Tidman bliver
-
fadlaa
Tidman bliver
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=11032
Det er efter min mening osse fint nok at have 3 stærke keepere i førsteholds truppen.
Senest rettet af fadlaa 2. sep 2006, 18:07, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tidman bliver
Efter idag mod Hobro så ved jeg ikke om han overhovedet er god nok til 2. division, i hverfald viste han et bundniveau, som ikke kvalificere til at komme i nærheden af at være reservemålman i ligaen.
Nå, men han finder vel den gamle form frem, ellers ser jeg ikke noget problem med alle de andre gode målmænd FCM har. I dag lignede han mere en målmand der var rykket op på 2. divisionsholdet fra kvalifikationsrækken hos Herning Fremad.
Som en Hobrotilhænger sagde efter kampen: " i får et problem med den målmand". Nu skal " hesten" selvfølgelig lige " klappes", men hvis man har været vidne til Tidmans præstation i dag, så vil enhver ryste på hovedet i forhold til at skulle kunne overgå både AR eller Heinze.
-
Cee-Jay
Re: Tidman bliver
Han smutter vel når hans kontrakt udløber her til januar... Det er ikke pænt at sige, men jeg glæder mig til den dag... Så bliver der også mere plads og dermed udviklingspotentiale til Heinze og Weinkouff...