FCM-FCN live (1-0)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: FCM-FCN live (2-2)

Indlæg af Ravnen »

Netop pga. den fantastiske første halvleg er det her resultat næsten ubærligt.. :-(

Troede virkelig vi skulle nyde en 4-0 sejr i dag, eller måske mere, Farum er svineheldige at få point. Men jeg synes også vi går til anden halvleg og glemmer det hele, vi burde have fulgt op på spillet fra 1 halvleg, men i stedet forfalder vi hurtigt til høje bolde og glemmer at kombinere os igennem. Det er nok desværre holdets manglende rutine der skinner igennem.

Pissetræls med Bak, det er jo ren refleks fra hans side, det burde ikke koste karantæne...

B

Indlæg af B »

ja ufattelig bittert at de får reduceret i overtiden, de er jo reelt knækket på det tidspunkt - kun Kim Christensen spillede op til det niveau de viste mod AAB, men desværre for os var det nok.

en ærlig Kristian Bak efterfølgende må man sige, men måske nok lige hård nok ved sig selv.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Det er helt klart vores egen skyld at vi taber i dag... Og ja jegmener at vi taber i dag!!!

Vi skal score mindst 2 mål mere i første halvleg. Men det magter vi ikke... Og i det de scorer i sidste sekund, ødelægges vores gode spil fra de første 45 min.

Jeg er p.... rasende lige nu!!!

Et lille plaster på såret er, efter min mening, at dommeren samtidig ødelægger det lidt os...
Både ved vores annuleret scoring... Der er ikke frispark, da Ribers skubber Troest ind i Keeperen...
Og ja det var uden for feltet han tog den bold!

Lars

Indlæg af Lars »

Mon ikke Stewie Wonder kunne have gjort det bedre end Claus Bo Larsen i dag?
Bare aergeligt at FCM ikke lukker kampen i förste halveg.

JesperK

Indlæg af JesperK »

Er bare ærgerlig over, vi igen ikke formår at lukke en kamp, der aldrig skulle ha været åben.

Har selvf. heller ikke kunnet se den, men derfor er man sgu sur alligevel.

Altoriso

Re: FCM-FCN live (2-1)

Indlæg af Altoriso »

Du har helt ret i at dommeren godt kunne have fløjtet til pause efter det første hjørnespark - det sagde jeg også til dem jeg sad med og så kampen...

Det er vist kun straffespark der SKAL tages

Besvar