Anders Rasmussen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: jacobfrederiksen100´s holdopstilling

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

jacobfrederiksen100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hekler: Dit angreb er godt,

Hvorfor?

> din midtbane er
> udmærket,

Hvorfor?

> men dit forsvar og din målmand kan jeg
> ikke se det gode i.

Hvorfor?

> Hvorfor skal Ola ikke stå på
> mål?

Fordi han ikke er nær så god som Anders. Hans komunikation med forsvaret er primitiv, og består mest af at han råber de skal løbe frem når han har bolden. Han er dårligere i luftrummet, og har meget langsommere i reaktionstid.
Han har på intet tidspunkt været valgt af træneren med mindre Anders har været skadet, hvilket også understreger, at han ikke betragtes som et reelt alternativ på posten men blot en gardering.

> og hvorfor er Ulrik inde i stedet for Kolja?

Jeg mener han er en klart bedre spiller. Jeg har ikke været imponeret over Kolja, som jeg faktisk mener er årsag til flere farlige situationer. Ulrik er begrundet i sine offensive indgreb, og sørger altid for at der er nogen der passer butikken når han går højt i banen. Kolja på den anden side, synes noget hovedløs offensivt, og har ikke et ordentligt overblik. Senest set i FCN kampen hvor Anders bliver tvunget til at sparke bolden ud, fordi han ikke falder i banen og tilbyder sig som han skal når bolden bliver spillet tilbage tilmålmanden.

> Og hvorfor er Leon inde i stedet for Jesper
> Mikkelsen?

Jeg tror på Leon som fremtidens mand, der faktisk kun mangler spilletid for at udvikle sig til en fast bestandel af den danske liga de næste år. Jeg kan rigtigt godt lide hans spillestil, og så mener jeg at han i en 4-3-3 formation er bedre da hans evne til at gå til baglinjen og få lagt et ordenligt indlæg, er den bedste af nogen af de venstrebenede.

> Jeg ser Jesper Mikkelsen som en god
> venstrekantspiller,

Hvad er det der gør ham god?

> som har også er en god
> frisparksskytter.

Enig men det er vel ikke nok grund til at give ham pladsen??

> Jeg har kun set Leon Jessen god
> i 1 eller 2 kampe. Jeg husker kampen mod Esbjerg,
> hvor han fik debut og scorede et flot mål. Ellers
> har Leon mange fejl, bl.a. mod FCK i parken, hvor
> FCK fra højresiden kommer forbi Leon Jessen.

Jeg kan kun sige jeg er uenig og henvise til det ovenfor.
Hvis man kigger på tror det var BT´s karakterliste, så et Leon i top 10 over bedste forsvarer. Bak er nr. 1 overall.

> Så det er min mening, men hvad er din mening/svar
> så Hekler?

Ja tak nu har jeg hørt din mening igen, det jeg stadig mangler er at du argumentere for dig. Jeg kan ikke se nogle begrundelser for hvorfor di mener det du skriver. Det nærmeste er at du kun har set Leon spille 2 gode kampe og at Jesper er en god frisparksskytte, men der skal altså mere kød, ikke kun argumentet om den plads men i det hele taget.

Brian

Indlæg af Brian »

Jeg er egentligt også interesseret i at høre om din midtbane.
Begrundelse for at du vælger disse spillere. Hvorfor du ikke har Olsen i front ligesom jacobfrederiksen100?
Argumentation gælder for alle Hekler, dig inclusiv.......

YahooSeeker [Bot]

Brian Skrev:
> Jeg er egentligt også interesseret i at høre om
> din midtbane.
> Begrundelse for at du vælger disse spillere.

I en 4-3-3 formation har du kantspillerne til at være i bagerste og foreste kæde. Der er altså ikke brug for at have kantspillere på midtbanen. Man har brug for typer der både kan fungere som playmakere for dem fremme men ikke mindst som kan bakke af og erobrer bolde.

Thygesens utrolige løbearbejde bliver meget vigtigt her. Hvis man skal få en 4-3-3 til at fungere skal man groft sagt løbe noget mere end de andre det er grunden til jeg ikke selv foretrækker denne formation. Men den har nogle fordele når den fungere som man også ser i min foretrukne 4-5-1 som jeg ville spille med de samme folk men med kanterne trukket ned på midten.

Femi, mener jeg ikke man kan pille i uanset hvilket spilsystem man vælger. Han er et kollosalt maskinrum, der ligger et klogt pres, laver præcise indgreb og som frem for alt er den bedste palymaker vi har.

Salami er vores nye Femi. Han besider mange af de samme kvaliteter, men er lidt mindre robust, til gengæld har han nogle bevægelsesmønstre og en teknik der har potentiale til at gøre ham til en publikumsdarling. Jeg synes han i de optrædner han har haft på det sidste viser at han er rigtig solid, og kan afgøre situationer selv, ved en tackling eller et ryk væk der åbner en angrebsmulighed,

> Hvorfor du ikke har Olsen i front ligesom
> jacobfrederiksen100?

Fordi man i en 4-3-3 har rigtigt meget brug for at have en man kan smide den ind i hovedet på. Man så for nogen tid tilbage hvordan Laudrup forgæves prøvede at indføre systemet i Brøndby. Der fungerede kun rigtigt i den periode hvor Skoubo havde toppladsen. De andre kom bare til at se fjollede ud og man spildte et hav af chancer.

> Argumentation gælder for alle Hekler, dig
> inclusiv.......

Jo selvfølgelig.
Men nu er jeg ikke tilhænger af en 4-3-3 og det er ikke mig der har bragt det på banen.

YahooSeeker [Bot]

Jeg medgiver at Leon Jessen er en fremtiden mand, men det er efter min mening en satsning, hvis det pt. skal betyde, at det er på bekostning af Jesper Mikkelsen. JM er med i en hel del af de nøgleafleveringer ( nr. 4*) der fører til reelle afslutninger på mål, han er blandt de spiller, som tackler flest spiller, snupper bolden for næsen af en modstander eller blokere ( nr. 3) samtidig er han pt. den 3. mest målfarlige spiller samme med Mikkel Thygesen på FCMs hold ifølge DBU.

Selvom Jesper Mikkelsen ikke er ligeså hurtig som Leon Jessen, som er han god til at læse spillet ( og kompensere på den måde). Jesper Mikkelsen er mere rutineret og en kæmpe trumf på dødbolde. Jeg tror også Leon Jessen skubber Jesper Mikkelsen af, men pt. syntes jeg det er for tidligt, jeg syntes Leon Jessen er en herlig arbejdsom spiller, men han er stadig under udvikling, hvor jeg syntes, at han mangler mere fysik for ikke at blive skubbet væk af modspillerne også noget mere overblik til at læse spillet defensivt. Jeg mener at Leon Jessen i øjeblikket ikke er så god defensiv, som han fx er offensiv til at komme frem af banen til baglinjen. Jeg mener også, at Leon Jessen mangler at vise mere målfarlighed som fx Jesper Mikkelsen på venstre kanten ( dødbolde), eller Ulrik Lindkvist har vist i 2. div. ( hvis det overhovedet kan sammenlignes med.

* () angiver den placering Jesper Mikkelsen har målt på FCM hjemmeside af Statman målt i forhold til de øvrige FCM spiller efter 11 runde.

YahooSeeker [Bot]

Hekler Skrev:
> jacobfrederiksen100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > nej nej erik rasmussen er alt får ringen til at
> > lave startholdopstilling nu skal i bare høre
> min
> > startholdopstilling som fcmidtjylland og mit
> > yndlingshold i superligaen skal stille hver
> eneste
> > gang når fcm går på banen så bliver
> fcmidtjylland
> > tophold og det vil jeg så gerne ha at de bliver
> > 4-3-3 på mål ola tidman de fire forsvar højre
> > kolja afriyie venstre jesper mikkelsen
> > midterforsvar kristian bak nielsen og magnus
> > troest midtbanen venstre simon poulsen højre
> > mikkel thygesen og på midten thomas røll 3
> > angriber frank kristensen christian olsen og
> > dennis sørensen så bliver de tophold
>
> Er det sådan du vil spille?
> Ola
> Kolja - Bak - Troest - Mikkelsen
> Thyge - Røll - Simon
> Dennis - Olsen - Frank
>
> Så vil jeg gerne lige have argumenterne for at
> lige netop disse spillere vil være gode i en 4-3-3
> og hvorfor dem du er valgt er bedre end dem du har
> ladet sidde udenfor.
> Specielt er leg interesseret i at høre om
> midtbanen.
>
> Jeg ville hvis jeg skulle lave en 4-3-3- have den
> til at se sådan ud.
> Anders.
> Ulrik - Bak - Troest - Leon
> Thyge - Femi - Salami
> Dennis - Frank - Simon

Jeg kunne også godt tænke mig at høre nogle argumenter fra jacobfrederiksen100 på, hvorfor han skulle mene, at Røll kan skubbe Femi af 1. holdet. Femi som konstant lægger på et niveau omkring ” man of the match”???? – og efter min mening er i en kometfart af en udvikling, hvor han er på vej til at blive en vores hel store profiler.

jacobfrederiksen100

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Ja, det var min bror der absolut ville have Røll ind, men nej. Der skal også stå Femi i stedet for Røll. Røll har været langtidsskadet, og tror ikke han kommer tilbage til hans rigtige niveau. Så midtbanen skal hedde Thyge, Femi og Simon, undskyld. Jeg synes der kan skiftes lidt rundt i angrebet. Simon er jo en offensiv spiller, så han kan godt rykkes op i angrebet, så Christian Olsen starter på bænken. Jeg er enig i at Salami har gjort det rigtigt godt. Men hvorfor prøver Erik Rasmussen ikke en 4-3-3-formation?

Men okay, Ola har jo også haft skadesproblemer af og til, så her er så min holdopstilling, som jeg står fast ved.

Anders Rasmussen

Kolja Afriyie - Kristian Bak Nielsen - Magnus Troest - Jesper Mikkelsen

Mikkel Thygesen - Ajilore Oluwafemi - Salami

Dennis Sørensen - Frank Kristensen - Simon Poulsen

Det er p.t. den stærkeste og mest offensive FCM-hold jeg kan se lige nu. 4-4-2 er med alle de offensive og stærke kræfter vi har, ikke en stor satsning. Jeg synes at vi skal til at spille 4-3-3. Hvad siger I andre om det? Vi skulle jo gerne til vinterpausen være med der hvor det er sjovt. Vi skal hvert fald være nr. 6 eller 5, helst nr. 4. For vi har hvert fald holdet til en top 4-placering, mener jeg bestemt. Det er bare ikke godt nok med sådan et hold at misse så mange point, det sker i hver sæson, også i 2004/2005, hvor vi havde vundet sølv i stedet for FCK, hvis FCM ikke havde misset så mange point. Jeg husker bl.a. kampen mod FC Nordsjælland i den sæson som den største skuffelse, ligesom denne sæson, der gjorde at vi ikke vandt sølv i 2004/2005-sæsonen. Vi var foran med 0-2 i Farum Park, men vi taber med 3-2, det er katastrofalt, det må ikke ske, hvis man skal være tophold. 2-0 er en farlig føring, men de skal holdes.

YahooSeeker [Bot]

> Ja, det var min bror der absolut ville have Røll
> ind, men nej. Der skal også stå Femi i stedet for
> Røll. Røll har været langtidsskadet, og tror ikke
> han kommer tilbage til hans rigtige niveau. Så
> midtbanen skal hedde Thyge, Femi og Simon,
> undskyld. Jeg synes der kan skiftes lidt rundt i
> angrebet. Simon er jo en offensiv spiller, så han
> kan godt rykkes op i angrebet, så Christian Olsen
> starter på bænken. Jeg er enig i at Salami har
> gjort det rigtigt godt. Men hvorfor prøver Erik
> Rasmussen ikke en 4-3-3-formation?
>
> Men okay, Ola har jo også haft skadesproblemer af
> og til, så her er så min holdopstilling, som jeg
> står fast ved.
>
> Anders Rasmussen
>
> Kolja Afriyie - Kristian Bak Nielsen - Magnus
> Troest - Jesper Mikkelsen
>
> Mikkel Thygesen - Ajilore
> Oluwafemi - Salami
>
> Dennis Sørensen - Frank Kristensen
> - Simon Poulsen
>
> Det er p.t. den stærkeste og mest offensive
> FCM-hold jeg kan se lige nu. 4-4-2 er med alle de
> offensive og stærke kræfter vi har, ikke en stor
> satsning. Jeg synes at vi skal til at spille
> 4-3-3. Hvad siger I andre om det? Vi skulle jo
> gerne til vinterpausen være med der hvor det er
> sjovt. Vi skal hvert fald være nr. 6 eller 5,
> helst nr. 4. For vi har hvert fald holdet til en
> top 4-placering, mener jeg bestemt. Det er bare
> ikke godt nok med sådan et hold at misse så mange
> point, det sker i hver sæson, også i 2004/2005,
> hvor vi havde vundet sølv i stedet for FCK, hvis
> FCM ikke havde misset så mange point. Jeg husker
> bl.a. kampen mod FC Nordsjælland i den sæson som
> den største skuffelse, ligesom denne sæson, der
> gjorde at vi ikke vandt sølv i 2004/2005-sæsonen.
> Vi var foran med 0-2 i Farum Park, men vi taber
> med 3-2, det er katastrofalt, det må ikke ske,
> hvis man skal være tophold. 2-0 er en farlig
> føring, men de skal holdes.

Hvorfor fravælger du SL. topscore Christian Olsen til fordel for Frank Kristensen, som har lavet et enkelt mål i SL????

YahooSeeker [Bot]

> Ja, det var min bror der absolut ville have Røll
> ind, men nej. Der skal også stå Femi i stedet for
> Røll.

Vi kan altså ikke regne med at du mener det du skriver??

> Røll har været langtidsskadet, og tror ikke
> han kommer tilbage til hans rigtige niveau.

Det kan jeg kun være enig i. Jeg var meget overrasket da man hentede Røll.

> Så
> midtbanen skal hedde Thyge, Femi og Simon,
> undskyld.

Jeg mangler stadig at du argumentere for hvorfor den skal se sådan ud?

> Jeg synes der kan skiftes lidt rundt i
> angrebet. Simon er jo en offensiv spiller, så han
> kan godt rykkes op i angrebet, så Christian Olsen
> starter på bænken.

Men hvorfor vil DU bruge den ene frem for den anden?

> Jeg er enig i at Salami har
> gjort det rigtigt godt.

Ok

> Men hvorfor prøver Erik
> Rasmussen ikke en 4-3-3-formation?

Hvorfor skulle han, jeg mangler stadig at du forklare hvorfor du vil have vi skal bruge en 4-3-3 formation?
Jeg kan da godt komme med mit bud på hvorfor Erik ikke spiller 4-3-3. Vi har ikke spillertyperne til formationen....det vil sige det har vi men vi har en meget farligere mulighed i den 4-4-2 som hurtigt laves om til 4-2-4 eller en skæv 4-3-3. Det er den spillestil vi har brugt mest hidtil.
På det sidste har vi spillet en 4-5-1 som er min favorit udgangsformation. Her kan man nemt skubbe op i den ene eller anden side og få overtal i zonen. Det er en fleksibel formation der fungerer godt i forbindelse med aggresivt pres på boldholderen.

> Men okay, Ola har jo også haft skadesproblemer af
> og til, så her er så min holdopstilling, som jeg
> står fast ved.

Dit argument for at tage Ola med kan vel næppe være, at han har været skadet? Hvilke kvaliteter er det du har set?

> Anders Rasmussen
> Kolja Afriyie - Kristian Bak Nielsen - Magnus
> Troest - Jesper Mikkelsen
>
> Mikkel Thygesen - Ajilore
> Oluwafemi - Salami
>
> Dennis Sørensen - Frank Kristensen
> - Simon Poulsen
>
> Det er p.t. den stærkeste og mest offensive
> FCM-hold jeg kan se lige nu.

Er det ikke lige nøjagtigt den formation jeg stillede op til 4-3-3??

> 4-4-2 er med alle de
> offensive og stærke kræfter vi har, ikke en stor
> satsning.

Skal vi satse?

> Jeg synes at vi skal til at spille
> 4-3-3.

Ja det har du snart sagt et par gange men hvorfor?

> Hvad siger I andre om det?

Ja svarene vælter ind men du har stadig ikke forklaret hvorfor DU vil have en 4-3-3?

> Vi skulle jo
> gerne til vinterpausen være med der hvor det er
> sjovt. Vi skal hvert fald være nr. 6 eller 5,
> helst nr. 4. For vi har hvert fald holdet til en
> top 4-placering, mener jeg bestemt.

Hvorfor tror du vi har holdet til top 4? vi er der ikke nu og vi har mødt alle hold en gang.

> Det er bare
> ikke godt nok med sådan et hold at misse så mange
> point, det sker i hver sæson, også i 2004/2005,
> hvor vi havde vundet sølv i stedet for FCK, hvis
> FCM ikke havde misset så mange point. Jeg husker
> bl.a. kampen mod FC Nordsjælland i den sæson som
> den største skuffelse, ligesom denne sæson, der
> gjorde at vi ikke vandt sølv i 2004/2005-sæsonen.
> Vi var foran med 0-2 i Farum Park, men vi taber
> med 3-2, det er katastrofalt, det må ikke ske,
> hvis man skal være tophold. 2-0 er en farlig
> føring, men de skal holdes.

ok

jacobfrederiksen100

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Fordi, i en 4-3-3-formation kan jeg ikke se Christian Olsen i angrebet som en god spiller, kun i 4-4-2. Offensivt 4-3-3 giver mange dødboldsituation, og Christian er ikke farlig i hovedspillet. Der har vi en masse andre gode.
En 4-4-2-formation passer mere til Christian Olsens rolle. Farlige Frank er god i hovedspillet, og vil også for mig passe mere i en 4-3-3-formation end Christian Olsen. Mens det er omvendt i en 4-4-2-formation. Til gengæld selvom Christian Olsen er målfarlig og han er sikker på friløbere, så er det faktisk også det eneste jeg kan se ved ham foreløbig. Han er ung og skal udvikles mere. Han mangler overblik og fysik. Han vælger ofte selv at skyde på mål eller køre en tur gennem modstandernes forsvar, selvom der er andre muligheder. Han mangler også beslutsomhed. Han mangler en del endnu, så derfor virker også en
4-3-3-formation bedst for mig, som jeg klart ser noget bedst fodbold ved. Og FCM skal også til at lære at spille sig i gennem i stedet for at skyde med lange bolde. Man skal som et tophold kunne spille sig fra forsvaret og den defensive midtbane til den offensive midtbane, som så kan ligge boldene ude fra kanterne ind over til de hovedstødsfarlige mænd, og netop i disse situationer kan vi ikke bruge Christian Olsen. Så Erik vi skal igang med en 4-3-3-formation.

YahooSeeker [Bot]

> Fordi, i en 4-3-3-formation kan jeg ikke se
> Christian Olsen i angrebet som en god spiller, kun
> i 4-4-2. Offensivt 4-3-3 giver mange
> dødboldsituation, og Christian er ikke farlig i
> hovedspillet. Der har vi en masse andre gode.
> En 4-4-2-formation passer mere til Christian
> Olsens rolle. Farlige Frank er god i hovedspillet,
> og vil også for mig passe mere i en
> 4-3-3-formation end Christian Olsen. Mens det er
> omvendt i en 4-4-2-formation. Til gengæld selvom
> Christian Olsen er målfarlig og han er sikker på
> friløbere, så er det faktisk også det eneste jeg
> kan se ved ham foreløbig. Han er ung og skal
> udvikles mere. Han mangler overblik og fysik. Han
> vælger ofte selv at skyde på mål eller køre en tur
> gennem modstandernes forsvar, selvom der er andre
> muligheder. Han mangler også beslutsomhed. Han
> mangler en del endnu, så derfor virker også en
> 4-3-3-formation bedst for mig, som jeg klart ser
> noget bedst fodbold ved. Og FCM skal også til at
> lære at spille sig i gennem i stedet for at skyde
> med lange bolde. Man skal som et tophold kunne
> spille sig fra forsvaret og den defensive midtbane
> til den offensive midtbane, som så kan ligge
> boldene ude fra kanterne ind over til de
> hovedstødsfarlige mænd, og netop i disse
> situationer kan vi ikke bruge Christian Olsen. Så
> Erik vi skal igang med en 4-3-3-formation.

Det undre mig, at du opbygget et system omkring høje bolde, når SL mest målfarlige spiller ikke indgår i et sådan system, du virker til at være mere ” hooked” på et bestemt system.

Dit system giver ikke meget plads til vores to hurtige målfarlige spiller fx Claus Madsen eller Christian Olsen – for ikke at nævne fremtidig spiller som fx Agbetu eller Poku ( kender desværre i højden på B. Collins).

Interessant syntes det er, at Claus Madsen der lægger som en af vores farligste spiller også er valgt fra. Hvad får dig til at tro Frank pt. er så farlig, at det er bedre at bygget et system op omkring ham end fx Christian Olsen/ Claus Madsen samt alle de andre små tekniske angriber vi har. I øvrigt er Frank ikke lidt for gammel til at satse et spillesystem på ham, måske for 4 år siden men vel ikke i dag.

Hvorfor har du også fravalgt Claus Madsen, hvis du gerne vil spille offensivt???

YahooSeeker [Bot]

Det ville være rart hvis du ville bruge citat muligheden så vi kan se hvad det er du svare på!

> i 4-4-2.

Var det ikke dig der begyndte med at snakke om 4-3-3? Nu vil du så have en 4-4-2 istedet?

> Offensivt 4-3-3 giver mange
> dødboldsituation,

??????
Jeg kan altså ikke se hvordan den ene eller anden formation giver fler dødboldsstiuationer? Det kommer vel an på hvor mange frispark der bliver begået.

> og Christian er ikke farlig i
> Olsens rolle.

Du vil altså indrette holdet efter Olsen?

> Farlige Frank er god i hovedspillet,
> omvendt i en 4-4-2-formation.

Du må lige forklare hvorfor Frank er mindre egnet i en 4-4-2?

> Til gengæld selvom
> muligheder. Han mangler også beslutsomhed.

Hvordan hænger det sammen at han er målfarlig og sikker på friløbere, samtidig med at han mangler beslutsomhed og overblik?
Har du ikke lige længere oppe skrevet at du vil indrette holdet efter ham, og nu siger du så han ikke er god???

> Han
> noget bedst fodbold ved.

Nu vil du så alligevel have en 4-3-3 eller hvad? Fordi du synes det er det mest seværdige fodbold man får?

> Og FCM skal også til at
> med lange bolde.

Synes du vi spiller med lange bolde? Det synes jeg ikke. Det eneste tidspunkt jeg synes vi spille den lange bold er når der er målspark, hvor jeg gerne så nogle flere opspil i stede for at spille den i hovedet på Dennis hver gang.

> Man skal som et tophold kunne
> situationer kan vi ikke bruge Christian Olsen.

Nu har du lige beskrevet hvordan du vil have FCM skal spille, jeg er ikke enig i at det har nogen somhelst med et tophold at gøre, men skide være med det.
Jeg kan se at du mener vi skal spille med høje bolde ind i feltet. Men jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor du har noget imod lange bolde hvis det alligevel er målet at spille den højt ind i feltet.

> Så

Hvorfor mener du 4-3-3 er mere egnet til at spille høje bolde ind i feltet end en 4-4-2?

YahooSeeker [Bot]

Jeg bliver nødt til også, at sende en kommentar til at SL liga topscoren mangler beslutsomhed. Betyder det, at du er uenig med Thomas Thomasberg, når han siger Christian Olsen er en af de mest beslutsomme angriber han har set i sin karriere, fordi han ved inden han modtager bolden, hvor han vil sparke den hen, og han derfor allerede står drejet klar til at sende bolden i nettet. Samtidig siger TT, at han er mere skarp end fx Steffen Højer, som han har spillet samme med. I øvrigt er ER, Per Friman og Poul Hansen også ret imponeret over hans beslutsomhed.

Hvordan forklare du, at han score så mange mål, på så få chancer, når han ikke er særlig beslutsom????

Brian

Indlæg af Brian »

Og det er så her, at nedenstående skal høre til. Altså svar på Heklers indlæg.

4-3-3 eller 4-4-2 o.s.v.
Min mening er at vi skal spille det system der passer til det materiale vi har til rådighed, og første halveg mod FCN viste jo at vi har gang i noget rigtigt.
Der manglede bare en smule skaprhed.

Men tak for begrundelserne, det gør debatten noget mere levende og brugbar....

YahooSeeker [Bot]

Brian Skrev:
> Og det er så her, at nedenstående skal høre til.
> Altså svar på Heklers indlæg.
>
> 4-3-3 eller 4-4-2 o.s.v.
> Min mening er at vi skal spille det system der
> passer til det materiale vi har til rådighed, og
> første halveg mod FCN viste jo at vi har gang i
> noget rigtigt.
> Der manglede bare en smule skaprhed.
>
> Men tak for begrundelserne, det gør debatten noget
> mere levende og brugbar....

Ja, det syntes jeg er en god pointe, at indrette sig efter det materiale der på et givet tidspunkt er til rådighed.....

YahooSeeker [Bot]

Problemet med at indrette sig efter spillermaterialet, er at det kan udvilke sig til en magel på rettesnor for hvilke spillere man får på holdet. Hvis man har et system og en spillestil, så kan man også med nogen sikkerhed, overbevise potentielle spillere om deres muligheder på holdet. Det er meget svært at tiltrække spillere hvis man ikke engang kan sige om deres foretrukne possition findes.

Jeg siger ikke det sker, men jeg prøver bare at problematisere det senario i beskriver.

Besvar