FCM - FCK - kampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Takito

Re: FCM - FCK - kampen

Indlæg af Takito »

hold da en sober tone.. Mere er det vist ikke at sige til det indlæg. Kom igen når du har lært at skrive ordentligt.

schou

Indlæg af schou »

ok tak for endefuld.... er det forkert at skrive at "han" ikke har set kampen?

schou - må jeg heller ikke kalde dig en klaphat hvis jeg føler for det?

Takito

Indlæg af Takito »

luk dog røven kent.... << - - Det var det du skrev. Du synes måske det er dejligt udtryk at bruge.? Hold tonen som du selv gerne vil tiltales. Så skal folk nok svare på det du skriver. Folk gider jo ikke føre en debat med en som formulerer sig på den måde

Mose

Indlæg af Mose »

Normalt er jeg meget enig med dig i dine analyser, af de mange kampe du refererer her på graven (også de ungdomskampe og DS kampe vi begge ser en del af), men jeg synes du rammer lidt forkert her.

Parken er en stor bane at spille på, og hvis ikke spillerne skal gå døde, er det nødvendigt at holde bolden i egne rækker. Det kræver en masse teknisk gode fodboldspillere, som tør spille med bolden. Derfor synes jeg at opstillingen så fornuftig ud. En god massiv midtbane med teknisk dygtige spillere.

Spillerne er dem der fejler. De er ikke i stand til at spille bolden rundt, og selv nede ved eget felt, magter de ikke at trille bolden rundt. FCK får stresset vores spil, mere end jeg havde håbet de kunne.

En anden opstilling kunne ikke have ændret på det faktum, at mange af vores bærende spillere ikke turde/kunne spille spillet.

Flere muskler havde ikke vundet denne kamp, men mere boldbesidelse/boldkontrol havde været dejligt.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Til boldkontrol, boldbesiddelse, så vil jeg gerne have tilføjet vilje og målkontrol. Jeg syntes, at det er ved at udvikles sig en tendes i vores spil til at lukke et par mål ind på en kort periode tag fx kampene EfB, AC Horsens og FCK. Det er bare ikke nok, at der måske ( lidt ofte) kan fremhæves, når min spillede god i den og den periode - jeg vil simpelthen se næste gang, at der er forståelse for 90 min. + tillægstid er den tidsrum, hvor der skal spilles godt, for kun 7 min. ( AC Horsens) eller 30 min. ( EfB) og 30 min. ( FCK) er nok til hele kampen tabes.

B

Re: Slut: 2 - 1

Indlæg af B »

Arh synes ikke AR kan klandres for de 2 mål i dag, dem må forsvaret tage på sin kappe - og det siger jeg bestemt ikke fordi jeg er AR tilhænger...!! Indlæggene ligger så tilpas langt ude i feltet at indgreb fra målmand ville være pænt hasaderet IMO.

Men er ellers enig med jer der synes indsatsen var godkendt, i hvert fald den sidste time, desværre bliver den halve time hvor vi er på hælene kostbar - men om det var FCKs evner eller vores manglende evner der blev udstillet i den periode, kan man jo altid diskuttere.

schou

Indlæg af schou »

"klap kaje kent.... du har jo tydeligvis ikke set kampen"
bedre?

/schou

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis du læser efter, så klandrer jeg overhovedet ikke Anders for de to mål.

Det er helt generelt hans indgreb ved høje bolde ind i feltet som er direkte farlige, det er næsten et tilfælde det ikke koster i dag..

Kent

Indlæg af Kent »

schou Skrev:
-------------------------------------------------------
> "klap kaje kent.... du har jo tydeligvis ikke set
> kampen"
> bedre?
>

Men man kunne jo so vælge at spørge hvad det er i mit indlæg, som du baserer den vurdering på?

Var det udtalelsen om, at vi manglede markeringer i flere situationer i første halvleg, eller udtalelsen om at vi kom bedre med det sidste kvarter i første halvleg, hvor vi begyndte at spille bolden?

Hvad er det lige, du ligger til grund for at mene, at jeg ikke har set kampen?

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Helt ærligt, hvor smart synes du det er, at starte med urutinerede Salami inde i en kamp, hvor man højest sandsynligt vil komme under et kæmpe pres ?

En mand som Christian Traoré er måske ikke lige så boldfast som Salami, men han ville i mine øjne kunne tage kampen op med Hutchinson og Linderoth på det fysiske plan, hvilket Salami under ingen omstændigheder kan pt., og ville derfor kunne bryde en masse af deres pres, hvilket Salami ikke lykkedes ret godt med i 1. halvleg (Ved ikke med 2. halvleg, da jeg ikke så den).

Peter Ross

Xort

Indlæg af Xort »

Kan vi ikke bare klantre den elendige jordbane for at tabe? jeg mener fck er da vant til at spille der... flere steder på banen var der jo overhovedet ingen græs tilbage... og bolden havde det med at hoppe afsted i stedet for at glide pænt hen over banen...! synes virkelig parken skal tage sig sammen hvis de fortsat skal kalde sig for danmarks nationalpark...

Desuden synes jeg spillerne spillede en flot indsats... udover de første 30 min..!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Helt ærligt, hvor smart synes du det er, at starte
> med urutinerede Salami inde i en kamp, hvor man
> højest sandsynligt vil komme under et kæmpe pres
> ?

Vil du kritisere kampens absolut bedste spiller?????

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja du har ret i at banen dårligt kunne beskrives som en græsbane.. Mon ikke det skyldes at de bruger den til alt andet gejl også?

Noe

Indlæg af Noe »

Du skulle nok have set 2. halveg også. Femi og Salami spillede fantastisk på den midtbane i mine øjne. Boldfaste, forudseende i deres indgreb, og så fik de sat en håndfuld kontraangreb igang, som Olsen & Co desværre ikke behandlede efter fortjeneste.

Jeg har ikke set Salami live før igår, men kommer han tæt på at ramme det niveau hver gang, har vi en guldklump.

/Noe

Xort

Indlæg af Xort »

jo det er også min ide... men en virksomhed som Parken burde have flere penge til vedligeholdelse? og synes slet ikke at det kan være rigtigt at DBU går med til det...måske de ville vågne lidt op i svenskerklubben hvis de mistede der status som nationalstadion til f.eks. brøndby....

Besvar