Mikkel Thygesen spottet af Tysk talentspejder i går

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim Sorensen

Mikkel Thygesen spottet af Tysk talentspejder i går

Indlæg af Kim Sorensen »

Jeg har sakset følgende fra www.bold.dk

Det er nok ikke en dårlig klub for Mikkel, jeg kan bare tvivle på at de vil betale +10 mill. for ham. 10 mill skal vi have med hans seneste spil og hans forlængelse in mente.

Et interessant spørgsmål: hvem bør tage over på et FCM hold uden Thyge til at sætte fart på spillet?

Fra Bold.dk:
Bundesliga-klubben Alemannia Aachen havde en talent-spejder på plads, da FC Midtjylland i går besejrede Brøndby 3-1. Målet: FC Midjyllands talentfulde Mikkel Thygesen.
Blandt de 18.000 tilskuere som i går så FC Midtjylland vinde 3-1 i Brøndby var Alemannia Aachens talent-spejder, Michael Frontzeck. Det skriver Ekstra Bladet i dag. Ifølge avisen var han på stadion for at se på FC Midtjyllands talentfulde midtbanespiller, Mikkel Thygesen.

Mikkel Thygesen har netop forlænget sin kontrakt med FC Midtjylland, og er både overrasket og smigret over interessen fra Bundesligaklubben.

- Det lyder da spændende. De spiller jo i Bundesligaen og en hver dansk spiller har jo en drøm om at komme til udlandet, siger den unge midtbanespiller til avisen.

Michael Frontzeck gik i pausen i gårsdagens kamp, og nåede således ikke at se Mikkel Thygesens mål til 3-0.

Mvh
Kim
Senest rettet af Kim Sorensen 20. okt 2006, 22:30, rettet i alt 1 gang.

Rovsing

Re: Mikkel Thygesen spottet af Tysk talentspejder i går

Indlæg af Rovsing »

Hvad skal man mon lægge i at spejderen er gået i pausen?

Var Brøndby bare for ringe til at modstanderens præstation kunne bedømmes?

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg vil tro, at han skulle nå et fly hjem.

Kent

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Allemania Achen, har netop ført den tyske bundesliga. De blev så overhalet lørdag.

Men helt klart ikke en uattraktiv klub for Dennis.

BW # 163

schou

Indlæg af schou »

og sikkert heller ikke for Thyge. ;-)

/schou - Thyge til St. Pauli

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

What the hell.. lad os bare skyde dem begge af som en pakke-løsning:

Køb 2 betal for en: 25 mio kr.

;-)

BW # 163

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nå, ja eller kan vi skyde 3 af med Simon Poulsen

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ups. forkert link)o:

Her så den rigtige

http://www.bolddk.com/

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Han ville sandsynligvis få mest succesi hollandsk fodbold, men så skulle det også være en klub på størrelse med Feyenoord, ellers ville det være et skridt tilbage...

Jeg må indrømme, at jeg har et eller andet kompleks med Tyske klubber, i hvert fald når det drejer sig om danske spillere syd for Padborg... De får generelt simpelthen for lidt spille tid... Mange tyske hold har i hvert transfervindue, en større udskiftning i truppen, og Simon Poulsen skal sgu ikke på bænken nogen steder, det er han simpelthen for god til!

Bøgelund, Cagara, Sværd, Bechmann, D. Jensen, Leon Andreasen, Jan Kristiansen, m. fl. burde da være spillere som var faste i deres klubber... Hvad kan dette skyldes? At de er for ringe? Eller begynder at slappe af når drømmen om udlandet endelig er opfyldt? Pas...

Besvar