FCM - ACH
-
Altoriso
Re: FCM - ACH 1-2...
For pokker da noget møg...
De var bare ikke klar fra starten og indkasserer derfor 2 dumme mål imod sig..
Begge hold producerer ellers mange gode chancer, men sigtekornet var simpelthen ikke stillet ordentligt ind..
I 2. halvleg hvor vi skal presse på laver FCM spillerne alt for mange små dumme frispark i situationer, hvor det måske bedre kunne have betalt sig at lade være
Derudover er der flere spillere der bare ikke får lagt nogle acceptable afleveringer ind i feltet
De var bare ikke klar fra starten og indkasserer derfor 2 dumme mål imod sig..
Begge hold producerer ellers mange gode chancer, men sigtekornet var simpelthen ikke stillet ordentligt ind..
I 2. halvleg hvor vi skal presse på laver FCM spillerne alt for mange små dumme frispark i situationer, hvor det måske bedre kunne have betalt sig at lade være
Derudover er der flere spillere der bare ikke får lagt nogle acceptable afleveringer ind i feltet
-
Jesper BW1100
Re: Karakterer
Jeg havde den "udsøgte" fornøjelse at se dagens kamp på Viasat Sport 3 med en god gang tømmermænd, og her er min bedømmelse af spillerne:
AR - 6
Uha uha. Det giver dårlige minder. Bedst som man synes at se AR inde i en stabil periode går det galt i dag. Blæser ud af målet ved det første mål, som han dog deler skylden for sammen med forsvarets kiksede offsidefælde. 2. mål kommer han ikke ordentlig ud af kassen. Op på hesten igen AR!
Kolja - 7
Ikke nogen prangende præstation. Kommer lidt med frem af banen og har nogle enkelte gode raids. På hælene sammen med det øvrige forsvar
Troest - 5
Den dårligste kamp jeg har set ham spille. Ingen ting lykkedes. Sådan er det desværre bare nogle gange med de unge gutter.. Man må acceptere ustabilitet. Men helst ikke så meget Magnus!
Bak - 6
Også sæsonens dårligste fra hans side. Er kraftigt impliceret i det 2.mål hvor han ikke får clearet bolden. Den manglende ævne til ikke at trække holdet op trækker, i hans egenskab af anfører, trækker også ned.
Leon - 6
Det var ikke Leons dag. Dumme frispark, dårlige afleveringer, u name it. Det kan kun blive bedre næste gang!
Simon - 7
Det var ikke meget Simon kom frem til idag. Han led dog også under at det ikke kørte for os. Det tynde straffe han tilkæmper sig trækker ham akkurat op på 7
Dennis - 6
Scorer på straffesparket, hvilket er det eneste positive der er at sige om Dennis' præstation i dag. Får ligesom Simon slet ikke udfordret sin back, hvilket i hans tilfælde er ellers svage Martin Halle.
Thygesen - 7
Thyge kæmper som sædvanlig, men må erkende at han tabte slaget om midtbanen til Horsens i dag. Var ligesom resten af holdet under vanlig niveau
Traore - 5
Er i mine øjne meget tæt på et 03. Absolut intet får han ud af det idag. Har han overhovedet en aflevering der lykkedes? Og når han så ovenikøbet ikke er jordens hurtigste så har jeg svært ved at se grunden til han er på banen.
Frank - 6
Hvor er den gamle Frank henne? Kommer ikke til noget som helst i dag. Lider dog også under ikke at få nok at arbejde med, men ser altså heller ikke rigtig ud til han selv er i det bedste spillehumør!
Speedy - 7
Har nogle gode langskud og en enkelt friløber. At han ikke får scoret trækker dog karakteren ned. Han skal dog have den kredit at han forsøgte. Til tider blev det dog lige egoistisk nok, men sådan er angribere jo af og til.
Lindkvist - 6
Kommer ind i starten af 2.halvleg og viser lige så "højt" niveau som resten af mandskabet. Var i mine øjne ingen succesfuld udskiftning, og det ser ud til at Ulle skal have noget mere kamptræning før han er klar til SAS-liga bold!
Madsen og Reid - UB
Alt i alt en forfærdelig kamp, som Horsens fuldt fortjent vinder... Nogle gange kører det bare ikke og når man samtidig har et ungt hold kan det ofte ses endnu tydeligere. Det må vi acceptere, og så må vi ellers bare op på hesten igen
AR - 6
Uha uha. Det giver dårlige minder. Bedst som man synes at se AR inde i en stabil periode går det galt i dag. Blæser ud af målet ved det første mål, som han dog deler skylden for sammen med forsvarets kiksede offsidefælde. 2. mål kommer han ikke ordentlig ud af kassen. Op på hesten igen AR!
Kolja - 7
Ikke nogen prangende præstation. Kommer lidt med frem af banen og har nogle enkelte gode raids. På hælene sammen med det øvrige forsvar
Troest - 5
Den dårligste kamp jeg har set ham spille. Ingen ting lykkedes. Sådan er det desværre bare nogle gange med de unge gutter.. Man må acceptere ustabilitet. Men helst ikke så meget Magnus!
Bak - 6
Også sæsonens dårligste fra hans side. Er kraftigt impliceret i det 2.mål hvor han ikke får clearet bolden. Den manglende ævne til ikke at trække holdet op trækker, i hans egenskab af anfører, trækker også ned.
Leon - 6
Det var ikke Leons dag. Dumme frispark, dårlige afleveringer, u name it. Det kan kun blive bedre næste gang!
Simon - 7
Det var ikke meget Simon kom frem til idag. Han led dog også under at det ikke kørte for os. Det tynde straffe han tilkæmper sig trækker ham akkurat op på 7
Dennis - 6
Scorer på straffesparket, hvilket er det eneste positive der er at sige om Dennis' præstation i dag. Får ligesom Simon slet ikke udfordret sin back, hvilket i hans tilfælde er ellers svage Martin Halle.
Thygesen - 7
Thyge kæmper som sædvanlig, men må erkende at han tabte slaget om midtbanen til Horsens i dag. Var ligesom resten af holdet under vanlig niveau
Traore - 5
Er i mine øjne meget tæt på et 03. Absolut intet får han ud af det idag. Har han overhovedet en aflevering der lykkedes? Og når han så ovenikøbet ikke er jordens hurtigste så har jeg svært ved at se grunden til han er på banen.
Frank - 6
Hvor er den gamle Frank henne? Kommer ikke til noget som helst i dag. Lider dog også under ikke at få nok at arbejde med, men ser altså heller ikke rigtig ud til han selv er i det bedste spillehumør!
Speedy - 7
Har nogle gode langskud og en enkelt friløber. At han ikke får scoret trækker dog karakteren ned. Han skal dog have den kredit at han forsøgte. Til tider blev det dog lige egoistisk nok, men sådan er angribere jo af og til.
Lindkvist - 6
Kommer ind i starten af 2.halvleg og viser lige så "højt" niveau som resten af mandskabet. Var i mine øjne ingen succesfuld udskiftning, og det ser ud til at Ulle skal have noget mere kamptræning før han er klar til SAS-liga bold!
Madsen og Reid - UB
Alt i alt en forfærdelig kamp, som Horsens fuldt fortjent vinder... Nogle gange kører det bare ikke og når man samtidig har et ungt hold kan det ofte ses endnu tydeligere. Det må vi acceptere, og så må vi ellers bare op på hesten igen
-
Persian_Wolf
Ganske enig, udover jeg ikke mener Frank K og AR består. 5 til dem begge
-
Jan
>>Alt i alt en forfærdelig kamp, som Horsens fuldt fortjent vinder... Nogle gange kører det bare ikke og når man samtidig har et ungt hold kan det ofte ses endnu tydeligere. Det må vi acceptere, og så må vi ellers bare op på hesten igen<<
Beklager, men jeg kan ikke acceptere nederlaget idag, fordi ingen af spillerne var klar fra starten, og ingen spiller godkendt, og viljen var ikke 100%.
Men kan derimod forstår, hvorfor de/vi tabte......En O`mer.
Drenge, hvad vil i?, vil I være med i toppen eller fortsat rode rundt i midterfeltet.
Beklager, men jeg kan ikke acceptere nederlaget idag, fordi ingen af spillerne var klar fra starten, og ingen spiller godkendt, og viljen var ikke 100%.
Men kan derimod forstår, hvorfor de/vi tabte......En O`mer.
Drenge, hvad vil i?, vil I være med i toppen eller fortsat rode rundt i midterfeltet.
-
Altoriso
Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg havde den "udsøgte" fornøjelse at se dagens
> kamp på Viasat Sport 3 med en god gang tømmermænd,
> og her er min bedømmelse af spillerne:
>
> AR - 6
> Uha uha. Det giver dårlige minder. Bedst som man
> synes at se AR inde i en stabil periode går det
> galt i dag. Blæser ud af målet ved det første mål,
> som han dog deler skylden for sammen med
> forsvarets kiksede offsidefælde. 2. mål kommer han
> ikke ordentlig ud af kassen. Op på hesten igen
> AR!
Lidt hårdt dømt synes jeg..
Han gør da det så godt det kan lade sig gøre ved det første mål, og presser Macena meget langt ned mod linien
Han kommer skidt ud ved det andet mål, men det fritager ikke Bak for ikke at cleare bolden ordentligt...
AR har flere vigtige redninger,og havde vi nu vundet så tror jeg da godt at mange kunne finde på at opgradere karakteren væsentligt
> Kolja - 7
> Ikke nogen prangende præstation. Kommer lidt med
> frem af banen og har nogle enkelte gode raids. På
> hælene sammen med det øvrige forsvar
Jeg synes at han var en af de bedste af vores i første halvleg..
Var solid i sine indgreb, og ville godt vise hvilken vej bolden skulle spilles
> Troest - 5
> Den dårligste kamp jeg har set ham spille. Ingen
> ting lykkedes. Sådan er det desværre bare nogle
> gange med de unge gutter.. Man må acceptere
> ustabilitet. Men helst ikke så meget Magnus!
Ja det var ikke godt af Troest i denne kamp, omend hans 2. halvleg var en del bedre end den første
> Bak - 6
> Også sæsonens dårligste fra hans side. Er kraftigt
> impliceret i det 2.mål hvor han ikke får clearet
> bolden. Den manglende ævne til ikke at trække
> holdet op trækker, i hans egenskab af anfører,
> trækker også ned.
Synes nu nok at han også prøvede at vise vejen frem
Men får helt sikkert ikke clearet godt nok ved mål nr 2
> Leon - 6
> Det var ikke Leons dag. Dumme frispark, dårlige
> afleveringer, u name it. Det kan kun blive bedre
> næste gang!
Helt enig i at der var mange dårlige afleveringer og clearinger, hvor han feks header bolden lige over til modstanderne
> Simon - 7
> Det var ikke meget Simon kom frem til idag. Han
> led dog også under at det ikke kørte for os. Det
> tynde straffe han tilkæmper sig trækker ham
> akkurat op på 7
Han har ikke været helt oppe på det høje niveau vi ved han kan spille ( så det også i U21 mod Sverige )
Vil tro at det snart kommer tilbage igen
> Dennis - 6
> Scorer på straffesparket, hvilket er det eneste
> positive der er at sige om Dennis' præstation i
> dag. Får ligesom Simon slet ikke udfordret sin
> back, hvilket i hans tilfælde er ellers svage
> Martin Halle.
Ret uenig i den karakter og bedømmelse...
Han er om nogen den der kæmper og udfordrer igennem en hel kamp, og jeg er meget imponeret over at så langbenet en spiller kan have så god en teknik, og driblestyrke
> Thygesen - 7
> Thyge kæmper som sædvanlig, men må erkende at han
> tabte slaget om midtbanen til Horsens i dag. Var
> ligesom resten af holdet under vanlig niveau
Thyge spiller en meget flot 1. halvleg og en ganske habil anden
FCM´s bedste spiller idag - det var bare ikke nok..
> Traore - 5
> Er i mine øjne meget tæt på et 03. Absolut intet
> får han ud af det idag. Har han overhovedet en
> aflevering der lykkedes? Og når han så ovenikøbet
> ikke er jordens hurtigste så har jeg svært ved at
> se grunden til han er på banen.
Var måske ikke helt klar fra start idag, hvor han jo også kom ind med kort varsel pga Femis nakkeproblemer
Han behøver helt sikkert noget mere kamptræning på højt niveau
> Frank - 6
> Hvor er den gamle Frank henne? Kommer ikke til
> noget som helst i dag. Lider dog også under ikke
> at få nok at arbejde med, men ser altså heller
> ikke rigtig ud til han selv er i det bedste
> spillehumør!
Ja hvornår er Farlige Frank tilbage ?
Han kæmper ok, og viser da også lidt styrke nede af banen, men det er foran vi vil se ham banke kasser ind..
> Speedy - 7
> Har nogle gode langskud og en enkelt friløber. At
> han ikke får scoret trækker dog karakteren ned.
> Han skal dog have den kredit at han forsøgte. Til
> tider blev det dog lige egoistisk nok, men sådan
> er angribere jo af og til.
sådan set ganske enig - rart at se ham skyde med højrebenet også
> Lindkvist - 6
> Kommer ind i starten af 2.halvleg og viser lige så
> "højt" niveau som resten af mandskabet. Var i mine
> øjne ingen succesfuld udskiftning, og det ser ud
> til at Ulle skal have noget mere kamptræning før
> han er klar til SAS-liga bold!
Lyder jo rimeligt nok - glæder mig til at se ham komme igang !
> Madsen og Reid - UB
Madsen viser sig som en rigtig god indhopper idag, men det battede desværre ikke noget som helst, men man kan se at han spiller godt for tiden
> Alt i alt en forfærdelig kamp, som Horsens fuldt
> fortjent vinder... Nogle gange kører det bare ikke
> og når man samtidig har et ungt hold kan det ofte
> ses endnu tydeligere. Det må vi acceptere, og så
> må vi ellers bare op på hesten igen
Og vi kan passende tage til Parken på lørdag og sætte dem på plads
> Jeg havde den "udsøgte" fornøjelse at se dagens
> kamp på Viasat Sport 3 med en god gang tømmermænd,
> og her er min bedømmelse af spillerne:
>
> AR - 6
> Uha uha. Det giver dårlige minder. Bedst som man
> synes at se AR inde i en stabil periode går det
> galt i dag. Blæser ud af målet ved det første mål,
> som han dog deler skylden for sammen med
> forsvarets kiksede offsidefælde. 2. mål kommer han
> ikke ordentlig ud af kassen. Op på hesten igen
> AR!
Lidt hårdt dømt synes jeg..
Han gør da det så godt det kan lade sig gøre ved det første mål, og presser Macena meget langt ned mod linien
Han kommer skidt ud ved det andet mål, men det fritager ikke Bak for ikke at cleare bolden ordentligt...
AR har flere vigtige redninger,og havde vi nu vundet så tror jeg da godt at mange kunne finde på at opgradere karakteren væsentligt
> Kolja - 7
> Ikke nogen prangende præstation. Kommer lidt med
> frem af banen og har nogle enkelte gode raids. På
> hælene sammen med det øvrige forsvar
Jeg synes at han var en af de bedste af vores i første halvleg..
Var solid i sine indgreb, og ville godt vise hvilken vej bolden skulle spilles
> Troest - 5
> Den dårligste kamp jeg har set ham spille. Ingen
> ting lykkedes. Sådan er det desværre bare nogle
> gange med de unge gutter.. Man må acceptere
> ustabilitet. Men helst ikke så meget Magnus!
Ja det var ikke godt af Troest i denne kamp, omend hans 2. halvleg var en del bedre end den første
> Bak - 6
> Også sæsonens dårligste fra hans side. Er kraftigt
> impliceret i det 2.mål hvor han ikke får clearet
> bolden. Den manglende ævne til ikke at trække
> holdet op trækker, i hans egenskab af anfører,
> trækker også ned.
Synes nu nok at han også prøvede at vise vejen frem
Men får helt sikkert ikke clearet godt nok ved mål nr 2
> Leon - 6
> Det var ikke Leons dag. Dumme frispark, dårlige
> afleveringer, u name it. Det kan kun blive bedre
> næste gang!
Helt enig i at der var mange dårlige afleveringer og clearinger, hvor han feks header bolden lige over til modstanderne
> Simon - 7
> Det var ikke meget Simon kom frem til idag. Han
> led dog også under at det ikke kørte for os. Det
> tynde straffe han tilkæmper sig trækker ham
> akkurat op på 7
Han har ikke været helt oppe på det høje niveau vi ved han kan spille ( så det også i U21 mod Sverige )
Vil tro at det snart kommer tilbage igen
> Dennis - 6
> Scorer på straffesparket, hvilket er det eneste
> positive der er at sige om Dennis' præstation i
> dag. Får ligesom Simon slet ikke udfordret sin
> back, hvilket i hans tilfælde er ellers svage
> Martin Halle.
Ret uenig i den karakter og bedømmelse...
Han er om nogen den der kæmper og udfordrer igennem en hel kamp, og jeg er meget imponeret over at så langbenet en spiller kan have så god en teknik, og driblestyrke
> Thygesen - 7
> Thyge kæmper som sædvanlig, men må erkende at han
> tabte slaget om midtbanen til Horsens i dag. Var
> ligesom resten af holdet under vanlig niveau
Thyge spiller en meget flot 1. halvleg og en ganske habil anden
FCM´s bedste spiller idag - det var bare ikke nok..
> Traore - 5
> Er i mine øjne meget tæt på et 03. Absolut intet
> får han ud af det idag. Har han overhovedet en
> aflevering der lykkedes? Og når han så ovenikøbet
> ikke er jordens hurtigste så har jeg svært ved at
> se grunden til han er på banen.
Var måske ikke helt klar fra start idag, hvor han jo også kom ind med kort varsel pga Femis nakkeproblemer
Han behøver helt sikkert noget mere kamptræning på højt niveau
> Frank - 6
> Hvor er den gamle Frank henne? Kommer ikke til
> noget som helst i dag. Lider dog også under ikke
> at få nok at arbejde med, men ser altså heller
> ikke rigtig ud til han selv er i det bedste
> spillehumør!
Ja hvornår er Farlige Frank tilbage ?
Han kæmper ok, og viser da også lidt styrke nede af banen, men det er foran vi vil se ham banke kasser ind..
> Speedy - 7
> Har nogle gode langskud og en enkelt friløber. At
> han ikke får scoret trækker dog karakteren ned.
> Han skal dog have den kredit at han forsøgte. Til
> tider blev det dog lige egoistisk nok, men sådan
> er angribere jo af og til.
sådan set ganske enig - rart at se ham skyde med højrebenet også
> Lindkvist - 6
> Kommer ind i starten af 2.halvleg og viser lige så
> "højt" niveau som resten af mandskabet. Var i mine
> øjne ingen succesfuld udskiftning, og det ser ud
> til at Ulle skal have noget mere kamptræning før
> han er klar til SAS-liga bold!
Lyder jo rimeligt nok - glæder mig til at se ham komme igang !
> Madsen og Reid - UB
Madsen viser sig som en rigtig god indhopper idag, men det battede desværre ikke noget som helst, men man kan se at han spiller godt for tiden
> Alt i alt en forfærdelig kamp, som Horsens fuldt
> fortjent vinder... Nogle gange kører det bare ikke
> og når man samtidig har et ungt hold kan det ofte
> ses endnu tydeligere. Det må vi acceptere, og så
> må vi ellers bare op på hesten igen
Og vi kan passende tage til Parken på lørdag og sætte dem på plads
-
Ravnen
Jeg vil nøjes med at uddele en karakter til hele holdet= 5 med pil nedad..
Anders Rasmussen har måske hævet sit topniveau, men desværre ikke bundniveauet..
Var Femi skadet? Synes midtbanen bar særdeles meget præg af at han ikke var med.
Anders Rasmussen har måske hævet sit topniveau, men desværre ikke bundniveauet..
Var Femi skadet? Synes midtbanen bar særdeles meget præg af at han ikke var med.
-
Rasmus
Jeg syntes vi er lidt hårdere i jeres bedømmelser, vi spillede fx ikke bedre mod Silkeborg...
men er enig i at Thygesen var dagens bedste, han havde viljen og blev ved med at løbe..
men syntes modsat jer andre, at Leon Jessen præsterede over hvad man kunne forvente af ham, havde nogle gode indlæg og overlapninger..men han formoede heller ikke idag og lukke af bagtil..
men er enig i at Thygesen var dagens bedste, han havde viljen og blev ved med at løbe..
men syntes modsat jer andre, at Leon Jessen præsterede over hvad man kunne forvente af ham, havde nogle gode indlæg og overlapninger..men han formoede heller ikke idag og lukke af bagtil..
-
Peter Ross
Verdens ringeste præstation ! Hold kæft det var elendigt. Jeg troede bunden var nået i går til 2. division, men 1. holdet fulgte "fremragende" op i dag.
Det ser ud til, at de tror den bare kan dribles ind, og når det så ikke lykkes, så bliver der bare skudt hovedløst udefra. Ramte 1 af de 8 langskud kassen ?
Men for helvede hvor var dommeren også ringe ! Ingen nærkampe blev tilladt, Horsens ufattelige tidstræk i 2. halvleg fik ubemærket hen, og Gilbertos skuespil gennem hele kampen gik også ubemærket hen, men en situation viser hans inkompetence:
Gilberto bliver tacklet af Kristian Bak ved sidelinien, han ryger ud over linjen, hvor han ligger og piver endnu en gang, og så triller han ind på banen i mens dommeren ser det. Det burde resultere i en advarsel til Gilberto, men nej, dommeren tilkalder såmænd bare Horsens' lægestab, som får lov til at krydse banen, selvom Gilberto igen er trillet ud af banen. Utroligt at sådanne ting kan passere i en kamp, hvor man burde mene dommeren skulle holde et vist niveau, og trods alt kende de mest grundlæggende regler - men nej !
Dog var han ikke grunden til nederlaget - det var den vage indstilling !
Peter Ross
Det ser ud til, at de tror den bare kan dribles ind, og når det så ikke lykkes, så bliver der bare skudt hovedløst udefra. Ramte 1 af de 8 langskud kassen ?
Men for helvede hvor var dommeren også ringe ! Ingen nærkampe blev tilladt, Horsens ufattelige tidstræk i 2. halvleg fik ubemærket hen, og Gilbertos skuespil gennem hele kampen gik også ubemærket hen, men en situation viser hans inkompetence:
Gilberto bliver tacklet af Kristian Bak ved sidelinien, han ryger ud over linjen, hvor han ligger og piver endnu en gang, og så triller han ind på banen i mens dommeren ser det. Det burde resultere i en advarsel til Gilberto, men nej, dommeren tilkalder såmænd bare Horsens' lægestab, som får lov til at krydse banen, selvom Gilberto igen er trillet ud af banen. Utroligt at sådanne ting kan passere i en kamp, hvor man burde mene dommeren skulle holde et vist niveau, og trods alt kende de mest grundlæggende regler - men nej !
Dog var han ikke grunden til nederlaget - det var den vage indstilling !
Peter Ross
-
jakob88
Det er ubeskriveligt elendigt hvad vi har været vidner til i dag.
Det er bare Horsens, der har en stor kærlighed for at "losse" boldene væk og håbe på noget heldigt.
Det var denne kamp der skulle have cementeret vores status som tophold, og så leverer drengende sådan en omgang shit.
Nu er hele søndagen totalt smadret + resten af ugen hvor man skal gå og mindes på det her pis resultat.
Vi skal fandme sejre i Parken nu, ellers smutter topholdende fra os.
KOM NU I GANG FOR HELVEDE , FCM
Det er bare Horsens, der har en stor kærlighed for at "losse" boldene væk og håbe på noget heldigt.
Det var denne kamp der skulle have cementeret vores status som tophold, og så leverer drengende sådan en omgang shit.
Nu er hele søndagen totalt smadret + resten af ugen hvor man skal gå og mindes på det her pis resultat.
Vi skal fandme sejre i Parken nu, ellers smutter topholdende fra os.
KOM NU I GANG FOR HELVEDE , FCM
-
GamleHoffmann64
Det var ikke en god søndag, mangler faktisk ord...
Men mage til "fedtspil" skal man langt tilbage for at huske.. Hvis der ikke er en eneste der tør aflevere over mere end 5 meter , ja så er det fedtspil i mine øjne...
Det er en kamp der bare skal glemmes, sørgeligt..
Men mage til "fedtspil" skal man langt tilbage for at huske.. Hvis der ikke er en eneste der tør aflevere over mere end 5 meter , ja så er det fedtspil i mine øjne...
Det er en kamp der bare skal glemmes, sørgeligt..
-
fadlaa
her er BTs karakter
startopstilling
4-4-2
Anders Rasmussen 8
Kolja Afriyie 7
Kristian Bak 8
Magnus Troest 7
Leon Jessen 7
Dennis Sørensen 8
Mikkel Thygesen 8
Christian Traore 6
Simon Poulsen 8
Christian Olsen 8
Frank Kristensen 7
Ulrik Lindkvist 7
Claus Madsen
(77) Winston Reid
11 Søren Jochumsen
8 Per Gade (39)
9 Mads Rieper
9 Rasmus Marvits
8 Martin Halle
8 Kasper Klausen
7 Charles Akonnor
10 Allan Søgaard
8 Søren Friis
8 Niels Lodberg
9 Gilberto Macena
7 Steffen Ernemann
Rawez Lawan
Christian Emil Petersen
Jeg må sige at bt er mere venligt stemt end de plejer
4-4-2
Anders Rasmussen 8
Kolja Afriyie 7
Kristian Bak 8
Magnus Troest 7
Leon Jessen 7
Dennis Sørensen 8
Mikkel Thygesen 8
Christian Traore 6
Simon Poulsen 8
Christian Olsen 8
Frank Kristensen 7
Ulrik Lindkvist 7
Claus Madsen
(77) Winston Reid
11 Søren Jochumsen
8 Per Gade (39)
9 Mads Rieper
9 Rasmus Marvits
8 Martin Halle
8 Kasper Klausen
7 Charles Akonnor
10 Allan Søgaard
8 Søren Friis
8 Niels Lodberg
9 Gilberto Macena
7 Steffen Ernemann
Rawez Lawan
Christian Emil Petersen
Jeg må sige at bt er mere venligt stemt end de plejer
-
Altoriso
Re: her er BTs karakter
fadlaa skrev:
> startopstilling
> 4-4-2
> Anders Rasmussen 8
> Kolja Afriyie 7
> Kristian Bak 8
> Magnus Troest 7
> Leon Jessen 7
> Dennis Sørensen 8
> Mikkel Thygesen 8
> Christian Traore 6
> Simon Poulsen 8
> Christian Olsen 8
> Frank Kristensen 7
>
> Ulrik Lindkvist 7
> Claus Madsen
> (77) Winston Reid
>
>
>
> 11 Søren Jochumsen
> 8 Per Gade (39)
> 9 Mads Rieper
> 9 Rasmus Marvits
> 8 Martin Halle
> 8 Kasper Klausen
> 7 Charles Akonnor
> 10 Allan Søgaard
> 8 Søren Friis
> 8 Niels Lodberg
> 9 Gilberto Macena
>
> 7 Steffen Ernemann
> Rawez Lawan
> Christian Emil Petersen
>
> Jeg må sige at bt er mere venligt stemt end de
> plejer
De har måske set kampen lidt mere neutralt end vi fans
synes at de karakterer for en gangs skyld passer meget godt ind i mine vurderinger
> startopstilling
> 4-4-2
> Anders Rasmussen 8
> Kolja Afriyie 7
> Kristian Bak 8
> Magnus Troest 7
> Leon Jessen 7
> Dennis Sørensen 8
> Mikkel Thygesen 8
> Christian Traore 6
> Simon Poulsen 8
> Christian Olsen 8
> Frank Kristensen 7
>
> Ulrik Lindkvist 7
> Claus Madsen
> (77) Winston Reid
>
>
>
> 11 Søren Jochumsen
> 8 Per Gade (39)
> 9 Mads Rieper
> 9 Rasmus Marvits
> 8 Martin Halle
> 8 Kasper Klausen
> 7 Charles Akonnor
> 10 Allan Søgaard
> 8 Søren Friis
> 8 Niels Lodberg
> 9 Gilberto Macena
>
> 7 Steffen Ernemann
> Rawez Lawan
> Christian Emil Petersen
>
> Jeg må sige at bt er mere venligt stemt end de
> plejer
De har måske set kampen lidt mere neutralt end vi fans
synes at de karakterer for en gangs skyld passer meget godt ind i mine vurderinger
-
piloten bw4102
Bemærk at den totalt blinde dommer får 03,det er da noget der siger noget om hans prestation!!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Hvor er det forfærdeligt skuffende, at det lykkes Horsens reelt at afgøre kampen på ca. 7 min. på ulvenes hjemmebane. Det er rigtigt irriterende ærgerligt, at med et blik på tabellen vi ikke får 3 p. í en C-kamp……
Det her kan godt ligne starten på en nedtur, hvis vi ser tilbage på EfB kampen og SIF kampen der til trods for sejren var fyldt af fejl, og så en kamp mod ligaens nr. nr. 9 der gjorde os total til grin. Det ser ud til, at der er meget at arbejde med frem til kampen mod FCK.
Det her kan godt ligne starten på en nedtur, hvis vi ser tilbage på EfB kampen og SIF kampen der til trods for sejren var fyldt af fejl, og så en kamp mod ligaens nr. nr. 9 der gjorde os total til grin. Det ser ud til, at der er meget at arbejde med frem til kampen mod FCK.
-
Kent
Mon ikke det også til dels skyldes det straffespark han forærer os?
Kent
Kent