Kampen i morgen føler jeg er den vigtigste kamp hidtil i dette efterår.
For den skal vindes, hvis vil med i top striden. Det vil virkeligt være
en kæmpe nedtur, hvis vi skal hjælpe FCN til at blive et nyt tophold i superligaen. Jeg føler at FCN spiller over niveau nøjagtig som VFF gjorde det i sidste sæson.
Morten Bruun sagde i radioen i søndags at han var sikker på at FCN ville vinde
kampen i morgen på SAS-arena.
Jeg føler at det er en 6 points kamp, som der skal vindes. Nu når vi dummede os
hjemme imod Horsens.
Hvordan ser i andre vigtigheden af denne kamp?
Vinding
Efterårets vigtigste kamp
-
Vinding
Efterårets vigtigste kamp
Senest rettet af Vinding 3. okt 2006, 15:42, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Efterårets vigtigste kamp
Ser den fuldstændig som dig, det er simpelthen livsnødvendigt at vi vinder den kamp, efter sidste sæsons middelresultat, så skulle vi gerne med op hvor det er sjovt i år. Desuden er der jo udover Bronze sandsyneligvis en ekstra UEFA plads at spille om.
Tre points er det eneste acceptable.
Tre points er det eneste acceptable.
-
Bobby
Det er selvfølgelig altid den forestående kamp, som er vigtigst, men specielt i dette tilfælde er det rigtigt. Vi skal slå FC Nordsjælland imorgen for at holde på i toppen. Ellers bliver det svært. Specielt når man tænker på at de kommende tre kampe er mod hhv. Brøndby (ude), OB (hjemme) og igen FCN (dog denne gang ude). Så det er altså nu vi skal vise om vi skal være med i toppen. I så fald skal vi tage point fra de andre tophold.
Lad os bare starte med det imorgen.
Lad os bare starte med det imorgen.
-
YahooSeeker [Bot]
Som sædvanlig vil jeg have 3p., og så er det lige meget, hvad de andre hedder, når bare FCM vinder...
Vi er knap halvvejs, hvor til vinterpausen snart melder sig, og den efterfølgende periode, hvor jeg ser det virkelige kapløp om, hvem der kan stå distancen, men selvfølgelig er det godt med en god startsposition. Tja, ellers kan FCM jo bare vinde 7 kampe i træk til sidst, hvilket vi har gjort engang før, når AaB har haft et godt forår - hvor svært kan det være!
Jeg syntes det ser meget godt ud for FCM, vi lægger ikke så godt som vi kunne med lidt mere held, men det er en ok position. Jeg syntes, at vi har en dejlig bred trup med en virkelig stærk bænk, og masser af spændende spiller på vej - vi er godt på vej i pokalen ( også).
Jeg syntes til gengæld, at det ligner et uheldigt tidspunkt for os, at skal spille mod FCN, som jeg syntes virker til at være på toppen, mens FCMs formkurve er lidt faldende – jeg tror chancen var større den dag, hvor kampen blev aflyst. Pt. ser jeg de hold som helt jævnbyrdige, så hvis vi skal slå den, så tror jeg, at det skal være vores ” 12 mand” på lægterne, som kan give dette udslag.
Slår vi FCN, så er vi formmæssigt også klar til at slå Brøndby. FCM er efter min mening for første gang en stærkere trup end BiF.
OB slår vi også(--:
Foruden FCK så er FCN det hold, som jeg har mest respekt for i øjeblikket, måske fordi FCN minder om FCM(--:
Vi er knap halvvejs, hvor til vinterpausen snart melder sig, og den efterfølgende periode, hvor jeg ser det virkelige kapløp om, hvem der kan stå distancen, men selvfølgelig er det godt med en god startsposition. Tja, ellers kan FCM jo bare vinde 7 kampe i træk til sidst, hvilket vi har gjort engang før, når AaB har haft et godt forår - hvor svært kan det være!
Jeg syntes det ser meget godt ud for FCM, vi lægger ikke så godt som vi kunne med lidt mere held, men det er en ok position. Jeg syntes, at vi har en dejlig bred trup med en virkelig stærk bænk, og masser af spændende spiller på vej - vi er godt på vej i pokalen ( også).
Jeg syntes til gengæld, at det ligner et uheldigt tidspunkt for os, at skal spille mod FCN, som jeg syntes virker til at være på toppen, mens FCMs formkurve er lidt faldende – jeg tror chancen var større den dag, hvor kampen blev aflyst. Pt. ser jeg de hold som helt jævnbyrdige, så hvis vi skal slå den, så tror jeg, at det skal være vores ” 12 mand” på lægterne, som kan give dette udslag.
Slår vi FCN, så er vi formmæssigt også klar til at slå Brøndby. FCM er efter min mening for første gang en stærkere trup end BiF.
OB slår vi også(--:
Foruden FCK så er FCN det hold, som jeg har mest respekt for i øjeblikket, måske fordi FCN minder om FCM(--:
-
Cee-Jay
Hvis ikke vi vinder, skal der et come-back af de større til for at vi ikke bliver hægtet af i toppen...
Men selvfølgelig vinder vi! Vi er hjemme og Olsen banker den ind 2 gange! Er optimist og føler ikke jeg har grund til andet, selvom FCN er et svært og spændende hold.
Men selvfølgelig vinder vi! Vi er hjemme og Olsen banker den ind 2 gange! Er optimist og føler ikke jeg har grund til andet, selvom FCN er et svært og spændende hold.
-
YahooSeeker [Bot]
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kampen i morgen føler jeg er den vigtigste kamp
> hidtil i dette efterår.
> For den skal vindes, hvis vil med i top striden.
> Det vil virkeligt være
> en kæmpe nedtur, hvis vi skal hjælpe FCN til at
> blive et nyt tophold i superligaen. Jeg føler at
> FCN spiller over niveau nøjagtig som VFF gjorde
> det i sidste sæson.
Har det helt på samme måde, føler næsten at de 3 næste kampe kan give medaljer.
Der skal sejres i morgen, så er den ikke længere.
>
> Morten Bruun sagde i radioen i søndags at han var
> sikker på at FCN ville vinde
> kampen i morgen på SAS-arena.
>
> Jeg føler at det er en 6 points kamp, som der skal
> vindes. Nu når vi dummede os
> hjemme imod Horsens.
For ikke at snakke om ude imod EFB. Det er 6 dumme point der ville have lunet nu
>
> Hvordan ser i andre vigtigheden af denne kamp?
>
> Vinding
> Kampen i morgen føler jeg er den vigtigste kamp
> hidtil i dette efterår.
> For den skal vindes, hvis vil med i top striden.
> Det vil virkeligt være
> en kæmpe nedtur, hvis vi skal hjælpe FCN til at
> blive et nyt tophold i superligaen. Jeg føler at
> FCN spiller over niveau nøjagtig som VFF gjorde
> det i sidste sæson.
Har det helt på samme måde, føler næsten at de 3 næste kampe kan give medaljer.
Der skal sejres i morgen, så er den ikke længere.
>
> Morten Bruun sagde i radioen i søndags at han var
> sikker på at FCN ville vinde
> kampen i morgen på SAS-arena.
>
> Jeg føler at det er en 6 points kamp, som der skal
> vindes. Nu når vi dummede os
> hjemme imod Horsens.
For ikke at snakke om ude imod EFB. Det er 6 dumme point der ville have lunet nu
>
> Hvordan ser i andre vigtigheden af denne kamp?
>
> Vinding
-
Denis Egebæk
Ravnen Skrev:
> Desuden er der jo udover
> Bronze sandsyneligvis en ekstra UEFA plads at
> spille om.
Det er først fra UEFA sæsonen der starter i efteråret 2008 der kan blive tale om en ekstra dansk plads i UEFA cuppen
> Desuden er der jo udover
> Bronze sandsyneligvis en ekstra UEFA plads at
> spille om.
Det er først fra UEFA sæsonen der starter i efteråret 2008 der kan blive tale om en ekstra dansk plads i UEFA cuppen