Okay opførsel??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
René

Re: Okay opførsel??

Indlæg af René »

nu er det jo ikke mig, der er formand - men det er for mig vigtigt at signalere, hvad der er oaky opførsel og hvad der ikke er okay opførsel. Jeg er selvfølgelig ikke den eneste, der har set og hørt dette vel?? Så mit ? er - hvorfor gør man ikke noget fra selve fanklubbens side og påtaler det? Og som nævnt er der vist gået lige lovlig meget pils i det efter min mening. Fint nok, at folk får nogle pilsnere - men behøver folk at drikke sig fra sans og samling? Det er jo også noget, man som fanklub kan kontrollere og sætte nogle holdninger i spil omkring. En af de gutter jeg så ved bussen var så pissefuld, at han knap kunne stå op!

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

René skrev:
-------------------------------------------------------
> nu er det jo ikke mig, der er formand - men det er
> for mig vigtigt at signalere, hvad der er oaky
> opførsel og hvad der ikke er okay opførsel. Jeg er
> selvfølgelig ikke den eneste, der har set og hørt
> dette vel?? Så mit ? er - hvorfor gør man ikke
> noget fra selve fanklubbens side og påtaler det?
> Og som nævnt er der vist gået lige lovlig meget
> pils i det efter min mening. Fint nok, at folk får
> nogle pilsnere - men behøver folk at drikke sig
> fra sans og samling? Det er jo også noget, man som
> fanklub kan kontrollere og sætte nogle holdninger
> i spil omkring. En af de gutter jeg så ved bussen
> var så pissefuld, at han knap kunne stå op!

Og hvor ved du så fra at den pågældende episode rent faktisk ikke er blevet påtalt af den busansvarlige overfor de involverede..?? Det er vel næppe en påtale som ligefrem vil blive offentliggjort på hjemmesiden..!

Lad nu bare være med at piske en stemning op, som henfører fra en storm i et glas vand.

Keep the faith
Smørtyven - Osse beruset i søndags. Ligesom alle andre søndage med gudebold.

René

Indlæg af René »

ved du i øvrigt hvordan man finder Århus Fremads stadion?

René

Indlæg af René »

se det ved jeg rent faktisk heller ikke - har bare mine tvivl.....jeg synes faktisk heller ikke, at jeg pisker en stemning op - ønsker blot en stille og rolig debat omkring det, men det tror jeg måske er lidt svært.

Fortsat god weekend - og med realistisk håb om en storsejr i morgen

Kent

Indlæg af Kent »

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

René skrev:
> dem jeg følges med til fodbold!

Jeg skriver det, fordi jeg synes det er noget af det værste pis når folk ikke vil skrive for sig selv men er nødt til at give argumenterne vægt ved at skrive, vi er mange der synes eller lignende.

Jeg vil egentligt gerne have dig til konkret at beskrive hvad det er du har oplevet så vi kan diskutere det.

Men jeg kan da godt sige at jeg personligt synes det er helt i orden at stoppe alle biler når man står uden for Silkeborg stadion, som ikke har aflukket og seperat parkering til udefansene. Faktisk synes jeg det er et under at alle biler ikke bliver holdt tilbage indtil busserne er kørt. Men det må de jo selv om ude i silkeborg.

Iøvrigt så synes jeg det er noget underligt noget at begynde at blande sig i hvem og hvor meget folk de drikker. Man kan blande sig i folks opførsel, når de er med fanklubben på tur men ikke i hvor meget de drikker. I hvert fald ikke så længe der er ølsalg i bussen.

René

Indlæg af René »

du er eddermanene "one of a kind" - jeg synes jeg har været uhyggelig konkret - at du sympatiserer med at slåp og sparke til biler - skal jeg forstå det sådan??

Er det også ligegyldigt om medlemmerne drikker sig vind og skæve til udekampe?

Jeg giver op - jeg kan virkelig ikke klare så kompetente og intelligente indvendinger.....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hekler skrev:
> René skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > dem jeg følges med til fodbold!
>
>
> Jeg skriver det, fordi jeg synes det er noget af
> det værste pis når folk ikke vil skrive for sig
> selv men er nødt til at give argumenterne vægt ved
> at skrive, vi er mange der synes eller lignende.

Ja det kan helt sikkert godt være rigtigt træls ..

> Jeg vil egentligt gerne have dig til konkret at
> beskrive hvad det er du har oplevet så vi kan
> diskutere det.

Citat René:

"tro mig - bilen gjorde alt, hvad den kunne for at køre uden om de pågældende fans, som i parentes bemærket var temmelig berusede......det var 100% provokation og så var den ikke længere. Hvis nogen havde gjort det ved min bil var jeg blevet temmelig vred mildt sagt."

Det mener jeg da tydeligt nok fortæller hvad der er oplevet, og det er da klart en uanstændig opførsel, som burde og kunne påtales, hvis det er set i forbindelse med BW-bussen, da det, hvis det er sket lige udenfor bussen, automatisk vil påføre BW negative omtale/ry

> Men jeg kan da godt sige at jeg personligt synes
> det er helt i orden at stoppe alle biler når man
> står uden for Silkeborg stadion, som ikke har
> aflukket og seperat parkering til udefansene.
> Faktisk synes jeg det er et under at alle biler
> ikke bliver holdt tilbage indtil busserne er kørt.
> Men det må de jo selv om ude i silkeborg.

Du stopper bare alle de biler du har lyst til, Hekler :-)
Det vil jo nok blive påtalt overfor dig på et tidspunkt, hvor al trafik står stille :-)

> Iøvrigt så synes jeg det er noget underligt noget
> at begynde at blande sig i hvem og hvor meget folk
> de drikker. Man kan blande sig i folks opførsel,
> når de er med fanklubben på tur men ikke i hvor
> meget de drikker. I hvert fald ikke så længe der
> er ølsalg i bussen.

Selvfølgelig skal folk da kunne drikke det de vil !!
Det skal ingen da blande sig i...
Uhensigtsmæssig opførsel udsprunget af drikkeriet skal naturligvis påtales ved behov, men folk kan jo også godt opføre sig dårligt selv om de ikke har drukket..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

René skrev:
> du er eddermanene "one of a kind" - jeg synes jeg
> har været uhyggelig konkret - at du sympatiserer
> med at slåp og sparke til biler - skal jeg forstå
> det sådan??

Det tror jeg næppe at der er nogen der synes er sjovt, ej heller Hekler

> Er det også ligegyldigt om medlemmerne drikker sig
> vind og skæve til udekampe?

Der står ingen steder i BW´s vedtægter at de skal markere sig som afholdsforening..

> Jeg giver op - jeg kan virkelig ikke klare så
> kompetente og intelligente indvendinger.....

Starter du en debat op, må du finde dig i at der vil være folk med forskellige meninger og holdninger, lige som at de vil beskrive dem på mange forskellige måder... Take it or leave it..

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Vedr. hændelsen på stadion, så hørte jeg godt et par tilråb til bolddrengen. Jeg kunne da godt tænke mig at vide hvad jeg i denne situation skulle gøre? Nu er jeg godt nok kommet for at se fodbold, men det kan da være at jeg som formand forpligter mig til at stille mig ned foran og lege kontrollør eller måske skulle jeg lade kontrollørerne gøre det? Skal jeg råbe højt hver gang at jeg ikke gider at høre det racistiske lort? Skal jeg stille mig op i bussen på vejen hjem og give en offentlig reprimande eller skal vi lave en afstandstagen til disse tilråb hver weekend på vores hjemmeside? I øvrigt kunne jeg da godt tænke mig at vide om de folk der råbte rent faktisk er medlem af BW.

Jeg så godt episoden uden for bussen. Desværre så jeg kun fra at vores mand var ved at blive kørt over, til han daskede til bilen. Jeg kan kun sige, at jeg er enig med Hekler i at afspærringen og sikkerheden omkring stadion er horribel dårlig og jeg fatter ikke at udeholdets busser ikke overvåges af en 4-6 kontrollører til vi har forladt stedet. Jeg kan så igen spørge dig om du forestiller dig at bestyrelsesmedlemmer render rundt og leger politi/kontrollør uden for stadion for at hindre sådan en episode?

Vedr. hvor meget folk drikker i bussen, så plejer vi at sige stop når folk har svært ved at gå. Jeg er enig i at et par af vores passagerer var ved at nærme sig dette punkt, hvilket kan undre en på så kort en tur, men de var vist startet tidligere. Forestiller du dig at vi laver bussen alkoholfri? Hvis du syntes at standarten på busturene er lav vedr. opførsel vil jeg da opfordre dig til at deltage og dermed højne den til et niveau der er passende for dig.

Lund

Besvar