Nye sange...
-
caspersm
Re: Nye sange...
lidt sjovt at se at næsten hver 2. indlæg i denne debat er fra jannick 
-
Altoriso
Og at der så kommer et indlæg som ikke har nogen relevans....
Men for at vende tilbage til sangforslaget, så synes jeg da at det klinger meget fedt, men måske går den hen og bliver en tand for hurtig.. ?
Men jeg vil helt sikkert gerne synge med på sådan en sang, hvis den feks blev uddelt på nogle små flyers før en kamp !
Keep it coming
Men for at vende tilbage til sangforslaget, så synes jeg da at det klinger meget fedt, men måske går den hen og bliver en tand for hurtig.. ?
Men jeg vil helt sikkert gerne synge med på sådan en sang, hvis den feks blev uddelt på nogle små flyers før en kamp !
Keep it coming
-
Kasper M
Okay Jannick nu har jeg så forstået hvad du mener. Det var lidt svært at forstå i de indlæg du skrev til at starte på. (Tror ikke jeg er den eneste der synes det : D) Men er også enig i at man selvfølgelig ikke absolut SKAL bruge de forslag der kommer først men jeg synes de to forslag der kom for helt fine og ser intet problem i at råbe "Vi bliver mestre". Men hver har selvfølgelig sin mening.
Kasper Mølhede - ET HOLD I JYLLAND!!!
Kasper Mølhede - ET HOLD I JYLLAND!!!
-
Egebjerg
Jannick> Nu er jeg lang fra så pessimistisk som du
.
Jeg spurgte faktisk af interesse og ikke for at kunne tilsvine "dine" tekster.
Som sagt er det fint med dit engagement, men igen, vær lidt mere nuanceret i din kritik det vil der kun komme konstruktive svar og resultater ud af..
Ege
Jeg spurgte faktisk af interesse og ikke for at kunne tilsvine "dine" tekster.
Som sagt er det fint med dit engagement, men igen, vær lidt mere nuanceret i din kritik det vil der kun komme konstruktive svar og resultater ud af..
Ege
-
BroWnie
Synes også den er ret go 
Altså melodien skal være lidt langsommere end den originale melodi, for ellers kan jeg godt give dig ret i at det går for hurtigt..
Synes også godt at sangen kan digtes videre på.. eller måske synges flere gange..
Så bare giv flere forslag til nye vers og sådan =D.. jo større sangudvalg jo bedre
heeh..
Altså melodien skal være lidt langsommere end den originale melodi, for ellers kan jeg godt give dig ret i at det går for hurtigt..
Synes også godt at sangen kan digtes videre på.. eller måske synges flere gange..
Så bare giv flere forslag til nye vers og sådan =D.. jo større sangudvalg jo bedre
-
Jannick
Egebjerg skrev:
-------------------------------------------------------
> Jannick> Nu er jeg lang fra så pessimistisk som
> du
.
Hvad mener du med dette? Er jeg pessimistisk fordi jeg foretrækker en sang, der kan bruges ti ud af ti kampe fremfor seks ud af ti?
> Jeg spurgte faktisk af interesse og ikke for at
> kunne tilsvine "dine" tekster.
Ok
> Som sagt er det fint med dit engagement, men igen,
> vær lidt mere nuanceret i din kritik det vil der
> kun komme konstruktive svar og resultater ud af..
>
> Ege
Hvad mener du med, at jeg skal være mere nuanceret? Mener du at jeg skulle have skåret det hele ud i pap i første indlæg? I så fald, fair nok. Kan du ikke lige uddybe?
Jannick
-------------------------------------------------------
> Jannick> Nu er jeg lang fra så pessimistisk som
> du
Hvad mener du med dette? Er jeg pessimistisk fordi jeg foretrækker en sang, der kan bruges ti ud af ti kampe fremfor seks ud af ti?
> Jeg spurgte faktisk af interesse og ikke for at
> kunne tilsvine "dine" tekster.
Ok
> Som sagt er det fint med dit engagement, men igen,
> vær lidt mere nuanceret i din kritik det vil der
> kun komme konstruktive svar og resultater ud af..
>
> Ege
Hvad mener du med, at jeg skal være mere nuanceret? Mener du at jeg skulle have skåret det hele ud i pap i første indlæg? I så fald, fair nok. Kan du ikke lige uddybe?
Jannick