Anders Rasmussen
-
Claus (BW#1145)
Re: Anders Rasmussen
Det er sjovt at nogle herinde altd skal skyde skylder på Anders hver gang det går skævt....
Jeg lader den lige stå lidt, så kan det være at en enkelt eller to måske fatter den.
Nå, det var måske også for optimistisk.
Jeg lader den lige stå lidt, så kan det være at en enkelt eller to måske fatter den.
Nå, det var måske også for optimistisk.
-
Claus (BW#1145)
Er du tankelæser siden du ved hvad Anders ved?
Så kan du måske også sige hvad jeg tænker om indlæg som dine lige nu?
Tak for kaffe en useriøs gang mundlort af format.
Så kan du måske også sige hvad jeg tænker om indlæg som dine lige nu?
Tak for kaffe en useriøs gang mundlort af format.
-
Egebjerg
Ingen tvivl, AR er IKKE god nok til FCM. Manden er ALT for usikker hvilket naturligvis påvirker forsvaret negativt. Man hører tit en forsvarsspiller nævne målmandens stabilitet som en vigtig faktor for hele forsvaret, forsvaret skal vide at der kan være råd til "små"fejl uden det nødvendigvis skal koste mål-
AR vinder ingen dueller i luften, han er alt for dårlig med bolden i fødderne, og hans udspark er generelt for ringe.
Jeg snakker ikke kun denne kamp, hvor det kan diskuteres om han ikke bliver snydt for et frispark i 2-2 situationen. Snakker generelt.
Der er grænser for hvor lang snor man skal give ham.!
Ege
AR vinder ingen dueller i luften, han er alt for dårlig med bolden i fødderne, og hans udspark er generelt for ringe.
Jeg snakker ikke kun denne kamp, hvor det kan diskuteres om han ikke bliver snydt for et frispark i 2-2 situationen. Snakker generelt.
Der er grænser for hvor lang snor man skal give ham.!
Ege
-
schou
hævder du da at AR er sikkerheden selv og en rigtig god målmand for et hvert superligahold.?
Jeg lader den lige stå lidt.
/schou
Jeg lader den lige stå lidt.
/schou
-
schou
hvorfor?
han har jo ret i at AR sjældent virker sikker i sine indgreb og beslutninger.
/schou
han har jo ret i at AR sjældent virker sikker i sine indgreb og beslutninger.
/schou
-
YahooSeeker [Bot]
læs dog hvad folk skriver, alle skriver at det ikke kun er i den her kamp,
men set over den periode hvor han har fået chancen.
AR er ikke vokset i den periode.
men set over den periode hvor han har fået chancen.
AR er ikke vokset i den periode.
-
Altoriso
Fredefyn Skrev:
-------------------------------------------------------
> læs dog hvad folk skriver, alle skriver at det
> ikke kun er i den her kamp,
> men set over den periode hvor han har fået
> chancen.
>
> AR er ikke vokset i den periode.
For det første er ALLE vist ikke helt enige med dig om dette
For det andet har du vist ikke opfattet en brik af de positive forandringer AR faktisk har gjort i løbet af den senere tid..
Jeg gider ikke gå igennem disse forandringer, da de er tærsket igennem så mange gange nu - du kan bare tjekke indlæg hver gang FCM har tabt en kamp eller som her bare ikke vundet....
> læs dog hvad folk skriver, alle skriver at det
> ikke kun er i den her kamp,
> men set over den periode hvor han har fået
> chancen.
>
> AR er ikke vokset i den periode.
For det første er ALLE vist ikke helt enige med dig om dette
For det andet har du vist ikke opfattet en brik af de positive forandringer AR faktisk har gjort i løbet af den senere tid..
Jeg gider ikke gå igennem disse forandringer, da de er tærsket igennem så mange gange nu - du kan bare tjekke indlæg hver gang FCM har tabt en kamp eller som her bare ikke vundet....
-
Altoriso
Re: Anders Rasmussen i landsholdsklasse ?
Hvor har det været pinligt at læse dine indlæg igennem Fredefyn
Tror du at fordi du bliver ved med at lave indlæg om dit synspunkt at det bliver endnu rigtigere... ?
Tror du at fordi du bliver ved med at lave indlæg om dit synspunkt at det bliver endnu rigtigere... ?
-
Altoriso
Fredefyn Skrev:
> Rykker Viborg ned, så kunne det være en god
> mulighed at
> hente deres svenske målmand, hvis man har pengene
> altså.
Jeg synes bestemt ikke at Alvbåge har imponeret i denne sæson, og har faktisk prist mig lykkelig for at vi ikke havde ham, selv om han startede flot da han kom til Viborg
Men han har altså lukket 25 mål ind på 11 kampe, og jeg har i hvert fald set ham lave nogle fatale fejlplaceringer mv.
Jeg er sikker på at vi kan få ham meget billigt, NÅR Viborg rykker ned efter sæsonen
> Rykker Viborg ned, så kunne det være en god
> mulighed at
> hente deres svenske målmand, hvis man har pengene
> altså.
Jeg synes bestemt ikke at Alvbåge har imponeret i denne sæson, og har faktisk prist mig lykkelig for at vi ikke havde ham, selv om han startede flot da han kom til Viborg
Men han har altså lukket 25 mål ind på 11 kampe, og jeg har i hvert fald set ham lave nogle fatale fejlplaceringer mv.
Jeg er sikker på at vi kan få ham meget billigt, NÅR Viborg rykker ned efter sæsonen
-
Claus (BW#1145)
Fredefyn.
Ligesom du postulerer at AR ikke er god nok og blablabla, så kommer jeg her med et andet postulat. Dine indlæg er de mest latterlige jeg længe har set. Du skriver at at andre har et problem hvis folk ikke er enige med dem. Læs dine indlæg og så se hvem der har et problem. Dig. Anders bliver konstant bedre, godt nok ikke landsholdsmateriale, men stadigvæk i MINE og mange andres øjne en god målmand for FCM.
Claus.
Ligesom du postulerer at AR ikke er god nok og blablabla, så kommer jeg her med et andet postulat. Dine indlæg er de mest latterlige jeg længe har set. Du skriver at at andre har et problem hvis folk ikke er enige med dem. Læs dine indlæg og så se hvem der har et problem. Dig. Anders bliver konstant bedre, godt nok ikke landsholdsmateriale, men stadigvæk i MINE og mange andres øjne en god målmand for FCM.
Claus.
-
YahooSeeker [Bot]
Fredefyn Skrev:
> han går galt i byen, for det gør han på 80 % af
> alle indlæg han forsøger
> sig på.
Kampen idag, kan du lige gå igennem og du vil se at Anders når alle bolde. Så kan det være du ikke er enig i hvad han gør med dem men han når alle.
Forøvrigt var der også adresse på alle bolde undtaget en i anden halvleg hvor ingen løb frem og han blev tvunget til bare at sparke den op til FCN da han ikke kunne blive stående med den i hånden.
> han går galt i byen, for det gør han på 80 % af
> alle indlæg han forsøger
> sig på.
Kampen idag, kan du lige gå igennem og du vil se at Anders når alle bolde. Så kan det være du ikke er enig i hvad han gør med dem men han når alle.
Forøvrigt var der også adresse på alle bolde undtaget en i anden halvleg hvor ingen løb frem og han blev tvunget til bare at sparke den op til FCN da han ikke kunne blive stående med den i hånden.
-
YahooSeeker [Bot]
Kom nu videre
Ingen herinde mener seriøst at AR har klasse til at spille på et dansk tophold. Det tror han vel ikke engang selv på. Og ja han er en af vores svage led, men kan ikke se at det er hans skyld vi tabte 2 point igår. Han har en hvor han tager et for langt træk og er nød til at sparke den ud over sidelinien.
-
BW - 665
Mål nr. 2 naturligvis...
Kan godt være det ikke var hans bedste kamp nogensinde, men idag var det ikke hans skyld vi ikke fik 3 point... langt fra!
Kan godt være det ikke var hans bedste kamp nogensinde, men idag var det ikke hans skyld vi ikke fik 3 point... langt fra!