Jeg er af den mening, at "lå-lå-lå"-sangen og f.eks. "Super FC" ikke er ret "personlige sange" for os FCM-fans. Vi har nogle andre at tage af; f.eks. "Fly high", "Der er ingen bånd der binder mig" osv. Men det var vel en idè at have lidt flere at tage af ?
Nå¨, men til sagen: Jeg har skrevet denne sang, som jeg håber vil falde i god jord hos Hekler, Ib og de andre sangfugle på ASA (All Singing Area)
Tag lige og giv mig din mening - syng den evt. hjemme i badet (Ikke dig; Hekler, for så falder brusekabinen vel sammen
Det kunne da være fedt - hvis mange mener sangen er god - og så få den uddelt inden en kamp sammen med nogle andre sange (Jeg ved godt vi har en sangbog, men mange der står på Nordea og de andre tribuner aner vel knapt eksistensen af denne ???) og så få mange på stadion til at synge med. Det kræver "lidt" kopiarbejde (Lige noget for Kenneth Kopi *S*) og "lidt" uddelingsarbejde - JAVEL - men jeg deltager gerne, hvis vi lige kunne få det hele koordineret inden en given kamp. (Det skulle så være "tifo`en" til denne kamp - hele stadion`et synger ...
Mange hilsener fra Bjarne; B.W. # 2937
Og her er sangen så:
Mel: Jubii - yeah - yeah
FCM`er ta` tøjet på og kom med os (kom med os)
Vis nu uniformen frem imens vi slås (mens vi slås)
Vi skal kæmpe for vor ære,
Sejren hjem vi nok skal bære
Så de sorte farver de går helt til tops (helt til tops)
Jubii yeah yeah ( x 4)
Vi skal kæmpe for vor ære
Sejren hjem vi nok skal bære
Så de sorte farver de går helt til tops (helt til tops)