Karakter af spillere

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Henrik Christensen

Re: ufortjent?

Indlæg af Henrik Christensen »

Ufortjent??

Som jeg ser kampen på Faxe Kondi siden synes jeg ikke vi skal være underlegne..

Nuvel vi har ikke de største chancer i første halveg, og er presset af Aab, men Klaus Kjærgaard kunne have scoret.

Anden halveg mener jeg er vores.

Aab har nogle sporadiske chancer, men vi sidder på spillet.

En kamp varer 90 min + og vi har konditionen og motivationen og samtidig har vi suppens super sub..

Holdet figther ekstremt meget og på denne måde mener jeg vores sejr retfærdiggøres.

Anders Rasmussen bør fremhæves for nogle dejlige redninger, han klandres normalt på dette forum for sine dårlige sider, men idag er han vel nok indgangs vinklen til sejren..

En helstøbt holdindsats som gør at vi tilhører toppen af dansk fodbold.

Lad 2 division vinde imorgen og vi har noget at bygge vores fremtid på.

Ravnen

Re: Karakter af spillere

Indlæg af Ravnen »

Kan ikke helt sige noget om alle, da det er lidt sporadisk jeg ser kampen. Men Claus Madsen faldt mig i øjet, han var simpelthen her, der og alle vegne! Min Man of the match!

Kolja havde nogle gode gennembrud fremad, og imponerede mig.

Thygesen, Sørensen og Poulsen gav virkelig Aab noget at lave med godt udfordrene spil.

Kærgaard virkede ikke helt oppe i omdrejninger. Tror Olsen får lov at starte inde næste kamp :-)

Mose

Indlæg af Mose »

Du må jo have set en anden kamp end mange andre her på graven.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Jeg giver Ravn fuldstændig ret... De fleste af vores spillere laver de gode ting, som han beskriver, men de lykkedes bare ikke så meget og så vejret, fik det til, som kommentatorerne også gerne ville have det, til at lyde at FCM spillede helt vildt dårligt... det gjorde de ikke. Det var ikke en helt vild god kamp af begge, men 1-0 skal vi ikke klage over. chancer eller ikke chancer til Prica og glat eller ikke glat bane...

Ulv865

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Du må jo have set en anden kamp end mange andre
> her på graven.

Hvorfor det?

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Traore?? Hvor har du det fra?

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja tror han hentyder til at de fleste inkl jeg, synes at CM spiller en dårlig kamp.

David

Indlæg af David »

Hej

Der er åbenbart mange i denne tråd der mener, at Claus Madsen spilelde en skidt kamp. Det er jeg ikke enig i, synes han gjorde det rigtig godt.

I Extrabladet fik han 10 og valgt til kampens spiller.

David

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg synes også han gjorde det fantastisk, han løb for 5 mand næsten, det var ret vildt.

jakob88

Re: Karakter af spillere (EB)

Indlæg af jakob88 »

Her er samtlige karakterer til FCM spillerne fra Ekstra bladet

Anders R 9
Kolja A 9
Troest 9
Bak 8
Jesper M 7
Dennis 7
Thyge 9
Femi 7
Simon 9
Kærgaard 7
Claus M 10
C Olsen 8

Vi får tre 7-taller. Jeg synes de to af dem er ok, men Femi synes jeg ikke spillede til et 7-tal. Han erobede mange bolde, gjorde det godt frem ad banen og lavede flere vellykkede sideskift. Det burde minimum have givet ham et 8-tal

Men Kærgaard og Mikkelsen spillede skidt. Så i følge mig er deres karakter i orden.

Til kampen mod EFB, ville jeg enormt gerne se Leon spille venstre back. Jeg synes generelt ikke Mikkelsen er alt for heldig på venstre backen. Men det kan jo være Leon får chancen i Esbjerg!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja jeg var også ganske tilfreds med hans indsats, og lige som Ravnen skriver så var han her og der og allevegne...

Generelt synes jeg nu de fleste spillede en flot kamp, og jeg var helt vildt begejstret over tempoet i den kamp - det gik vildt hurtigt hele tiden :-)

felisan

Claus Madsen

Indlæg af felisan »

desuden skal man bide mærke i at det var Madsens 5 kamp ... i TRÆK!
det er sgu godt gået af manden, der vel max har spillet 2 kampe i træk i laaaaaang tid.

den gamle mand er totalt i form, og det er fantastisk for hele holdet!
og oss for Madsen, der jo er på en præstationsbetinget kontrakt :o)

Mose

Re: Karakter af spillere (EB)

Indlæg af Mose »

Det er utroligt så forskelligt vi ser en kamp som igår.

Jeg er enig i at Madsen løber meget, men han skaber intet som jeg ser det. Jeg er imidlertid glad for Madsen fremme i angrebet, idet jeg generelt tror det har gjort vores angrebsspil mere uforudsigeligt.

EB karaktere er jeg særdeles uforstående overfor.

Thygesen til 9 mens Femi til 8 ?

Troest 9 Bak 8 ?

Madsen 10 ?

Desuden er jeg ikke enig i de mange der giver udtryk for at vi spillede en god kamp.

Vi vandt uden at spille godt, og det er jeg egentlig godt tilfreds med.

Kent

Indlæg af Kent »

Også interessant at BT, der ellers skriver det er ufortjent, i deres karaktergivning faktisk giver os bedre karakterer end Aab. Vi får et snit på 7.83 hvor AaB får 7.50.

Så sejren var ufortjent, men spiller for spiller var vi bedre end dem?

Desuden giver de - bare for lige at gøre det perfekt - Anders Hermansen 10 (??!!!). Han havde flere fejlkendelser overfor begge hold, bla. burde Troest have fået et gul kort for en stempling på Nomventho, hvor han ikke engang dømte frispark.

Kent

Kim

Indlæg af Kim »

Kim skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej Palle!
>
> Jeg tror ikke du skal lægge det vilde i den
> artikel, f.eks. skrives der:
>
> "Halvlegens største mulighed fik AaBs måljæger
> Rade Prica, da han snød Magnus Troest, slap helt
> fri, men ramte overliggeren. Her burde han have
> scoret."
>
> På Tv ses det tydeligt at der sparkes på
> tværstangen bag mål og IKKE på overlæggeren...
>
Endelig en nordjyde, der også har set denne detalje:

Nu skal det jo så også lige siges, at vi ikke havde et skud på overlæggeren i fcm kampen. Pricas skud ramte en tværstiver på siden af målet, så den kan, uanset diskutionen om et skud på træværket skal tælle med som inden for eller uden for målet, ikke tælle med som et skud inden for målrammen...

/Jesper

---------------

Hvorfor faen har medierne ikke øjnene med sig når de skal se bold - det er utrolig ringe... undskyld mig!

BW #456

Besvar