Jubilæum?
-
Anni
Re: Jubilæum?
Efter at have været omme og tælle på FCM's hjemmeside og regner med, at jeg har talt rigtigt, så vil der blive 100 måls jubilæum i morgen, hvis vi scorer 4 mål.
Så vidt jeg kom frem til, har vi scoret 96 mål siden SAS Arenas start.
/Anni (der ikke gider tælle dem anden gang
)
Så vidt jeg kom frem til, har vi scoret 96 mål siden SAS Arenas start.
/Anni (der ikke gider tælle dem anden gang
-
YahooSeeker [Bot]
vi da også mene at jeg har set mere en 50 mål på sas
-
Altoriso
BW 2479 Skrev:
-------------------------------------------------------
> vi da også mene at jeg har set mere en 50 mål på
> sas
Jeg kan specielt huske de 6 første
> vi da også mene at jeg har set mere en 50 mål på
> sas
Jeg kan specielt huske de 6 første
-
YahooSeeker [Bot]
Ja jeg var der også, men husker dem gør jeg sq ikke særligt godt. Men det er da 6 af den rigtigt sjove slags. Husker at det småregnede og at vi drak en utrolig masse øl
-
Hoffmann
LyNeT-DK Skrev:
> Hvad var det nu han hed ham der scorede 5 af dem ?
>
Hed han ikke hekler??
> Hvad var det nu han hed ham der scorede 5 af dem ?
>
Hed han ikke hekler??
-
YahooSeeker [Bot]
Det var ikke Hekler for ham stod jeg ved siden af anden halvleg husker jeg. Tro måske også det var ham der Muhammed. Husker det mest som et lys fra oven vær gang det var kasse 
Nøj det var tider!!
Nøj det var tider!!
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, det var sgu underholdende på en hel anden måde i SAS-ligaen dengang vi havde Mohammed. Husker hvordan han ikke bare lavede 5 kasser, men det vildeste jeg til dato har set i ligaen, var da han gik til "amok-angreb": jeg stod og talte de spiller han afdriblede 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 mand! før han bankede den i kassen - det var et helt uvirkeligt LSD trip. For enten is " mohammed Zidan for reel", eller også puttede de noget i ølene den gang....
-
Altoriso
Jeg havde til gengæld råd til øllene, da jeg hev 14.000 kr hjem på den 6-0 sejr 
Derudover var det jo kampen hvortil BWEast for først gang ( ud af nu 7 ), sendte en busfuld afsted til Fortet med 44 personer !!!
Oh.. disse minder ...
Derudover var det jo kampen hvortil BWEast for først gang ( ud af nu 7 ), sendte en busfuld afsted til Fortet med 44 personer !!!
Oh.. disse minder ...
-
caspersm
HAVDE DU ODDSET PÅ EN 6-0 sejr!!? så måtte i da have været igang et par timer da du gjore det, jeg kunne slet ikke forstille mig en 6-0 sejr dengang, eller også kan du bare det med at odds, va blir kampen mod obs slutresultat
?