LIVE: FCM-RFC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Speedy igen igen

Indlæg af Altoriso »

2-0 på mål af super seje speedy Christian Olsen

2-1 af dumme Kenneth Møller

BW - 665

Re: LIVE: FCM-RFC 2-1

Indlæg af BW - 665 »

Kenneth Møller Pedersen...

FCM_Aarhus

Re: LIVE: FCM-RFC 2-1

Indlæg af FCM_Aarhus »

Thygesen tæt på at lukke kampen...

YahooSeeker [Bot]

indskiftninger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ud over Olsen hvem kom så ind???

Sir Lago

Re: indskiftninger??

Indlæg af Sir Lago »

Kolja i stedet for Salami og Simon i stedet for Madsen.

Claus J

Ikke Eu borgere

Indlæg af Claus J »

Er der nogle der ved hvornår man er ikke EU borger??

Jeg tænker på Randers der stillede op med Fall, Ahmed og Da silva som ikke er i nærheden af EU borgere, senere kom så Yanchev ind og han er enten fra Ungarn eller Bulgarien som jeg ikke mener er medlem af EU, så stiller de med 4 ikke EU borgere og der må kun være 3 på banen,er der noget jeg har misforstået med Ungaren/Bulgarien eller hvad??

Jesper BW1100

Re: Ikke Eu borgere

Indlæg af Jesper BW1100 »

Yanchev tæller ikke med som ikke EU-borger.. Hvorfor må du ikke spørge mig om.. Man da jeg bor i Randers ved jeg det, da vores lokale avis havde et stykke omkring det for nogle måneder siden. Men nærlæste det ikke, så hvorfor det er tilfældet ved jeg ikke :)

PS: Yanchev er bulgarer :)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er fordi Bulgarien har en eller anden aftale med EU. Desuden bliver de EU medlemmer fra 1 januar :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det er fordi de lande som der evt. skal indlemmes i EU om nogle år, har sikret sig en "samarbejdsaftale", så deres borgere også kan bevæge sig frit i Europa, og ikke tælle som "fremmedarbejdere", eller noget i den dur :-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er en ascosierings aftale. Flere lande fx norge har sådan en. Det betyder at selvom landene ikke er medlem af EU så tæller deres borgere fx i forhold til arbejdsmarked som EU borgere

Besvar