troest - Jesper Mikkelsen

Dennis Sørensen - Mikkel Thygesen - Ajilore Oluwafemi - Simon Poulsen

Christian Olsen - Frank Kristensen

Eller sådan her måske:

Anders Rasmussen

Ulrik Lindkvist - Christian Traoré - Magnus Troest - Leon Jessen

Mikkel Thygesen - Ajilore Oluwafemi - Jesper Mikkelsen

Dennis Sørensen - Frank Kristensen - Simon Poulsen

Hvilket er bedst?
Hvordan synes I andre startopstillingen skal se ud?

Tip på kamoen:

Mit bud ser således ud:

FCM - OB - (1-1) 3-1 SLUT
1-0. Frank Kristensen (14)
1-1. Bechara (36)
2-1. Simon Poulsen (54)
3-1. Dennis Sørensen (83)

HUSK, vi skal have 3 point. Det eneste vi kan bruge. Vi missede point Esbjerg ved at være foran 0-2, men taber 4-2. Det har vi fået rettet op på med en sejr på 1-3 i Brøndby. Så tabte vi hjemme mod AC Horsens, og det skal revanceres i morgen mod OB, mens den sidste missede kamp mod FCN skal revanceres netop næste søndag mod FCN, så er vi med i top 4, måske top 3.

Med spillet især de sidste 2 kampe kunne det tyde på at vi for alvor er kommet i gang nu, og dermed tror jeg helt sikkert på en FCM-sejr i morgen.
Senest rettet af jacobfrederiksen100 22. okt 2006, 20:20, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: FCM - OB

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nej det bliver

Anders Rasmussen

Kolje- Christian Traoré - Magnus Troest - Ulrik Lindkvist

Dennis Sørensen - Jesper Mikkelsen - Ajilore Oluwafemi - Simon Poulsen

-Mikkel Thygesen

- Frank Kristensen

Men ja det er en rigtig 6 points kamp. Og det gør det kun vigtigere efter Brøndbys resultat idag!

jacobfrederiksen100

Jeg foretrækker dog allermest min første startopstilling. Kan ellers ikke finde på en bedre startopstilling, da vi ikke har Kristian Bak eller Salami med.

jacobfrederiksen100

nåh ja selvfølgelig. Hvorfor havde jeg Leon Jessen inde i min startopstilling nummer 2? Ulrik kunne selvfølgelig spille i både højre og venstre side. Og så flytte Ulrik over i venstre og Kolja ind i højre. Så må jeg faktisk sige at din holdopstilling er god. Der er jeg enig. Jeg kunne bare ikke rigtig få plads til Thyge som offensiv midtbanespiller, da Salami jo ikke er med. Men denne holdopstilling du har her er den bedste.

YahooSeeker [Bot]

Jamen det lyder da også klart som den sjoveste opstilling. Men det bliver som jeg skrev det vil jeg næsten sætte en øl på højkant på :-)

YahooSeeker [Bot]

Mit bud på en opstilling er:

_____________________________Anders Rasmussen___________________________________

Ulirk Lindkvist________Jesper Mikkelsen________Magnus Troest________Leon Jessen

Dennis Sørensen______Christian Traoré______Ajilore Oluwafemi______Simon Poulsen

________________________________Mikkel Thygesen________________________________

_________________________________________________Frank Kristensen______________

På bænken er så: Lasse Heinze;Kolja Afriyie; Rasmus Grøndberg Hansen; Christian Olsen

Det ser derfor ud til, at Christian Olsen kommer ind i 2. halvleg, når Frank er færdig emd at bruge kræfterne på slagmål i boksen; Kolja kommer ind og spiller i 2. halvleg til sidst, hvis Lindkvis løber tør for energi; og Grønberg kommer ind i det 80. min for at få lidt mere SAS-liga erfaring i benene.

Tilgengæld mener jeg godt, at vi kan bruge uafgjort til at OB " ikke stikker yderligere af oppe i toppen", men det der helst ikke må ske er, at OB vinder så de kommer 7p. foran FCM. Helst skal vi dog vinde over OB og FCN næste gang, så begynder det at se spændende ud iforhod til de hold vi har efterfølgende.

Jeg tror vi vinder 1 - 0 på christian Olsen i det 85. minut.

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

jacobfrederiksen100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så er vi atter klar til at sejre kl. 17 i morgen,

Hvis du kommer kl 17 er kampen vist ovre,, desværre

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg finder det ekstremt utrykt at have Jesper Mikkelsen i midten. Han er ikke midterforsvar, og jeg synes han har meget skidt ud de gange han har spillet der.

Derfor håber jeg meget, at Erik holder ham væk fra den position.

Jeg vil i foretrække Traoré, så længe Bak ikke er til rådighed. Traoré spillede udemærket i Brøndby og det formoder jeg, at han også vil være i stand til at gøre mod OB.

Madsen

Indlæg af Madsen »

Hvornår åbner portene imorgen?
Tror I at der flere stå pladser tilbage, hvis vi venter med at købe billetter indtil imorgen når billetboderne nu engang åbner.

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

Madsen Skrev:
> Hvornår åbner portene imorgen?
> Tror I at der flere stå pladser tilbage, hvis vi
> venter med at købe billetter indtil imorgen når
> billetboderne nu engang åbner.

lidt hjælp

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Traoré er nok også den der bedst kan matche de stærke OB-spillere fysisk, så ham ville jeg personligt foretrække i centerforsvaret.

Der har i øvrigt været lidt snak om, at Leon har en mindre ankelskade, så det kan selvfølgelig være med til at holde ham ude af startopstillingen. Ellers ville han være god på venstrebacken, mens Ulrik kunne få pladsen i højre side.

Dahl Nielsen - HBK, det er ikke fedt at stille op med et "prof-hold" i en hyggeturnering.

YahooSeeker [Bot]

jakob88 Skrev:
> Jeg finder det ekstremt utrykt at have Jesper
> Mikkelsen i midten. Han er ikke midterforsvar, og
> jeg synes han har meget skidt ud de gange han har
> spillet der.
>
> Derfor håber jeg meget, at Erik holder ham væk fra
> den position.
>
> Jeg vil i foretrække Traoré, så længe Bak ikke er
> til rådighed. Traoré spillede udemærket i Brøndby
> og det formoder jeg, at han også vil være i stand
> til at gøre mod OB.

Ja, det kan godt være, at du syntes det er utrygt med Mikkelsen i midterforsvaret, men fakta er, at det år FCM nåede længste placeringsmæssigt med bronze, hvem mon spillede i midterforsvaret dengang....gæt én gang(-;

bw2443

Indlæg af bw2443 »

Jeg er nu mere utryg med ham på venstre back over for nogle hurtige kanter. Der kommer han ofte til kort, og kommer til at lave dumme fejl.

Men vi har ikke andre der kan skyde dødbolde som ham, så jeg har det bedst med Jesper på den defensive midt eller i midterforsvaret.

jacobfrederiksen100

Jeg siger at vi forhåbentligt fester med 3 point når kl. er 17, da kampen er ovre.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Under den forfærdelige krise sidste sæson, havde Jesper Mikkelsen desværre en del "hjerneblødninger" som kostede dyrebare points. Og jeg mindes faktisk at han lavede en slem fejl mod OB sidst de spillede på SAS Arena. (En fejl der vist nok kostede et mål)

Men jeg bryder mig stadig ikke om Jesper Mikkelsen i midterforsvaret. Jeg vil hellere se ham på venstre backen, hvis altså Leon Jessen ikke er i stand til at spille positionen!

Besvar