Dennis Sørensen er klar til udlandet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Dennis Sørensen er klar til udlandet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

I følge BT så vil DS gerne til udlandet inden hans kontrakt udløber. Han bliver savnet på sin kant, men det skaber også bedre plads til nogle flere nye unge spiller, så selv om DS er balndt vores bedste spiller pt., så syntes jeg FCM bare skal få ham sendt afsted.

http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=472304/
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. okt 2006, 20:36, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Dennis Sørensen er klar til udlandet

Indlæg af Kent »

Det er jo ikke ligefrem nogen nyhed BT har gravet frem der. Det lå i kortene ved sidste forlængelse at meningen er, at han skal sælges - sandsynligvis allerede i vinterens transfervindue.

Han er klart en spiller, som vi kommer til at savne, men forhåbentlig er der talenter, der er klar til at tage over (og evt også en Thomas Røll).

Kent

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

I mine øjne er det ikke bare et savn men en katastrofe af dimensioner. Jeg syntes helt sikkert at han sammen med KBN er den vigtigste spiller på vores hold. Tror det bliver et stort offensivt tab. Og syntes helt sikkert at vi kommer til at mangle hans offensive evner.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

det er skægt sådan som stemningen angående dennis er vendt....

Jeg vil dog mene at selvom tabet er stort er det nok ikke ligefrem den post vi mangler flest folk til. Røll burde kunne overtage den hvisd han kommer i omdrejningher....

Glen

Indlæg af Glen »

@ mancitydk

Ikke fordi jeg har noget imod Røll, men han har vel ikke præsteret siden 2004/2005 sæsonen (som desværre også endte med en skade ) og jeg tvivler på at Røll nogensinde kommer tilbage til hans tidligere højre niveau. Synd men en kendsgerning desværre :o(

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Lige netop var det formålet, at han måske skulle skydes af allerede til vinter... Formålet med forlængelsen, var hovedsageligt at vi var sikre på at der kom nogle kroner i kassen. Salget af Dennis (Når det en gang sker) vil være det første af en række. Med alle de coming-ups vi har, må vi desværre også indimellem se gode spillere forlade heden.

Er da træt af at miste en fighter som Dennis, men det er ikke nogen nyhed at det kommer til at ske... Men vi har ham jo stadig... Han er ikke solgt... ENDNU...

Kent

Indlæg af Kent »

Glen Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg tvivler
> på at Røll nogensinde kommer tilbage til hans
> tidligere højre niveau. Synd men en kendsgerning
> desværre :o(

Jeg går ud fra at du mener, at det er en kendsgerning at du tvivler? For ellers er det vel lidt selvmodsigende først at sige, at du tvivler på at han kommer tilbage, for derefter at sige, at det er en kendsgerning at han ikke kommer tilbage.

Hvis ikke du forstår forskellen, så er det første et udtryk for en subjektiv holdning, mens det andet er fastsættelse af et objektiv faktum. Det første har du lov til at sige, uden at dokumentere det synderligt (og så kan vi så debattere frem og tilbage om du har ret), mens jeg da meget gerne vil se den dokumentation du har for det andet.

Kent

majoren

Indlæg af majoren »

Hvordan er det nu man staver til "flueknepperi" skal der evt. bindestreg imellem flue og ........

:-) majoren

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kent har jo ret :-)

Hvad pokker mener manden :-)

Og desuden kan vi jo så igen tage snakken om hvem der bliver til noget og hvem der ikke gør

For ikke så længe siden var der mange der mente af feks Dennis var ret dårlig...

så måske kan vi også få Røll op på et højt niveau igen

Takito

Indlæg af Takito »

Alle mente jo i starten at dennis var "Uduelige Dennis" - Jeg tror jeg er en af de få som altid har haft en eller anden form for tillid til ham. Og nu har det vist sig at det var med god grund at jeg hele tiden har holdt fast på at han var en god spiller for klubben.

Derfor synes jeg også snakken om Røll er fuldstænsig åndsvag. Hvordan kan man konstatere at manden ikke vil have en chance på vores hold uden at han har spillet en kamp? man kan drage mange paraleller til det men det gider jeg ikke. For tror alle dem som har en objektiv mening om situationen forstår det jeg skriver.

Kent

Indlæg af Kent »

Takito Skrev:
> Alle mente jo i starten at dennis var "Uduelige
> Dennis" - Jeg tror jeg er en af de få som altid
> har haft en eller anden form for tillid til ham.
> Og nu har det vist sig at det var med god grund at
> jeg hele tiden har holdt fast på at han var en god
> spiller for klubben.

Jeg var helt klart en af dem, der IKKE var imponeret over ham i starten. Han var langsom, kunne ikke drible eller score mål.

Jeg kan faktisk erindre så sent som pokalsemifinalen mod Horsens i foråret 2005, hvor vi vandt 4-0 på udebane. Dennis scorede 2 mål, og min kommentar til de andre jeg var taget til kampen med: "Hold kæft Horsens er ringe - de spiller på et niveau, hvor selv Dennis Sørensen kan være med" :-)

Jeg er så senere blevet klogere, og mener helt klart, at Dennis er en af vores allerbedste spillere set over det sidste år. Så engang i mellem skal man give folk en chance og muligheden for at udvikle sig.

Kent

Mose

Indlæg af Mose »

Citat Takito:

"Alle mente jo i starten at dennis var "Uduelige Dennis" - Jeg tror jeg er en af de få som altid har haft en eller anden form for tillid til ham. Og nu har det vist sig at det var med god grund at jeg hele tiden har holdt fast på at han var en god spiller for klubben."

Du er da utrolig glad for dig selv.

Jeg forstår på dig, at du synes enhver kritik af en spiller der sidenhen bliver en succes er forfejlet. Det er jeg uenig i. Han var dårlig og fik meget lang snor fordi vi reelt ikke havde alternativer. At han så udvikler sig er jo glædeligt for alle i FCM, også for os der så på ham med kritiske øjne.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Mose Skrev:

> Jeg forstår på dig, at du synes enhver kritik af
> en spiller der sidenhen bliver en succes er
> forfejlet. Det er jeg uenig i. Han var dårlig og
> fik meget lang snor fordi vi reelt ikke havde
> alternativer. At han så udvikler sig er jo
> glædeligt for alle i FCM, også for os der så på
> ham med kritiske øjne.

Jeg vil da også gerne "prale" af at have været med på DS bølgen ( den positive ) lige fra starten :-)
Jeg har qua min bopæl og tætte kontakt til Wild Tigers fra FCN fået en del at vide om Dennis, og har derfor fulgt ham tæt fra begyndelsen

Jeg synes bestemt IKKE at han var dårlig, og mente at han bare skulle have den lange snor, da jeg havde tiltro til, at Ørgaard og Erik havde set helt rigtigt med dette indkøb
Mener at han var en af de første nye der kom med ER -
Hans Næstved-spiller blev jo så ingen succes..

Jeg mærker nogen gange at der er mange der kun tror at talenter fra FCM kan blive til noget i klubben, og det er jo nok en lidt forkert tankegang, da der jo er et hav af gode spillere andre steder også.. Selv fra Middelfart :-)

Mose

Indlæg af Mose »

En af mine gode venner var på kontrakt i Farum, da Dennis begyndte at slå igennem som senior.

Han sagde allerede dengang, at det var en spiller der var teknisk dygtig på trods af sin størrelse, men også at han brændte for mange chancer. Denne karakteristik holder næsten endnu.

Det sidste du skriver er efter min mening noget vrøvl. Spillere som Simon Poulsen, Claus Madsen og Mikkel Thygesen er da blandt de mest anerkendte spillere i truppen, og de kommer alle udefra.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Mose Skrev:

> Det sidste du skriver er efter min mening noget
> vrøvl. Spillere som Simon Poulsen, Claus Madsen og
> Mikkel Thygesen er da blandt de mest anerkendte
> spillere i truppen, og de kommer alle udefra.

Det er nu ikke noget vrøvl, men mere en karakteristik på flere af vores meddebattører igennem de senere år :-)

Og jeg er helt enig i at mange af disse spillere har slået flot igennem

Måske har det noget at gøre med at man som sjællænder ikke helt får det samme "forhold" til de lokale talenter :-)

Besvar