BIF - FCM
-
Persian_Wolf
Re: BIF - FCM 1-3! SLUTFLØJT
Jamen det da sindsygt hvordan thyge og Simon Poulsen løber i denne kamp! Samtidig med et fantastisk defensivt arbejde af Salami og Femi.
Det var en fantastisk oplevelse! Så offensiv hele vejen igennem
Det var en fantastisk oplevelse! Så offensiv hele vejen igennem
-
Persian_Wolf
Re: oddset
Hehe jeg snubbede 60 kr på BIF skulle vinde da det gav 13 gange igen, bare for at have noget at trøste mig selv over HVIS nu de skulle vende det, som de havd gjort ført.
Men til helvede med det. 3 points ude mod BIF, og samtidig med vi spiller underholdende og går frisk til vaflerne. Fuld fuld fuld fortjent
Men til helvede med det. 3 points ude mod BIF, og samtidig med vi spiller underholdende og går frisk til vaflerne. Fuld fuld fuld fortjent
-
BW - 665
Re: BIF - FCM 1-3! SLUTFLØJT
Helt suverænt... Havde gerne været foruden det sidste mål, og set vi havde udnyttet endnu flere af vores chancer, men jeg klager skam ikke! 3-1 på Brøndby Stadion er jo et fantastisk resultat, og så mange gode præstationer idag, specielt på midtbanen!
-
BW - 665
Re: BIF - FCM - On(e)side
Er det kun mig der er lidt forundret over den minimale omtale den sene søndagskamp får i aften?!
Men ikke uventet...
Men ikke uventet...
-
jacobfrederiksen100
Re: BIF - FCM
Som jeg sagde blev Simon Poulsen klart kampens spiller, sådan! Fuld fortjent
1-3-sejr til FCM. Vi er helt med i toppen igen nu. Så er vi klar til en kanon topkamp på søndag på SAS Arena mod OB. Bliver der mon udsolgt. De to seneste kampe, mod FCN og Brøndby har vi virkeligt vist at vi er et hold der kan være med i medaljekampen. Vi kan endda kæmpe om sølvet.
1-3-sejr til FCM. Vi er helt med i toppen igen nu. Så er vi klar til en kanon topkamp på søndag på SAS Arena mod OB. Bliver der mon udsolgt. De to seneste kampe, mod FCN og Brøndby har vi virkeligt vist at vi er et hold der kan være med i medaljekampen. Vi kan endda kæmpe om sølvet.
-
Madsen
Synes også at vi har vist at vi hører med i toppen. For det gør vi (:
Håber der møder mange op på søndag, hjemme mod OB.
Håber der møder mange op på søndag, hjemme mod OB.
-
BW - 665
Jeg er helt enig, men så længe vi snubler i kampe som dem mod Horsens og FCN, så er vi kun et tophold på banen, ikke i tabellen :-/
-
Madsen
Det er selvfølgelig rigtig nok.
Men sårn en kamp som idag tror jeg at der har givet drengene lidt selvtillid, da bif jo ikke har tabt på hjemmebane indtil her til aften.. Så vi kan jo bare håbe på at vi ikke laver dumme fejl, som i f.eks ACH, EFB og FCN kampene.
Men sårn en kamp som idag tror jeg at der har givet drengene lidt selvtillid, da bif jo ikke har tabt på hjemmebane indtil her til aften.. Så vi kan jo bare håbe på at vi ikke laver dumme fejl, som i f.eks ACH, EFB og FCN kampene.
-
casper89
Karakterer
Anders Rasmussen - 8
Spiller en god kamp og laver kun en enkelt fejl. En godkendt indsats som indebærer en del gode redninger.
Ulrik Lindkvist - 9
Ja, jeg er næsten tilbøjelig til at give ham en 10'er, synes godt nok han var god i både defensiven og offensiven. 2 fremragende oplæg, masse gode pasninger frem i banen og så var han lige ved selv at komme på tavlen. Kanon Ulrik!!!
Magnus Troest - 9
Sikker spil i alle situationer og så tilmed et mål i dag. Glimrende arbejde.
Christian Traore - 8
Synes egenligt at han gjorde godt på trods af at han laver et par fejl. har også et par gode ingreb og man skal nok også huske på det er den længe siden han sidst har spillet en hel kamp.(hvert fald på højeste niveau)
Jesper Mikkelsen - 8
Gjorde det også glimrende uden fejl og et par gode afslutninger.
Dennis Sørensen - 8
Synes ikke man så helt så meget til ham, men han arbejdede godt og var godt med i pasningsspillet.
Ajliore Femi - 9
Forrygende indsats. Mange gode tacklinger og samtdig god i det opbyggende spil. Havde også et rigtig godt skud.
Adigun Salami - 8
Gjorde det godt. Arbejder stenhårdt og er ufattelig hurtig i sine bevægelser. Spændende spiller.
Simon Poulsen - 10
Fremragende driblinger og konstant udfordrende. Fantastisk løbepensum og godt oplæg til 0-3 målet.
Mikkel Thygesen - 11
Kører han på Duracell eller hva?? Fabelagtig indsats og uden tvivl Man Of The Match. Er med i alt opbyggende spil og løber fantatisk meget. Jeg er meget imponeret.
Frank Kristensen - 9
God indsats, hvor han er en vigtig mand på toppen. Bruger sit gode hovedspil godt og holder godt fast i bolden. Og så kølig udnyttelse af den chance der førte til 0-2 målet. Er "Farlige Frank" tilbage???
Hvad siger I?? Er jeg for god ved holdet?? Jeg må sige jeg er meget imponeret.
Forza FC!!!
Spiller en god kamp og laver kun en enkelt fejl. En godkendt indsats som indebærer en del gode redninger.
Ulrik Lindkvist - 9
Ja, jeg er næsten tilbøjelig til at give ham en 10'er, synes godt nok han var god i både defensiven og offensiven. 2 fremragende oplæg, masse gode pasninger frem i banen og så var han lige ved selv at komme på tavlen. Kanon Ulrik!!!
Magnus Troest - 9
Sikker spil i alle situationer og så tilmed et mål i dag. Glimrende arbejde.
Christian Traore - 8
Synes egenligt at han gjorde godt på trods af at han laver et par fejl. har også et par gode ingreb og man skal nok også huske på det er den længe siden han sidst har spillet en hel kamp.(hvert fald på højeste niveau)
Jesper Mikkelsen - 8
Gjorde det også glimrende uden fejl og et par gode afslutninger.
Dennis Sørensen - 8
Synes ikke man så helt så meget til ham, men han arbejdede godt og var godt med i pasningsspillet.
Ajliore Femi - 9
Forrygende indsats. Mange gode tacklinger og samtdig god i det opbyggende spil. Havde også et rigtig godt skud.
Adigun Salami - 8
Gjorde det godt. Arbejder stenhårdt og er ufattelig hurtig i sine bevægelser. Spændende spiller.
Simon Poulsen - 10
Fremragende driblinger og konstant udfordrende. Fantastisk løbepensum og godt oplæg til 0-3 målet.
Mikkel Thygesen - 11
Kører han på Duracell eller hva?? Fabelagtig indsats og uden tvivl Man Of The Match. Er med i alt opbyggende spil og løber fantatisk meget. Jeg er meget imponeret.
Frank Kristensen - 9
God indsats, hvor han er en vigtig mand på toppen. Bruger sit gode hovedspil godt og holder godt fast i bolden. Og så kølig udnyttelse af den chance der førte til 0-2 målet. Er "Farlige Frank" tilbage???
Hvad siger I?? Er jeg for god ved holdet?? Jeg må sige jeg er meget imponeret.
Forza FC!!!
-
Persian_Wolf
Re: Karakterer
Ganske enig. Dog syntes jeg Salami fortjener et 9 tal, sammenlignet med Dennis Sørensens indsats idag.
Specielt taget 1. halveg i betragtning
Specielt taget 1. halveg i betragtning
-
BW - 665
Re: Karakterer
casper89 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Anders Rasmussen - 8
> Spiller en god kamp og laver kun en enkelt fejl.
> En godkendt indsats som indebærer en del gode
> redninger.
Enig. Var sikker i de fleste situationer, en enkelt situation undtaget hvor han taber bolden. Ellers sikker i de få indgreb han skulle lave.
> Ulrik Lindkvist - 9
> Ja, jeg er næsten tilbøjelig til at give ham en
> 10'er, synes godt nok han var god i både
> defensiven og offensiven. 2 fremragende oplæg,
> masse gode pasninger frem i banen og så var han
> lige ved selv at komme på tavlen. Kanon Ulrik!!!
Jeg er ikke bare ligeved, synes han skal have 10. 2 assists og gode aktioner hele kampen igennem, stærkt! Afryie skal diske op med noget særligt for at slå Ulle af...
> Magnus Troest - 9
> Sikker spil i alle situationer og så tilmed et mål
> i dag. Glimrende arbejde.
Kan kun være enig
> Christian Traore - 8
> Synes egenligt at han gjorde godt på trods af at
> han laver et par fejl. har også et par gode ingreb
> og man skal nok også huske på det er den længe
> siden han sidst har spillet en hel kamp.(hvert
> fald på højeste niveau)
Igen enig, men han skal altså være mere sikre i sine indgreb hvis han skal bruges reegelmæssigt i det forsvar...
> Jesper Mikkelsen - 8
> Gjorde det også glimrende uden fejl og et par gode
> afslutninger.
Enig
> Dennis Sørensen - 8
> Synes ikke man så helt så meget til ham, men han
> arbejdede godt og var godt med i pasningsspillet.
Enig
> Ajliore Femi - 9
> Forrygende indsats. Mange gode tacklinger og
> samtdig god i det opbyggende spil. Havde også et
> rigtig godt skud.
Enig
> Adigun Salami - 8
> Gjorde det godt. Arbejder stenhårdt og er
> ufattelig hurtig i sine bevægelser. Spændende
> spiller.
Enig, men han får sgu 9 af mig, synes han er ligeså god som Femi i den her kamp.
> Simon Poulsen - 10
> Fremragende driblinger og konstant udfordrende.
> Fantastisk løbepensum og godt oplæg til 0-3
> målet.
Han får 11 af mig, kan godt være det er meget, men synes han er blændende stærk idag!!!
> Mikkel Thygesen - 11
> Kører han på Duracell eller hva?? Fabelagtig
> indsats og uden tvivl Man Of The Match. Er med i
> alt opbyggende spil og løber fantatisk meget. Jeg
> er meget imponeret.
Igen, totalt enig
> Frank Kristensen - 9
> God indsats, hvor han er en vigtig mand på toppen.
> Bruger sit gode hovedspil godt og holder godt fast
> i bolden. Og så kølig udnyttelse af den chance der
> førte til 0-2 målet. Er "Farlige Frank"
> tilbage???
Enig
-------------------------------------------------------
> Anders Rasmussen - 8
> Spiller en god kamp og laver kun en enkelt fejl.
> En godkendt indsats som indebærer en del gode
> redninger.
Enig. Var sikker i de fleste situationer, en enkelt situation undtaget hvor han taber bolden. Ellers sikker i de få indgreb han skulle lave.
> Ulrik Lindkvist - 9
> Ja, jeg er næsten tilbøjelig til at give ham en
> 10'er, synes godt nok han var god i både
> defensiven og offensiven. 2 fremragende oplæg,
> masse gode pasninger frem i banen og så var han
> lige ved selv at komme på tavlen. Kanon Ulrik!!!
Jeg er ikke bare ligeved, synes han skal have 10. 2 assists og gode aktioner hele kampen igennem, stærkt! Afryie skal diske op med noget særligt for at slå Ulle af...
> Magnus Troest - 9
> Sikker spil i alle situationer og så tilmed et mål
> i dag. Glimrende arbejde.
Kan kun være enig
> Christian Traore - 8
> Synes egenligt at han gjorde godt på trods af at
> han laver et par fejl. har også et par gode ingreb
> og man skal nok også huske på det er den længe
> siden han sidst har spillet en hel kamp.(hvert
> fald på højeste niveau)
Igen enig, men han skal altså være mere sikre i sine indgreb hvis han skal bruges reegelmæssigt i det forsvar...
> Jesper Mikkelsen - 8
> Gjorde det også glimrende uden fejl og et par gode
> afslutninger.
Enig
> Dennis Sørensen - 8
> Synes ikke man så helt så meget til ham, men han
> arbejdede godt og var godt med i pasningsspillet.
Enig
> Ajliore Femi - 9
> Forrygende indsats. Mange gode tacklinger og
> samtdig god i det opbyggende spil. Havde også et
> rigtig godt skud.
Enig
> Adigun Salami - 8
> Gjorde det godt. Arbejder stenhårdt og er
> ufattelig hurtig i sine bevægelser. Spændende
> spiller.
Enig, men han får sgu 9 af mig, synes han er ligeså god som Femi i den her kamp.
> Simon Poulsen - 10
> Fremragende driblinger og konstant udfordrende.
> Fantastisk løbepensum og godt oplæg til 0-3
> målet.
Han får 11 af mig, kan godt være det er meget, men synes han er blændende stærk idag!!!
> Mikkel Thygesen - 11
> Kører han på Duracell eller hva?? Fabelagtig
> indsats og uden tvivl Man Of The Match. Er med i
> alt opbyggende spil og løber fantatisk meget. Jeg
> er meget imponeret.
Igen, totalt enig
> Frank Kristensen - 9
> God indsats, hvor han er en vigtig mand på toppen.
> Bruger sit gode hovedspil godt og holder godt fast
> i bolden. Og så kølig udnyttelse af den chance der
> førte til 0-2 målet. Er "Farlige Frank"
> tilbage???
Enig