Træls atklubben mister 180.000 kr.
-
YahooSeeker [Bot]
Træls atklubben mister 180.000 kr.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. sep 2006, 16:14, rettet i alt 1 gang.
-
Mike
Re: Træls atklubben mister 180.000 kr.
Ja men sådan er det jo når man ikke hedder FCK eller BIF. Tvivler meget på at der havde været problemer hvis det havde drejet sig om en af de svenske klubber!?
-
Takito
Så kommer den der jyske mentalitet frem igen.. Vi har så ondt af os selv, og det var aldrig sket for FCK eller BIF.. Det er da til at få kvalme over at læse det hver gang.
-
Altoriso
Takito skrev:
-------------------------------------------------------
> Så kommer den der jyske mentalitet frem igen.. Vi
> har så ondt af os selv, og det var aldrig sket for
> FCK eller BIF.. Det er da til at få kvalme over at
> læse det hver gang.
Enig i at der tit er noget værre tuderi...
"Uha det er så uretfærdigt"
I forhold til mange andre klubber tror jeg generelt ikke at FCM bliver snydt for TV-penge
> Så kommer den der jyske mentalitet frem igen.. Vi
> har så ondt af os selv, og det var aldrig sket for
> FCK eller BIF.. Det er da til at få kvalme over at
> læse det hver gang.
Enig i at der tit er noget værre tuderi...
"Uha det er så uretfærdigt"
I forhold til mange andre klubber tror jeg generelt ikke at FCM bliver snydt for TV-penge
-
Martin
Altoriso skrev:
> Takito skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Så kommer den der jyske mentalitet frem igen..
> Vi
> > har så ondt af os selv, og det var aldrig sket
> for
> > FCK eller BIF.. Det er da til at få kvalme over
> at
> > læse det hver gang.
>
>
> Enig i at der tit er noget værre tuderi...
>
> "Uha det er så uretfærdigt"
>
> I forhold til mange andre klubber tror jeg
> generelt ikke at FCM bliver snydt for TV-penge
Problemet er jo, at man var blevet enige med tv stationen og indbudt sponsore mv. så synes jeg da også, at det er for latterlig af dbu, men sådan går det jo når man har en fodboldenhed, der gerne vil vise sig frem...
> Takito skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Så kommer den der jyske mentalitet frem igen..
> Vi
> > har så ondt af os selv, og det var aldrig sket
> for
> > FCK eller BIF.. Det er da til at få kvalme over
> at
> > læse det hver gang.
>
>
> Enig i at der tit er noget værre tuderi...
>
> "Uha det er så uretfærdigt"
>
> I forhold til mange andre klubber tror jeg
> generelt ikke at FCM bliver snydt for TV-penge
Problemet er jo, at man var blevet enige med tv stationen og indbudt sponsore mv. så synes jeg da også, at det er for latterlig af dbu, men sådan går det jo når man har en fodboldenhed, der gerne vil vise sig frem...
-
Mike
Tjaa, det kan da godt være at du får kvalme af at læse det?! Så lad dog være med det og tag en kold fredagsbajer i stedet for. Derfor mener jeg nu stadigvæk der er noget om det, og det har såmen ikke noget at gøre med "jysk mentalitet", det samme havde gjort sig gældende hvis det havde været et andet hold fra øerne.
Men det er bare min ringe mening. God wk
Men det er bare min ringe mening. God wk
-
Denis Egebæk
Faktum er jo at det er DBU der skal godkende flytningen - og DBU har aldrig fået besked om ønsket om at spille d. 4/10.
Den dato har i øvrigt aldrig fra DBUs side været aktuel som spilledato da der er landskampe d. 7/10.
Så mon ikke bare Ørgaard og co. må sluge kamelen og indrømme at de selv har lavet en fejl (i samarbejde med Divisionsforeningen)?
Den dato har i øvrigt aldrig fra DBUs side været aktuel som spilledato da der er landskampe d. 7/10.
Så mon ikke bare Ørgaard og co. må sluge kamelen og indrømme at de selv har lavet en fejl (i samarbejde med Divisionsforeningen)?
-
Altoriso
Jo jo det er da træls, men det har da ikke noget at gøre med at FCM er en jysk klub... FC Nordsjælland er da feks ikke, selv om de da også er en part af kampen 
Mht selve flytningen og logistikken i dette er det jo meldt ud med nogenlunde samme varsel som TV3 flytter kampdagene på pga TV-visning
Det virker desuden jo ikke til at være afgjort OM FCM overhovedet mister de 180.000:
"Det kan koste FCM 180.000 kroner"
"Klubben er nemlig i overhængende fare for at miste den betaling på 180.000 kroner"
"Han ved endnu ikke, om DBU's beslutning betyder, at Viasat slipper for regningen på 180.000 kroner"
Omend det jo nok vil medføre noget kedeligt juridisk tovtrækkeri...
Mht selve flytningen og logistikken i dette er det jo meldt ud med nogenlunde samme varsel som TV3 flytter kampdagene på pga TV-visning
Det virker desuden jo ikke til at være afgjort OM FCM overhovedet mister de 180.000:
"Det kan koste FCM 180.000 kroner"
"Klubben er nemlig i overhængende fare for at miste den betaling på 180.000 kroner"
"Han ved endnu ikke, om DBU's beslutning betyder, at Viasat slipper for regningen på 180.000 kroner"
Omend det jo nok vil medføre noget kedeligt juridisk tovtrækkeri...
-
Peter Ross
DBU har en regel om, at udsatte kampe skal afvikles hurtigst muligt, derfor bør DBU allerede nu kigge på en ny dato for BIF's kamp mod SIF, der ellers er fastsat til 26. november, da der nok ikke kommer flere UEFA Cup-kampe i vejen for BIF.
Der kan ikke være nogle undskyldninger, hvis DBU's programudvalg skal tages bare nogenlunde seriøst.
Peter Ross
Der kan ikke være nogle undskyldninger, hvis DBU's programudvalg skal tages bare nogenlunde seriøst.
Peter Ross
-
Altoriso
hehe god Pointe Denis 
Tænk hvilken ballade der pludselig ville blive, hvis feks KBN, Thyge, Dennis S og måske Simon P, samt evt Danny Olsen fra FCN, blev udtaget til landsholdstruppen
Tænk hvilken ballade der pludselig ville blive, hvis feks KBN, Thyge, Dennis S og måske Simon P, samt evt Danny Olsen fra FCN, blev udtaget til landsholdstruppen
-
Altoriso
DBU har ikke flyttet SAS-liga kamp
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=234532
Her står der en masse af det vi har diskutteret feks ang. Brøndbys kampe osv
Her står der en masse af det vi har diskutteret feks ang. Brøndbys kampe osv
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, det ser ud til, at der er lavet en fodfejl overfor DBU…..og regler er jo regler….denne tankegang skal FCM mv. notere sig, når DBU beder om dialog i deres samarbejde med klubberne, dvs. alt hvad der ikke står i reglerne, det kan bare ikke i fremtiden lade sig gøre samme med DBU….for regler er jo firkantet. Ja, lad os endelig få noget mere paragrafrytteri så skal det nok blive mere sjovt at læse fremtiden aviser.