Plastikfans?
-
BWMØ
Re: Plastikfans?
Fis og blålys siger jeg bare.
Spillerne har et arbejde, der hedder at spille fodbold, og de får en ganske god løn herfor. Hvis de ikke gør deres arbejde ordentligt, og er nogle amatører, som i søndags, så får de det, som på alle mulige andre arbejdspladser, det eddermame at vide. Om det er af Formanden, chefen, bossen, træneren, hinanden, tilskuerne eller andre, er skide ligegyldigt.
De leverede en jammerlig indsats og smed en 2-0 føring væk; Det må simpelthen ikke ske, og så er der ikke nogen, der skal fortælle mig, at jeg så ikke må buhe ad spillerne bagefter.
Jeg klapper jo også, når de gør det godt, så, hvorfor må jeg ikke det modsatte?
Spillerne har et arbejde, der hedder at spille fodbold, og de får en ganske god løn herfor. Hvis de ikke gør deres arbejde ordentligt, og er nogle amatører, som i søndags, så får de det, som på alle mulige andre arbejdspladser, det eddermame at vide. Om det er af Formanden, chefen, bossen, træneren, hinanden, tilskuerne eller andre, er skide ligegyldigt.
De leverede en jammerlig indsats og smed en 2-0 føring væk; Det må simpelthen ikke ske, og så er der ikke nogen, der skal fortælle mig, at jeg så ikke må buhe ad spillerne bagefter.
Jeg klapper jo også, når de gør det godt, så, hvorfor må jeg ikke det modsatte?
-
Kasper_Nielsen
BWMØ
Der er ingen der fortæller dig hvad du må, og ikke må. Læs debatten igen, da du tilsyneladende har et problem med at forstå en simpel tekst.
En debat er ikke en lov som fortæller dig hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert. En debat er et sted, hvor man ytre sine holdninger om et bestemt emne for at høre, hvad andre mener om tilsvarende.
Som jeg har sagt, kan man ikke sige, hvad der er rigtigt og hvad der er forkert i denne sag. Det er et spørgsmål om definering af situationen.
Hvis du forebeholder dig retten til at buhe af spillerne og råbe ukvemssætninger til dem, forbeholder jeg mig også retten til at kalde dig plastikfan.
Tingene er ikke så sort/hvid som du gør det til. Det kan ikke passe at folk står og siger at "de står og falder med klubben i medgang og modgang ", hvis de samtidig står og sviner dem efter en dårlig kamp.
Der er ingen der fortæller dig hvad du må, og ikke må. Læs debatten igen, da du tilsyneladende har et problem med at forstå en simpel tekst.
En debat er ikke en lov som fortæller dig hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert. En debat er et sted, hvor man ytre sine holdninger om et bestemt emne for at høre, hvad andre mener om tilsvarende.
Som jeg har sagt, kan man ikke sige, hvad der er rigtigt og hvad der er forkert i denne sag. Det er et spørgsmål om definering af situationen.
Hvis du forebeholder dig retten til at buhe af spillerne og råbe ukvemssætninger til dem, forbeholder jeg mig også retten til at kalde dig plastikfan.
Tingene er ikke så sort/hvid som du gør det til. Det kan ikke passe at folk står og siger at "de står og falder med klubben i medgang og modgang ", hvis de samtidig står og sviner dem efter en dårlig kamp.
-
Jannick
Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kan ikke passe at folk står og siger at "de
> står og falder med klubben i medgang og modgang ",
> hvis de samtidig står og sviner dem efter en
> dårlig kamp.
Hvorfor kan det ikke passe? Man kan da sagtens sige, at man støtter holdet i medgang og modgang, selvom man giver spillerne/holdet ren besked en gang
imellem.
> Det kan ikke passe at folk står og siger at "de
> står og falder med klubben i medgang og modgang ",
> hvis de samtidig står og sviner dem efter en
> dårlig kamp.
Hvorfor kan det ikke passe? Man kan da sagtens sige, at man støtter holdet i medgang og modgang, selvom man giver spillerne/holdet ren besked en gang
imellem.
-
Jannick
Altoriso skrev:
> ...og kom ikke med den om at det er
> tilskuerne der betaler deres løn, for det er det
> ikke - i hvert fald ikke i det meste af Danmark
Det giver måske underskud at have folk på stadion?
Jannick
> ...og kom ikke med den om at det er
> tilskuerne der betaler deres løn, for det er det
> ikke - i hvert fald ikke i det meste af Danmark
Det giver måske underskud at have folk på stadion?
Jannick
-
Anni
Man støtter vel ikke holdet i modgang, hvis man står og buh'er af dem!! Det er der da ikke megen støtte i.
/Anni
/Anni
-
Jannick
Når jeg har støttet dem positivt igennem hele kampen, har jeg så ikke støttet i modgang? Tror I også at ER klapper af dem når de kommer ind i omklædningsrummet? Eller er han en plastik-træner?
-
Anni
Man kan godt støtte positivt gennem hele kampen, men i stedet for at Buh'e af dem til sidst, kunne man vel protestere ved at lade være med at synge i stedet.
Nu er ER jo deres "chef", så han har efter min mening lov at skælde dem ud, i stedet for, at vi gør det.
Herregud vi tabte en kamp!! Vi vandt så og spillede uafgort i andre svære kampe.
Nogen skal jo tabe, ikke, og Esbjerg er ikke vores favoritsted, og som en eller anden træner udtalte engang, uden at jeg kan mindes hvem, så er 2-0 den sværeste og farligste føring, man kan have, og det ramte så os i går.
/Anni
Nu er ER jo deres "chef", så han har efter min mening lov at skælde dem ud, i stedet for, at vi gør det.
Herregud vi tabte en kamp!! Vi vandt så og spillede uafgort i andre svære kampe.
Nogen skal jo tabe, ikke, og Esbjerg er ikke vores favoritsted, og som en eller anden træner udtalte engang, uden at jeg kan mindes hvem, så er 2-0 den sværeste og farligste føring, man kan have, og det ramte så os i går.
/Anni
-
Jannick
Nu handler det jo ikke om det, at vi tabte, men måden vi tabte på. At vi har vundet andre kampe kan da være ligemeget. Det er stadig ikke godt nok. Og det med at en 2-0 føring er den værste er da noget sludder. Så er det fordi spillernes psyke ikke er stærk nok, så det var jo nok det, der var årsagen til nederlaget igår.
Jannick
Jannick
-
Anni
Jeg tror såmænd ikke det er psyken, jeg tror bare, at spillerne troede, at intet kunne slå dem ud med en 2-0 føring, sådan lød det jo også fra Kristian Bak.
Nu fandt de så ud af det, at det kunne lade sig gøre, og det må vi jo håbe på, de har lært noget af det.
Og den med 2-0 føringen er udtalt af Richard Møller Nielsen, og han var jo egentlig ikke så dårlig en landstræner for Danmark
)
/Anni
Nu fandt de så ud af det, at det kunne lade sig gøre, og det må vi jo håbe på, de har lært noget af det.
Og den med 2-0 føringen er udtalt af Richard Møller Nielsen, og han var jo egentlig ikke så dårlig en landstræner for Danmark
/Anni
-
bw2443
Nej, men det betaler stadig ikke deres løn.
Og jeg synes godt nok det er en ussel fan der tar en fc midtjylland trøje på weekend efter weekend og tror at holdet skylder ham noget af den grund. Nej fanme nej.
Man tar ud til de kampe for at støtte sit hold og se dem spille. Og hvis man ikke støtter dem er det efter min mening det samme som at holde med modstanderne.
Man skal ikke tro at man er en ægte fan bare fordi man er der. Og fordi man lige klapper mellem stadion pølserne bliver fortæret, og øllene bliver drukket. Man støtter sku uanset om de kommer bagud med 1,2 eller 5 mål.
Så hellere begynde at buhe af dommeren eller modstanderne.. Det er dem der er vores modpart. Ikke spillerne.
Sån har jeg det bare.
Og jeg synes godt nok det er en ussel fan der tar en fc midtjylland trøje på weekend efter weekend og tror at holdet skylder ham noget af den grund. Nej fanme nej.
Man tar ud til de kampe for at støtte sit hold og se dem spille. Og hvis man ikke støtter dem er det efter min mening det samme som at holde med modstanderne.
Man skal ikke tro at man er en ægte fan bare fordi man er der. Og fordi man lige klapper mellem stadion pølserne bliver fortæret, og øllene bliver drukket. Man støtter sku uanset om de kommer bagud med 1,2 eller 5 mål.
Så hellere begynde at buhe af dommeren eller modstanderne.. Det er dem der er vores modpart. Ikke spillerne.
Sån har jeg det bare.
-
Martin
Jannick skrev:
> Altoriso skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ...og kom ikke med den om at det er
> > tilskuerne der betaler deres løn, for det er
> det
> > ikke - i hvert fald ikke i det meste af
> Danmark
>
> Det giver måske underskud at have folk på
> stadion?
>
> Jannick
>
>
Og hvis folk ikke kom på stadion, er det jo fordi der ingen ínteresse er, og uden interesse ville der ikke være sponsor kroner, så det med at tilskuer ikke betyder noget kan du godt putte langt væk...
> Altoriso skrev:
> -----
> > ...og kom ikke med den om at det er
> > tilskuerne der betaler deres løn, for det er
> det
> > ikke - i hvert fald ikke i det meste af
> Danmark
>
> Det giver måske underskud at have folk på
> stadion?
>
> Jannick
>
>
Og hvis folk ikke kom på stadion, er det jo fordi der ingen ínteresse er, og uden interesse ville der ikke være sponsor kroner, så det med at tilskuer ikke betyder noget kan du godt putte langt væk...
-
Anni
Jeg tror heller ikke - personligt - på, at det er vores indtægter via sæsonkort og billetter, der er med til at betale spillernes løn. Det er nok sponsor kronerne, og sponsorer har vi da endnu.
Tja, det viser sig da under alle omstændigheder, at der ikke skal meget til,før "rigtige fans" bliver væk.
En enkelt regnbyge eller 2, så pyldrer folk, lige meget om vi spiller godt eller ikke.
Nu har vi vundet og spillet uafgjort i nogle svære kampe. Så taber vi i Esbjerg, og nogle "fans" af FCM er ikke en skid bedre end AAB's medløber fans, der kun kommer, når det går godt.
"Nu spiller de som en pose jord, så kommer vi ikke til FCN kampen.
Og vent og se, vi får ikke stadion rekord på lørdag, især ikke hvis disse regnbyger fortsætter
)
/Anni
Tja, det viser sig da under alle omstændigheder, at der ikke skal meget til,før "rigtige fans" bliver væk.
En enkelt regnbyge eller 2, så pyldrer folk, lige meget om vi spiller godt eller ikke.
Nu har vi vundet og spillet uafgjort i nogle svære kampe. Så taber vi i Esbjerg, og nogle "fans" af FCM er ikke en skid bedre end AAB's medløber fans, der kun kommer, når det går godt.
"Nu spiller de som en pose jord, så kommer vi ikke til FCN kampen.
Og vent og se, vi får ikke stadion rekord på lørdag, især ikke hvis disse regnbyger fortsætter
/Anni
-
Martin
Jannick skrev:
> Kasper_Nielsen skrev:
> -----
> > Det kan ikke passe at folk står og siger at
> "de
> > står og falder med klubben i medgang og
> modgang ",
> > hvis de samtidig står og sviner dem efter en
> > dårlig kamp.
>
> Hvorfor kan det ikke passe? Man kan da sagtens
> sige, at man støtter holdet i medgang og modgang,
> selvom man giver spillerne/holdet ren besked en
> gang
> imellem.
>
Det virkede da ihvertifald for Esbjerg igår, de fik da om nogen ren besked, og så fik de en fortjent hyldest efter kampen...
Jeg synes også, at man har lov at bue efter drengene, hvis de virkelig spiller skidt gang på gang, der var nogle gange sidste sæson, hvor de simpelt kogte over for mig, så jeg må vel være en plastik fan
Men nu havde vi en enkelt svipser, og det sker nok ikke foreløbig igen, så nu går drengene op på hestene igen, og så kører vi videre i den fornuftige sæsonstart vi jo faktisk har fået...
> Kasper_Nielsen skrev:
> -----
> > Det kan ikke passe at folk står og siger at
> "de
> > står og falder med klubben i medgang og
> modgang ",
> > hvis de samtidig står og sviner dem efter en
> > dårlig kamp.
>
> Hvorfor kan det ikke passe? Man kan da sagtens
> sige, at man støtter holdet i medgang og modgang,
> selvom man giver spillerne/holdet ren besked en
> gang
> imellem.
>
Det virkede da ihvertifald for Esbjerg igår, de fik da om nogen ren besked, og så fik de en fortjent hyldest efter kampen...
Jeg synes også, at man har lov at bue efter drengene, hvis de virkelig spiller skidt gang på gang, der var nogle gange sidste sæson, hvor de simpelt kogte over for mig, så jeg må vel være en plastik fan
-
Martin
Anni skrev:
> Jeg tror heller ikke - personligt - på, at det er
> vores indtægter via sæsonkort og billetter, der er
> med til at betale spillernes løn. Det er nok
> sponsor kronerne, og sponsorer har vi da endnu.
>
> Tja, det viser sig da under alle omstændigheder,
> at der ikke skal meget til,før "rigtige fans"
> bliver væk.
>
> En enkelt regnbyge eller 2, så pyldrer folk, lige
> meget om vi spiller godt eller ikke.
>
> Nu har vi vundet og spillet uafgjort i nogle svære
> kampe. Så taber vi i Esbjerg, og nogle "fans" af
> FCM er ikke en skid bedre end AAB's medløber fans,
> der kun kommer, når det går godt.
>
> "Nu spiller de som en pose jord, så kommer vi ikke
> til FCN kampen.
>
> Og vent og se, vi får ikke stadion rekord på
> lørdag, især ikke hvis disse regnbyger fortsætter
>
)
>
> /Anni
>
>
> -"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det
> hele!"
Der burde ellers komme mange, for der er ingen tvivl om, at det ikke bliver en nullert... Både os og FCN vil spille fodbold, det er sådan en kamp jeg personligt ser meget frem til, hvor der vil blive en masser offensivt fodbold krydret med en del mål...
> Jeg tror heller ikke - personligt - på, at det er
> vores indtægter via sæsonkort og billetter, der er
> med til at betale spillernes løn. Det er nok
> sponsor kronerne, og sponsorer har vi da endnu.
>
> Tja, det viser sig da under alle omstændigheder,
> at der ikke skal meget til,før "rigtige fans"
> bliver væk.
>
> En enkelt regnbyge eller 2, så pyldrer folk, lige
> meget om vi spiller godt eller ikke.
>
> Nu har vi vundet og spillet uafgjort i nogle svære
> kampe. Så taber vi i Esbjerg, og nogle "fans" af
> FCM er ikke en skid bedre end AAB's medløber fans,
> der kun kommer, når det går godt.
>
> "Nu spiller de som en pose jord, så kommer vi ikke
> til FCN kampen.
>
> Og vent og se, vi får ikke stadion rekord på
> lørdag, især ikke hvis disse regnbyger fortsætter
>
>
> /Anni
>
>
> -"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det
> hele!"
Der burde ellers komme mange, for der er ingen tvivl om, at det ikke bliver en nullert... Både os og FCN vil spille fodbold, det er sådan en kamp jeg personligt ser meget frem til, hvor der vil blive en masser offensivt fodbold krydret med en del mål...
-
Jannick
bw2443 skrev:
> Nej, men det betaler stadig ikke deres løn.
Hvad går pengene da til? Nu bliver jeg nysgerrig, da det lader til, at du ved det.
> Og jeg synes godt nok det er en ussel fan der tar
> en fc midtjylland trøje på weekend efter weekend
> og tror at holdet skylder ham noget af den grund.
> Nej fanme nej.
Det mindste man kan forvente er da, at de yder deres bedste, når der tages entre.
> Man tar ud til de kampe for at støtte sit hold og
> se dem spille. Og hvis man ikke støtter dem er det
> efter min mening det samme som at holde med
> modstanderne.
Definér venligst "støtte".
> Man skal ikke tro at man er en ægte fan bare fordi
> man er der. Og fordi man lige klapper mellem
> stadion pølserne bliver fortæret, og øllene bliver
> drukket. Man støtter sku uanset om de kommer bagud
> med 1,2 eller 5 mål.
Hvad er en ægte fan?
> Så hellere begynde at buhe af dommeren eller
> modstanderne.. Det er dem der er vores modpart.
> Ikke spillerne.
Det gør jeg skam også, når de laver noget lort.
> Sån har jeg det bare.
>
> ----------------------------------------
> "Børn og pensionister væk fra nordea!!"
>
Børn og pensionister betaler da for deres billet ligesom dig. Så hvorfor må de ikke være der? De kan vel også være med til at skabe stemning.
> Nej, men det betaler stadig ikke deres løn.
Hvad går pengene da til? Nu bliver jeg nysgerrig, da det lader til, at du ved det.
> Og jeg synes godt nok det er en ussel fan der tar
> en fc midtjylland trøje på weekend efter weekend
> og tror at holdet skylder ham noget af den grund.
> Nej fanme nej.
Det mindste man kan forvente er da, at de yder deres bedste, når der tages entre.
> Man tar ud til de kampe for at støtte sit hold og
> se dem spille. Og hvis man ikke støtter dem er det
> efter min mening det samme som at holde med
> modstanderne.
Definér venligst "støtte".
> Man skal ikke tro at man er en ægte fan bare fordi
> man er der. Og fordi man lige klapper mellem
> stadion pølserne bliver fortæret, og øllene bliver
> drukket. Man støtter sku uanset om de kommer bagud
> med 1,2 eller 5 mål.
Hvad er en ægte fan?
> Så hellere begynde at buhe af dommeren eller
> modstanderne.. Det er dem der er vores modpart.
> Ikke spillerne.
Det gør jeg skam også, når de laver noget lort.
> Sån har jeg det bare.
>
> ----------------------------------------
> "Børn og pensionister væk fra nordea!!"
>
Børn og pensionister betaler da for deres billet ligesom dig. Så hvorfor må de ikke være der? De kan vel også være med til at skabe stemning.