CM blev skadet i kampen mod SIF, og Thomasberg er i Herning Folkeblad citeret for at han er ude i ca. 3 uger.
Umiddelbart gør det ikke så meget. CM har spillet fint, men Simon kan overtage på fløjen (med Sivebæk som back-up), og i angrebet er alle vores angribere fit for fight, så der kan enten Frank, Kærgaard eller Poku få noget spilletid. Så må man bare håbe på at en af dem, viser noget farlighed.
Kent
Madsen ude i 3 uger
-
Bobby
Re: Madsen ude i 3 uger
Ja, jeg håber personligt at Frank er tilbage. Han ser ud til at nærme sig storformen med to scoringer for 2. div. i weekenden.
Jeg synes både Poku og Kærgaard var skuffende i kampen mod Silkeborg. Nuvel, de har begge været skadet længe og skal naturligvis igang igen, men dejligt at vi nu har flere alternativer helt fremme. Men mit foretrukkende valg vil være Frank sammen med enten Poku eller Kærgaard (kan ikke helt vurdere hvem der er bedst pt.) Efter pausen kommer Christian Olsen naturligvis på banen som erstatning for en af dem - og scorer.
Jeg synes både Poku og Kærgaard var skuffende i kampen mod Silkeborg. Nuvel, de har begge været skadet længe og skal naturligvis igang igen, men dejligt at vi nu har flere alternativer helt fremme. Men mit foretrukkende valg vil være Frank sammen med enten Poku eller Kærgaard (kan ikke helt vurdere hvem der er bedst pt.) Efter pausen kommer Christian Olsen naturligvis på banen som erstatning for en af dem - og scorer.
-
Aaes
Re: Madsen ude i 3 uger
Håber også snart Frank får chancen igen, kunne godt lidt håbe på at han er ved at ha' sparet så meget fandenivoldskhed op at han faktisk går hen og scorer MANGE mål i år.
Men igen, det er nok kun ønsketænkning
Men igen, det er nok kun ønsketænkning